KLE DERE SOM MEG + PERSONLIG RABATTKODE PÅ NELLY

Reklame | NELLY

CROPPED GENSER HER

Det er snart tid for september måned og jeg har fått enda en personlig rabattkode som gir dere hele 25% rabatt på alt hos Nly by Nelly, altså alt av Nelly brands. Det er jo det merket jeg handler mest klær i og jeg elsker det. Derfor svipper jeg innom med en rabattkode til dere som dere kan bruke nå som skolen er i gang, og vi går mot høst som betyr antrekk over antrekk, woop woop. Jeg elsker å kunne kle på meg en løs bukse, genser over en genser og en høstjakke over der + ringer og andre detaljer. Høst er deilig og det samme er antrekkene på den tiden av året. ⚡️

Klikk HER og skriv inn koden INGRID25 som gir dere hele 25% RABATT på alt fra Nly by Nelly.
Ps: koden gjelder ut 30/8, hurry, god shopping!

⚡️ CALVIN KLEIN GENSER HER ⚡️

⚡️ CALVIN KLEIN GENSER HER ⚡️

CALVIN KLEIN GENSER HER, BUKSE HER

GULL RING HER

BOOTS HER

BOOTS HER

BOOTS HER

TOPP HER

TOPP HER, BUKSE HER

BODY HER, BUKSE HER, GULLRINGER HER

TOPP HER

TOPP HER, JEANS HER

TOPP HER, JEANS HER

POLO GENSER HER, JEANS HER

POLO GENSER HER, BUKSE HER

KÅPE HER

KÅPE HER

GULL RING HER

GULL ØREDOBBER SETT HER

⚡️ GULL ØREDOBBER HER ⚡️

Såå husk, bruk koden INGRID25 og få 25% rabatt på ALT fra Nly by Nelly.

KLIKK HER

8 kommentarer

Siste innlegg