KLE DERE SOM MEG + 25% RABATT PÅ NELLY

Reklame | NELLY

GENSER HER

Hei hjerter. Fordi dere bruker rabattkoden jeg stadig og jevnlig gir dere fra Nelly har jeg igjen fått en personlig rabattkode som er til dere! Det er utrolig gøy å kunne få lov til å dele ut slike koder og det kan komme godt med da rabatten er stor, for gjett hva?! Dere får nå 25% rabatt av meg, det er sjukt bra det. Dette gjelder på ALT fra Nly by Nelly som er det merket jeg har 90% av klærne mine i fra Nelly. <3 Jeg mottok en giga stor bestilling for et par dager siden og allerede har jeg fått meg noen nye skole favoritter og flere spør meg stadig om hvor den ene dongeri buksen er fra og her får dere se alt jeg har handlet inn den siste tiden. ✨

Koden varer frem til 22.august kl 23.59!! Det er ikke lenge så u better hurry up!!

✨ OPPGI KODEN “INGRID25” FOR Å FÅ 25% RABATT PÅ ALT FRA NLY BY NELLY HER ✨

SVART SLENGBUKSE HER

CALVIN KLEIN JEANS GENSER HER

GENSER HER

RING HER

BOOTS HER

TOPP HER

TOPP HER

TOPP HER, BUKSE HER

SVART TOPP HER, BUKSE HER, GULLRINGER HER

SVART TOPP/BODY HER

TOPP/BODY HER

TOPP/BODY HER

BUKSE HER

TOPP HER, BUKSE HER, RING HER

HVIT POLO GENSER HER

MIN NYE FAV KÅPE (BRUKES PÅ SKOLEN HVER DAG) HER

GULLRING HER

3PK MED GULLØREDOBBER HER

GULLØREDOBBER HER

3 kommentarer
    1. Hei! Har hatt lyst på de svarte bootsene lenge, men de ser på “plastikk” ut.. Er de gode å gå med? Er de vonde? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg