KROPPSOPPDATERING

Reklame | Protein.no

Puh.. for en travel dag, men også utrolig gøy!! I dag har jeg fått unnagjort mye jobb og andre små ærend som har stått i planene mine. Vippene mine har blitt fylt på, julepynten er funnet og skal bestilles, jeg har vært på sykehuset her i Bergen for ta faste blodprøver og litt diverse, deilig å få ting gjort.

Når jeg snakker om å få ting gjort blir ofte andre ting mindre prioritert og da snakker jeg om trening og kosthold. Jeg har vært helt elendig på å hva jeg spiser og treningsøktene har vært korte om ikke ingen trening. Det merkes på humøret at jeg ikke får trent, likevel er det noen perioder jeg er nødt til å prioritere riktig! 

Det er lenge siden jeg har oppdatert dere rundt trening og dette med kosthold, derfor tenkte jeg å fortelle litt om hvordan stået er for tiden. Henrik og jeg har lagt treningen litt til side for å male og pusse opp mot jul. Vi har spist akkurat det vi vil, men har bestemt oss nå som vi er ferdige med prosjektet ute for å begynne og trene igjen! Slik vi gjorde før med andre ord. Det å trene sammen var det gøyeste før, men etterhvert som han jobbet mye overtid og jeg – opptatt med jobb, har vi ikke hatt like mye tid. Fra og med i dag tenkte jeg å oppdatere dere jevnlig og kanskje komme med noen øvelser i ny og ne som er mine favoritter! Vi skal også spise proteinrikt og trappe litt ned på kaloriene ukene fremover!! gleder meg som en liten unge.

Forresten, nå som jeg har falt litt av treningen og dette her tenkte jeg å legge ut et bilde av hvordan jeg ser ut nå og med tiden vil jeg vise dere resultatene mine – dette for å motivere meg selv og andre! Vi skal være stolte over den kroppen vi har, samtidig som vi kan jobbe med den og trene for å få bedre helse, men også det utseendemessige som man ønsker!

Gleder meg til å se hvilke resultater jeg kommer til å få!! Håper på å få litt abs?! Hm..

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg vet du får mye kritikk om dagen med sykdom osv, noe jeg syns er ufortjent. Du får skrive om hva du vil, og klart er det det som tar mest plass i livet når alt er nytt og vanskelig. Når det gjelder treningen og kosthold synes jeg imidlertid at fokuset ditt er ekstremt mye på kropp. Du har en ekstremt flott kropp, og det at du er så opptatt av kalorier og ofte benevner helt vanlig mat som «usunn» mat og «utskeielse» sender en melding ut til de som leser at er vanlig normalt og sunt kosthold i dine øynene usunt. Og det virker litt som at treningen din kun er motivert av vekt og kropp, noe jeg syns blir svært feil. Husk at du har mange unge følgere som er i sin mest usikre alder, og som er fryktelig lett påvirkelige til å sluke alt dere bloggere skriver. Det er gøy å følge en treningsprosess, men ber deg virkelig om å tenke litt mer over vinklingen din, og hva du definerer som sunt og usunt.

      Ellers håper jeg du er ved godt mot ang sykdom, og vil også hylle deg for at du tar tilbakemeldinger til deg og beklager når du ser at noen av de kanskje var riktige. Det krever mot 🙂 stå på!

    2. Hei! Hva synes du om Nr.1 Fitness sin nye kleskode, altså at man ikke har lov å trene i singlet pga. kroppspress? Før sa de at man ikke kan ha singlet pga. hygiene, men i det siste har de istedenfor skyldt på kroppspress. :(( Hvordan er det kroppspress å gå i singlet/shorts?

      1. Helt utrolig latterlig! Synes det er helt vanvittig at vi lever i 2019 og at kroppen blir så seksualisert at det ikke er lov å vise mage, rygg eller skuldre. Spesielt med tanke på at nesten ingen andre land har regler som dette. Utrolig trist at Norge faktisk går bakover. Jeg tror dette bare skaper mer kroppspress. Kropp burde normaliseres, og man burde heller legge mer fokus på og være fornøyd med seg selv, og være komfortabel med at kropp kommer i alle fasonger og størrelser. Man kan ikke skjerme mennesker for alt her i livet. Hva blir det neste, at man ikke skal få lov å skifte og dusje i garderobene fordi det også skaper kroppspress?

    3. Hvis du er så opptatt av å vise bilder av kropp mtp. Fremgang, hvorfor er det alltid kun magen du da viser bilde av? Er ikke bein eller armer like mye kropp? Er jo like interessant å se hvilke endringer du får til her. Det med mage er det som oftest er det jenter har et mest anstrengt forhold til, og da hjelper det lite at du fortsetter å trykke fokuset kun mot det..

    4. Må nok få på litt mer vekter enn bare stanga hvis du vil forbedre kroppen 😂 sinnsykt usunt fokus. Enig med hun over, hva med bein, armer og rygg? Jeg vil se fremgang på biceps f.eks 😊

      1. Han jobber fra 7-15 og ligger på sofaen en halvtime et par ganger i uken.. vil jo si han gjør mye annet en å sove, selv om det virker som han sover mye da jeg alltid tuller med det og filmer han!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg