KJÆRESTETUREN TIL LONDON HAR BEGYNT

AAAND WERE HERE!!

Altsååå, for en tur fram til nå. Jeg har faktisk ikke ord, alt har nemlig gått knirkefritt og selv om vi begge har vært i London før er det virkelig ikke enkelt å finne fram i alt det kollektive, men tro det eller ei, vi fikk det til og i skrivende stund ligger Henrik under dynen mens jeg blogger kjapt til dere fordi jeg elsker å oppdatere dere, spesielt når det skjer såpass gøye ting i livet!

Resten av kveldens planer er å dra ut å spise på en Award winning pizza restaurant I 2019 – sjokk? Hahaha, Henrik elsker jo pizza og da passer det perfekt. Vi bor også midt i smørøyet i sentrum og alt er gåavstand – både til Oxford street, selfridges & co, Hyde park og mye mer. Vi kommer nok også til å gå rundt i gatene, filme og ta bilder, sjekke ut område og handle masse digg vi skal ha på hotellrommet vårt. 💕

Ellers gikk jo hele turen veldig bra og her får dere et stort bildedryss fra turen ned så langt! Vi holder på å filme youtube også til dere så dere har mye å glede dere til! Meeeeen, nå må jeg stelle meg for vi skal dra ut å spise.

Dette spiser jeg alltid når jeg er på reise!! Favoritten min.

Dette synet møtte oss da vi ankom hotellet, SJUK??? Trodde nesten at Henrik overrasket meg med leiebil, haha.

7 kommentarer

Siste innlegg