KLE DERE SOM MEG + RABATTKODE PÅ NELLY

Reklame | Nelly

Kjole HER

Endelig kan jeg dele enda en rabattkode med dere! Nå er det flere som har spurt meg og det er stadig flere og flere som spør etter rabattkoder hver eneste dag, sååå, nå kan dere se antrekkene mine og det siste jeg har handlet inn fra Nelly!! Jeg fikk nemlig en stor pakke i går og har valgt å vise alle antrekkene frem. Dere får en rabattkode og husk å bruke den mens dere kan!! 💕

Klikk HER og oppgi koden “Ingrid15” i kassen så får du 15% rabatt på alt fra Nly by Nelly

.. som er mitt favorittmerke, alle klærne jeg har handlet inn er fra det merket så om du liker noe av det jeg går med på bildene kan du få 15% rabatt.

Boots UTSOLGT

Skjorte HER

Kjole HER // Veske HER

Topp HER // Skinntights HER // Marc Jacobs ring HER

Skjorte HER

Skjorte HER

Jakke HER

Kåpe UTSOLGT

T-skjorte HER // Annen skinnbukse HER

Kjole HER

Kjole HER

Topp UTSOLGT, HVIT HER // Skjørt HER

Genser UTSOLGT // Topp UTSOLGT, HVIT HER // Stram skinnbukse HER

Genser UTSOLGT

Øredobber HER

Øredobber HER

3-Pack truser HER

Heels HER

KLIKK HER FOR Å BRUKE KODEN “INGRID15” OG FÅ 15% RABATT PÅ NLY BY NELLY MERKE

7 kommentarer
    1. Kle dere som meg???? Har du røyket weed eller??? Nelly butikk er ikke laget kun for deg liksom!!! Og det er ikke din stil. Nelly butikken selger klær til veldig mange, altså stort sett de fleste kjøper klær der. Så hold kjeften din «kle dere som meg» slutt å tro du er noe. Alle handler der så det betyr ikke det er din stil eller noe som helst med deg å gjøre at alle handler der. Jekk deg !!!

      1. Regner med de fleste som handler klær, handler på samme stedene. Men det betyr ikke at man ikke har sin egen stil. Det handler om hvordan man velger å bruke klærne. Viss ingen kunne si at de hadde sin egen stil med mindre det var kjøpt vintage, hvor skulle man ellers fått inspirasjon fra? Flere har kanskje samme toppen, buksa eller kjolen, men trenger inspirasjon til hvordan man f.eks kan bruke det på en annen måte en man ellers ville gjort. Er selvfølgelig enkelte plagg som går igjen alt etter hva som er «in», men å komme med en slik kommentar har virkelig ingen annen virkning en å skape kvalme. Prøv å heller se det fra en annen side at kanskje nettopp dette innlegget fikk en leser til å bruke toppen som hun egentlig var lei av på en ny måte.

    2. Liker stilen din, synes du tar deg veldig godt ut! Alle klærne var kjempefine, men kanskje et lite tips kan være å stryke klærne/glatte over med dampmaskin så man ikke ser skrukkene? Så blir helheten på antrekkene mer gjennomført og stilig! Ikke vondt ment i det hele tatt, jeg vil bare komme med et vennskapelig forslag 🙂 Stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg