KLE DERE SOM MEG + 20% RABATT PÅ ALT

Reklame | NELLY

TEDDY HOODIE HER / HIGH WAIST VINTAGE DENIM HER / SOLBRILLER HER

Hei fine dere! Endelig kan jeg visere det nyeste jeg har bestilt med hjem fra Nelly som jeg sa at jeg skulle vise dere for ikke så lenge siden. Det er tydelig at dere liker å se hva jeg klikker med meg hjem og det virker som dere syns det er gøy å få rabatter eller bli oppdatert på de rabattene Nelly har på nettsiden sin. Denne gang valgte jeg å bestille med meg hjem mange av nyhetene til Nelly og da spesielt klær som er deilige nå som det er snø annen hver dag her i Bergen, haha! 😍 Jeg har hatt klærne i to dager og har allerede funnet noen favoritter og da mener jeg virkelig favoritter som jeg bruker hele tiden og elsker.

AKKURAT NÅ FÅR DERE 20% RABATT PÅ HELE NELLY VED Å KLIKKE HER

Dette er sjukt og om du trenger å fornye garderoben, finne plagg til valentinesday eller kjøpe gave til din date passer rabatten midt i blinken. Ps, koden er gyldig t.o.m 14/2 kl.23:59 – altså ut hele valentinesday som er nå på fredag, så hurry up!!

KJOLE HER / VESKE HER

KJOLE HER / VESKE HER / SNEAKERS HER

CHAIN VESKE HER

MINE NYE FAVORITT SNEAKERS HER

CHAIN VESKE HER / SNEAKERS HER

SNEAKERS HER

GENSER HER / HIGH WAIST VINTAGE DENIM HER

HIGH WAIST VINTAGE DENIM HER

KOSE SETT HER

 FINT JOGGE SETT HER

TEDDY HOODIE HER

TEDDY HOODIE HER / SOLBRILLER HER / HIGH WAIST VINTAGE DENIM HER

KIMONO HER / KJOLE HER / CHAIN VESKE HER

KIMONO HER / KJOLE HER / SNEAKERS HER

SVART SETT HER

SVART SETT HER

SOLBRILLER HER

SOLBRILLER HER

BIKINITOPP ØVERST HER / BIKINITOPP UNDER HER / BIKINITRUSE HER

SVART SETT HER

NYE FAV DRAGON ØREDOBBER HER

DRAGON SMYKKE HER

SVART CROPPED GENSER HER

GENSER HER / HIGH WAIST VINTAGE DENIM HER

GENSER HER

HIGH WAIST VINTAGE DENIM HER

SVART JAKKE HER

KÅPE HER

KÅPE HER

Husk at dersom dere klikker her får dere 20% rabatt på ALT og hele hjemmesiden til Nelly!! Sjukt bra tilbud. 😍😍

15 kommentarer

Siste innlegg