MASSE NYTT TIL HJEMMET VÅRT & EN VOND OPPLEVELSE

Hei fine! Jeg har endelig fått fingeren ut og gjort en del ting jeg har ønsket i lang tid, som å handle ny interiør, gjort en del ærend og hentet pakker slik at jeg får begynt på denne månedens samarbeid. Målet denne måneden er å gjøre alt klart i god tid i forveien slik jeg får ferie og muligens spilt inn tv – da har jeg innholdet klart! 

Over til noe annet da.. dagens interiør innkjøp. Jeg elsker eik og pampas, planter og rotting, derfor har jeg handlet inn noe i den sjangeren og prøvd å gjøre huset litt mer koselig! Vi er ganske treige med å få alt helt 100%, men vi bruker heller pengene på andre ting vi ser er mer fornuftig, selv om det er litt irriterende også til tider.. man vil jo at hjemmet skal være 100% på stell og ferdig. Vi mangler enda spisestoler og tv-benk, noe som irriterer meg grønt, men jeg finner ikke noe jeg har helt lyst på og da orker jeg ikke å kjøpe det heller.

Under ser dere bilder av dagens handel og hvor ting er fra, ingenting er sponset, men det er alltid gøy å kunne vise dere selv om. Jeg har forresten fått mange spørsmål angående den trafikkulykken jeg kom borti på vei hjem fra Stavanger denne uken.. jeg syns det er sinnsykt ekkelt å være så nært oppi ulykker og det irriterer meg at jeg ikke tar ting på alvor før det er for sent. Skjønner dere hva jeg mener? De aller fleste av og tror aldri at ting skjer oss og heldigvis var det ikke jeg som var i ulykken den dagen, likevel kan det skje oss alle og når jeg kommer så tett opp i den opplevelsen der går det veldig inn på meg og jeg er redd for å miste de jeg er glad i. Jeg begynte nesten å gråte da jeg sto i køen og tenker fryktelig mye på de som var involvert og sender de mange gode tanker.. <3 

At slike inntrykk går sånn inn på meg er jeg veldig glad for da jeg føler selv at jeg lærer av det, men som sagt irriterer det meg at vi ikke kan være litt mer forsiktige, for ting kan skje oss alle som det gjør med andre og da kan det hende at alt er for sent.. Dette er bare noe ville lette litt på og jeg syns det er ufattelig trist når slike ting skjer.. virkelig.

Disse fluffy pampasene er fra Planterommet i Bergen, elsker de og jeg føler meg heldig som fant så fine pampaser, de fleste er veldig stive og ikke så særlig fluffy.

Speilet er fra Ikea i fargen eik.

Denne vasen er fra Ikea, men jeg liker den ikke til de stråene der, derfor må jeg finne en annen.. noen som har tips??

Den kurv tingen er fra Ikea.

Kurven er fra Ikea, resten husker jeg ikke (kjøpt for lenge siden).

Lysene er fra Ikea, lysestaken er fra Glass Thomsen, de andre vasene er fra Plantasjen.

9 kommentarer
    1. Blitt sikkelig flott hos dere. Har du vurdert å eventuelt spray den vasen fra ikea? Kanskje du liker den bedre da 🤩
      Ha en fin kveld

      1. Så nå er eik in igjen ja..Jeg kjører ennå på med hvite møbler og sølv pynt,har ikke råd til skifte stil hele TIDEN,Bygde nytt hus for tre år siden,så får vente litt med og bytte stil ass🙈😋

    2. Hei, prøv å lakkere med svart hobbylakk. Så etter det er tørket et tynt lag med granitt effektspray. Får begge deler billig på Biltema. 😊

    3. Kjempe fint 🙂 Husk å spray pampasene og de andre med hårspray, de begynner å drysse veldig etter en kort stund 🙂

    4. Halvor Bakke sine vaser/stormlykter er fine, finnes i små og store varianter i ulike farger <3 Nille og europris pleier også å ha en del fine vaser. Så koslig dere har det!

    5. Så fint dere har fått det 🙂 elsker også pampas, de gjør så utrolig mye med interiøret <3
      Forresten, vet du hva den mørke blå fargen på veggen deres heter?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg