KJÆRESTETUREN TIL SANTORINI ER AVLYST

Jeg syns dette er noe dritt og vi har vel egentlig vært utrolig skuffet og oppgitt begge to. Aller mest syns jeg syns på Henrik som egentlig skulle overraske meg med en kjempefin jule- og bursdagsgave, og som har stått på, ringt rundt og ordnet i vei i flere uker for at dette her skulle gå seg til og når da folkene rundt svikter er det ikke noe mer han kan gjøre, dessverre.

Om dere ikke henger helt med så fikk jeg i en helgetur til Santorini i Hellas av Henrik, noe jeg syns var kjempegøy og virkelig den fineste gaven jeg har fått noen sinne. Opplevelser sammen med han er det ingenting annet som slår. Det jeg stusset over var at vi skulle til Hellas i slutten Januar og en helg.. noe jeg så for meg var litt kaldt og ikke helt optimalt, men likevel la jeg den tanken til sides og satte uendelig stor pris på gaven, begynte å planlegge litt for meg selv og tenkte over hva jeg skulle pakke, haha! Typisk.. 

Det som skjedde da var at vi aldri skulle til Santorini, selv om det har vært en av drømme destinasjonene mine i flere år. Henrik kom hjem fra jobb her en dag og var veldig lei seg.. han sa at han hadde gjort alt han kunne, men at det ikke var hans feil lengre, derfor måtte han fortelle meg hva som foregikk da alt dette ble kansellert og avlyst.. om jeg kan si det på den måten. Han skulle lure meg, for jeg skulle nemlig tro at vi skulle til Santorini i jule- og bursdagsgave da jeg har bursdag nå på søndag!! Wææ, tenk det.. jaja, uansett, vi skulle egentlig til Tromsø og bo i iglo, kjøre med hunder, champagne, massasje og dere vet, hele pakka! Han skulle lure meg på flyplassen, men da de han har ordnet med i Nord altså i Tromsø har dobbeltbooket han flere ganger, selv om han har betalt, bestilt fly og alt det her så ble han kastet ut av dette mot noen andre tok plassen, på grunn av dobbeltbooking rett og slett.

Det er utrolig dumt.. selv om det kanskje høres overdramatisk ut så vet jeg at dette har betydd mye for Henrik og det har tatt flere uker for han å bestille, stelle i stand og lage dette til en stor overraskelse. Jeg syns kjempesynd på han og det virker jo som jeg forventer all verdens, noe jeg ikke gjør, men i følge han ville han gi meg det beste og de beste minnene. Jeg fortalte han da vi ble sammen at en av drømmene mine var å bo i iglo ish hotell sammen med han, kjøre hundeslede og slike ting, fordi det er stikk motsatt av det jeg pleier. Dette har jo han husket på og det skulle gå seg til, men det gjorde ikke det denne gang og dette har vært dumt med tanke på firmaet som ikke legger til rette og som gjør feil to ganger, og alle pengene han tapte på fly osv.

Heldigvis er han jo verdens aller beste kjæreste syns jeg da, og bare det at han har gjort dette og lagt ned så mye tid i det betyr all verden for meg og som jeg sa til han så var det aller viktigste for meg å få lov til å være sammen med han på bursdagen min og få min favoritt kake som er en spesiell gulrotkake oppskrift vi har hjemme, nam!! ❤️

Så, det har blitt en del endringer i planene og nå har jeg egentlig lyst til å nyte bursdagen min hjemme med venner og familie, kake og god stemning, det er ikke så mye mer som skal til en at bursdagen blir 10 av 10, syns jeg. Ja, jeg blogger og liker fine destinasjoner, reiser og innhold, men akkurat nå er det ikke det som betyr noe. Det at jeg kan være rundt de jeg er glad i og at de viser at de bryr seg når jeg har bursdag er det absolutt viktigste.. jeg har nemlig opplevd tidligere at bursdagen min ikke har vært så spesiell for enkelte og man merker fort hvem som er der og bryr seg til slutt.

Det ble ikke Santorinitur eller Tromsøtur, haha! Men reise skal vi asap og vi har allerede snakket om å dra et sted om to/tre uker likevel.. selv om det ikke blir Hellas da, så, jeg oppdaterer dere. Vi skal i hvert fall hjem til Stavanger i kveld og kommer til å ta bilder der fra. Jeg har bursdag denne helgen dere, hvor gøy er ikke det?! Gleder meg til å feire meg selv, haha.

5 kommentarer
    1. Hvorfor kan dere ikke bruke flybillettene selv om dere ikke skal bo i iglo? Dere kan jo booke et hotell eller noe i Tromsø og ha en koselig helg der allikevel, eller er ikke det bra nok?

    2. Hvis dere har fått ordrebekreftelse på at dere hadde fått leid alt og alt var i orden før dere bestilte flybilletter, hadde jeg reist krav om å få erstattet medgått utgifter for reisen. Jeg hadde først sent kravet til de som er ansvarlige. Hvis de sier nei, hadde jeg sendt klagen til forbrukerrådet. Prisen for flybillettene og slikt er sikkert ikke verdt alt stresset, men jeg tenker at dette er en prinsippsak. Det er ikke greit at de får komme unna med slikt tull.

    3. Så deg på en butikk tidligere i uken. Har lest bloggen din en stund og jeg må bare si wow! Så jordnær du virker. Tror aldri jeg har sett en «offentlig» person som er så smilende og hyggelig mot de i kassen. Jeg ble så glad når jeg så dette

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg