JUICY Q&A – VIDEO

Annonse: Protein.no

Det er på tide å snakke igjen, derfor har jeg denne gang valgt å svare på spørsmål i en YouTube video og ikke skrive. Jeg føler at jeg får mer frem poengene mine og at det blir mer personlig på den måten! Uansett, i denne videoen får dere vite mer om alt i livet mitt egentlig. Jeg svarer veldig mye på ting som handler om Paradise, tv, diabetes, forholdet vårt og dilemmaer der.. jeg håper dere liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen vår, gjerne trykk på bjella ved siden av også for å få varsler hver gang vi poster en ny video der.🙈

Og forresten, flere lurer på hvordan jeg lager havregrøten min med proteinpulver i, det får dere se på intagramstoryen min + en svær rabattkode som kun gjelder i 24t. Det gjelder om å være litt rask der for å få brukt den!! Klemmer.

2 kommentarer
    1. Hvorfor drikker du så ofte om du vil bli gravid? Kanskje vente lengre før dere blir gravide. Men det er kun dere sim bestemmer. Men ett tips er å slutte å drikke for at fosteret overlever.. og ikke får spontanabort som kan se ut som vanlig mensen..

    2. Jeg ser mange influensere reklamere for protein.no i det siste. Protein tilskudd er vel og bra og jeg har brukt det mye selv. Men, jeg må si jeg sitter igjen men noen tanker når du egentlig ikke vet hva som er gode proteinkilder? Det er desidert best å få i seg nok protein via kostholdet og skulle ønske dere klarte å fronte at proteinpulver er et tilskudd om du ikke skulle få i deg nok via kostholdet ☺️ Virker som om dere har så mange unge lesere som absolutt ikke trenger proteinpulver når man har et godt og sunt kosthold.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg