JULEKOS, OVERRASKELSE OG “SLÅSSKAMP”

Hei fininger! Gjett hva? I går hadde jeg en av de koseligste kveldene på lenge og da mener jeg veldig lenge. Er det ikke rart hvor mye julestemning man kan få ved å gjøre mer ut av ting? For en god stund siden planla alle jentene og meg at vi skulle ha en ordentlig nissefest sammen som skulle inkludere god mat, julemusikk, outfits som representerer jul mens vi spiller spill og har leker sammen. Vi er en veldig stor vennegjeng å det er vanskelig å finne tidspunkter som passer for alle. Noen ganger hender det at noen er på jobb eller skole å ikke får vært med oss andre. I går kveld var vi samlet nesten hele gjengen og det er så gøy(!!). Hun ene venninna mi er i militæret og fikk dessverre ikke blitt med oss i går, men vi gleder oss til hun kommer hjem igjen på permisjon.

Er det en ting som er veldig spesielt med mine venninner er det hvor mye konkurranseinstinkt de har. Under den ene pakkeleken i går ble det slåsskamp da alle ville ha den ene pakken som ble sendt rundt omkring. Slåsskamp ble det altså ikke, men noen ble litt mer ivrige en andre og slo til den ene, hahah, uff. Dette høres jo helt forferdelig ut, men det var utrolig morsomt. Ellers hørte vi mye julemusikk, snakket sammen og spilte “ikke lov til å le” spillet. Det anbefaler jeg på det sterkeste dersom dere skal ha noen kosekvelder i fremtiden, det går ikke an å ikke le for å si det sånn.. Vi spiste hjemmelaget pizza og hadde brownie til dessert, så digg. Et par av venninnene mine var på hyttetur fra fredag til lørdag, egentlig skulle de være på hytta til søndag! Tror dere ikke de overrasket oss å kom på nissefesten? Jeg elsker overraskelser!!! Kvelden endte altså perfekt og jeg er glad for at jeg har så mange fantastiske venninner.

Forresten, jeg har uten tvil fått julestemning og derfor kommer jeg med et par tips til dere her:

🎁 Ha pakkeleker

🎵 Hør julemusikk

🎅🏾 Kle dere ut

🍗 Spis god mat

🍷 Drikk noe godt

📸 Ta masse bilder

🎲 Spill “ikke lov til å le” spillet

💬 Prat sammen om alt og ingenting

🎄 Pynt huset/rommet med julepynt

🔥 Fyr i peisen

Mine fine venninner!
Jeg fikk ikke tatt bilde av bordet før vi spiste, men se så fint det var.
Se så fin juledrink vi fikk av hosten + den smakte kjempegodt. Deilig med hjemmelaget pizza.
Fineste hosten, Wenche!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg