KLE DERE SOM MEG + SVÆR RABATT PÅ ALT HOS NELLY!!

Reklame | NELLY

TOPP HER OG BUKSE HER

____________________________

Hei vakre! Vi nærmer oss 17.mai og med dette feirer Nelly med å gi dere 17% rabatt på absolutt alt i hele butikken, sjukt.💛👼🏽 Jeg elsker å kunne oppdatere dere på slikt og ikke minst kunne vise dere det siste jeg har klikket hjem fra Nelly som dere etterspør meg om hele tiden. Jeg kan begynne med å si at jeg elsker alle klærne under, spesielt de med farger. ENDELIG har jeg begynt å tørre å klikke med meg hjem mer farger og det skal jeg fortsette med.

For å komme direkte inn til salget kan dere klikke HER<3 Rabatten gjelder ut 17.mai til kl. 23:59. Nesten alle klærne jeg har fått hjem denne gang og som dere kan se bilder av under er på rabatt, så det gjelder å være kjapt ute før størrelsene forsvinner! God shopping alle, hurry up.

TOPP HER OG BUKSE HER

TOPP HER OG BUKSE HER

GENSER HER OG BUKSE HER

GENSER HER, TOPP HER OG SHORTS HER

TOPP HER OG SHORTS HER

GENSER HER

TOPP HER

TOPP HER OG SKJØRT HER

TOPP HER

GENSER HER OG JOGGEBUKSE HER

GENSER HER OG BUKSE HER

BIKINITOPP HER OG BIKINITRUSE HER

BIKINITOPP HER OG BIKINITRUSE HER

TOPP HER OG SHORTS HER

KJOLE HER

TOPP HER OG SHORTS HER

TOPP HER OG SHORTS HER

TOPP HER OG SHORTS HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE INN TIL SALGET!!👼🏽

6 kommentarer
    1. Når ble 17% rabatt en svær rabattkode? 🙄 og det er så mye drama med deg hele tiden Ingrid. Legg ned bloggen din og bli voksen. Skaff deg en utdanning og gjør noe fornuftig …

    2. Visste du at Lyko tar veldig overbetalt for parfymene sine? Til og med med 20% er det dyrere enn om man skulle kjøpt det fra en annen nettside 🙄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg