LATE NIGHT THOUGHTS

💭 Hvorfor legger jeg meg alltid så sent på kvelden? Døgnrytmen min er ikke bra i det hele tatt og det er på tide at jeg lærer meg å legge bort sosiale medier etter et visst klokkeslett slik at hode mitt får tid til å koble av før jeg sovner.

💭 Akkurat nå føler jeg meg som tidenes dårligste venninne av mange grunner..  og noen ganger er det viktig å ha venninner som ser deg og som gir beskjed om ting! Jeg vet hva jeg må jobbe med og det er helt fair, vi er ikke alltid perfekte og vi trenger å lære av feilene våre.

💭 Jeg gleder meg så sinnsykt mye til noe som skjer om ca. 2 uker(!!). Jeg får nemlig besøk av en person som betyr mye for meg og som jeg har lengtet etter å være sammen med i lang tid.

💭 Jeg er drittlei av junkfood, er det lov å tenke? I dag hadde jeg McDonalds, chips og dipp.. det er digg en gang i blant, men akkurat nå føler jeg meg rett og slett råtten innvendig. Hva skjedde liksom med treningen og det å spise sunt? Heldigvis begynner jeg for fullt med treningsplaner og et sunt kosthold fra og med i morgen av (jeg lover). Ett av nyttårsforsettene mine er å trene mer!

💭 Nå er det på tide å bli frisk! Her ligger jeg, i sengen min, fortsatt syk. Er det mulig? Tusen takk for alle tipsene jeg fikk inn på DM på Instagram – ingridaguiluz. Det setter jeg stor pris på <3

💭 Jeg vil reise mye mer en det som er planlagt til nå. Jeg har lyst til å se mer av det verden har å by på! Dersom dere har noen gode reisetips kan dere gjerne legge igjen en kommentar under, jeg tar hjertelig i mot alle tips.

💭 Jeg håper at mamma sover godt i natt og drømmer om noe vakkert. Av og til er det vanskelig å sove når jeg vet at mamma ligger syk i et annet rom og tro meg – det høres sinnsykt rart ut, men det er fakta. Alt jeg vil er at hun skal ha det bra og ikke være redd for andre ting. I kveld hadde vi en liten diskusjon og det er trist å dele med dere. Vi diskuterer sjeldent, men av og til er vi også nødt til å få ut frustrasjonen vi har i oss. Jeg angrer på at jeg ikke ga henne en god klem i kveld før hun gikk å la seg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg