KORTET ER TØMT – OG VI ER KLAR FOR REISE 🌴

Gjett hvem som skal til syden?? Vi skal på vår aller første kjærestetur i syden. Vi har jo vært på en del andre turer også, men det er noe spesielt med syden som begge to setter svært stor pris på. Endelig skjer det.. og vi er klar. Turen var dyr og det har vært et stort minus denne sommeren at restplassene har vært såpass dyre som de har. Med en god del lapper mindre skal vi i hvert fall kose oss og tro meg – vi syns det er verdt det og vi har hatt lyst til å bruke penger på det.☀️🌴🐢

Såå.. akkurat nå VI SITTER PÅ FLESLAND og skal til et annet land, jeg er i ekstase og kommer til å oppdatere dere underveis! Tro meg, vi er så klar som aldri før og dette kommer til å være minner for alltid. For en gutt. Jeg er så heldig som skal få dra på ferie med han her. <3 Forresten, jeg legger til en del bilder fra en av de koseligste kveldene våre sammen her i Bergen. Med den fine utsikten og de omgivelse er vi flinke til å bruke terrassen vår til koselige sommerkvelder og her kommer det et stort bildedryss til dere. Vi hadde vår aller første ordentlige date ute på terrassen og jeg elsker det. Det kommer flere slike kvelder.

Bella Italia Åsane, digg digg! Verdens beste pizza.

Kjæresten min.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg