KJÆRESTETID + BILDEDRYSS

Hei vakre dere! For to dager siden bestemte Henrik og jeg oss for å ha en ordentlig kosekveld med hjemmelaget pizza da det er favoritten hans.. (pizza ofc)!! og se serier og film sammen. Vi trenger også å date selv om vi er kjærester og da er det fint å kunne ha dater som dette her. Det er absolutt noe alle burde gjøre en gang i blant – det er rett og slett så utrolig gøy, koselig og romantisk.. og ja, jeg elsker det. ❤️ Jeg er jo veldig heldig!

Ikke vet jeg om dere liker slike innlegg, men jeg tenkte at i og med at det er så lenge siden jeg har postet bildedryss fra ting vi gjør sammen så kunne dette være hyggelig. Vi lagde i hvert fall små mini pizzaer (hjemmelaget) med polarbrød som pizzabunn, deretter tok vi på tomatpure ost og karbonadedeig.. vi skulle jo selvfølgelig ha osten over kjøttet, men glemte oss litt ut så da ble det motsatt! Det smakte heldigvis like godt, hehe. Etter det tok vi på litt sjampinjong, inn i ovnen til osten smeltet og toppet så pizzaene med ruccula, Coop sin aioli, mais og tomater!! Vi stekte altså karbonadedeigen på panna før vi la den på pizzaen! Dette er en av de beste pizzaene vi har spist, ingen tull. Dritgodt!! Anbefaler dere å gjøre dette sammen med kjæresten, så koselig.

Vi snakkes, ha en fin helg videre!! <3

6 kommentarer
    1. Du er så utrolig pen <3 Fulgt deg lenge nå, sykt misunnelig på den fine kroppen du har og! Stå på, elsker bloggen din!

    2. Jeg personlig digger slike innlegg😍 Får virkelig lyst til å gjøre det samme for min kjæreste❤️

    3. Hei! Håper det går fint at jeg spørr, hvilken type silikon har du valgt? Altså merke? Jeg er så usikker på om jeg skal velge de nye eller gamle. Og hvor mange gram har du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg