JENTETUR I OSLO + BILDEDRYSS

Reklame | Citybox Oslo

DESTINASJON: HOVEDSTADEN

God dag kjære lesere! Akkurat nå ligger jeg i sengen på det aller beste hotellet Citybox som ligger midt i smørøyet av Karl Johan og er utrolig sentralt. Etter en helg her i Oslo merker jeg at storbyen tar meg og det skal virkelig blir deilig å komme hjem igjen til samboeren min, woop. Gleder meg mye til det også. Alt i alt har jeg hatt en sykt bra helg sammen med mamma, tanten min og to kusiner som bor her. Vi har spist mye, kjøpt mye godteri og dessert, handlet litt i gatene og ellers bare slappet av. Jeg shoppet ikke så mye denne gang, men fikk sett en del ting jeg absolutt skal kjøpe ved neste anledning.. det er jo begrenset hva jeg kan ta med meg av ting hjem i håndbagasjen. ✨

Jeg må bare skryte selv og selv om dette er et sponset opphold, for fyfader for et bra og billig hotell. Det ligger som sagt super sentralt, rommene er helt moderne og nye, det er reint og et svært hyggelig personell som flyr rundt. På Citybox kan man lage sin egen mat på et felleskjøkken og ta i bruk vannkoker, mikro og diverse andre ting!! Man kan sette ting i kjøleskapet og sitte ved koselige border og spise i fred og ro. Det er en nydelig atmosfære her og jeg syns at dere burde sjekke det ut. Det er nytt og konseptet er helt kanon! Man kan sjekke inn hele døgnet ved hjelp av selvbetjenings-automater og det går som smør det også.. fantastisk!!

Dette har vi gjort i helgen i bilder:

LØRDAG Jeg ankom Citybox og fikk se rommet! Herregud så fint det er, passet meg og mamma perfekt.

Fine mammaen min, elsker henne mer en noe annet på denne jord. Se det smilet da!

Se så fint! Elsker designet og løsningene.

Stort og lyst bad som også passer meg midt i blinken da jeg sminker meg en del når jeg er på slike turer som dette.

Kjeder du deg? Fortvil ikke. Man kan spille, se tv eller bare slappe av i sofakrokene deres.

Her er felleskjøkkenet jeg snakker om! Genialt.

Nede i fellesområde kan man vaske klær og stryke de også!

Man kan direkte fra innsiden av hotellet gå inn i denne restauranten!! De har seriøst en av de beste pizzaene der.

Åååh, se så koselig!! Jeg elsker å få slike overraskelser, så utrolig hyggelig.

Chiller`n i vinduet jeg da.

LØRDAGSKVELD – Vi dro ut å spiste på en restaurant som heter Cargo ved Sørenga og der hadde de ganske god mat. Utsikten og område ved Operaen var helt fantastisk å se på kvelden. Med en god jakke på anbefaler jeg å dra dit å valse i gatene om kvelden, så koselig.

SØNDAG – På søndag dro vi å spise i mathallen og kjøpte utrolig mye kaker og slikt der. Fyfader så mye digg de hadde!! Ellers kulet vi den helt.. alt var jo stengt og det var deilig å bare ligge i sengen på hotellrommet med sengen full av kaker og nyte livet med serie!! Etterpå dro ut på Mantra som er en indisk restaurant å spiste.

MANDAG – I dag våknet vi tidlig, stelte oss og dro ut å handlet. Jeg handlet ikke så mye, men litt fra Gymgrossisten.. etterfulgt av en tur innom Gucci og litt sånn. Jeg har en del på ønskelisten, men som ikke egner seg å kjøpe helt enda.. Vi spiste frokost på Oslo Raw, fantastisk mat og nå er jeg på vei med flytoget hjemover mot flyplassen også videre til Bergen for å være med min kjæreste igjen, gleder meg.

Forresten, har dere tips til Youtube videoer dere vil vi skal spille inn i dag (Henrik og jeg)? Skriv det i kommentarfeltet under så skal vi se hva vi får tid til. Ha en fin uke dere.

11 kommentarer

Siste innlegg