JENTER SOM SPILLER POKER

Gjett hvem som har lært seg å spille poker da? That`s me!! Vel, jeg lurer på hva dere syns angående dette.. er det rart når jenter spiller poker? Jeg føler selv at det er svært få jenter som sier “i kveld skal jeg spille poker”, det er som regel guttene som gjør det og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Det kan godt hende jeg tar kraftig feil der, men jeg føler ikke at det er spesielt mange jenter der ute som spiller akkurat dette. Poker er dritgøy og jo mer jeg har spilt det, jo morsommere er det.. utrolig nok.

Jeg skal være ærlig med dere – jeg spiller ikke om penger selv om de aller fleste gjør det. Jeg trenger å trene enda mer før jeg tørr å spille om ekte penger.. akkurat nå er det bare gøy! Tidligere har jeg alltid trodd at dersom man skal spille poker må man spille om penger, men det trenger ikke å være slik i det hele tatt. Jeg skjønner hvorfor gutter og helt sikkert jenter også spiller dette, man får jo adrenalin til tusen og med mitt konkurranseinnstinkt er det dritgøy. At the moment driver jeg ikke med noe som gjør at jeg får det konkurranseinstinktet jeg fikk da jeg spilte fotball, derfor er det kult å kjenne igjen den følelsen i poker. Uansett, det er ikke et veldig stort poeng med dette innlegget, jeg har bare lyst til å vise dere hva jeg har gjort de siste kveldene, samtidig lurer jeg på om dere også forbinder poker med gutter? Trist.. dersom dere ikke har prøvd poker før anbefaler jeg det på det sterkeste og husk – man må ikke spille med ekte penger. 

NÅ: Sende inn et skjema til skolen, pakke og ta kvelden for imorgen tidlig reiser jeg nemlig til en annen by!

6 kommentarer
    1. Duu, jeg bare lurer på noe. Har begynt å bruke pukka castor oil så lurte på hvor ofte du brukte den og hvor lenge du hadde den i? Tok det lang tid før du så at håret vokste? Håper du kan svare. Elsker bloggen din! Stor klem

      1. Åh så gøy!! Jeg brukte den ca. 2-3 ganger i uken, helst kvelden før jeg skulle dusje! f.eks om jeg visste at jeg skulle dusje håret på en tirsdag hadde jeg tatt i oljen på mandags kveld <3 Slik at man ikke må dusje håret hver eneste dag, da det sliter utrolig mye. Jeg sov med det natten over. Jeg smurte det inn i hodebunnen og litt i lengdene, deretter flettet jeg det, også la jeg et håndkle på puten og sov slik. Det er litt ubehagelig da det er klistrete, men det er verdt det syns jeg. Bruk et mykt og godt håndkle slik at det er behagelig, og flett en løs flette <3 Jeg brukte dette i lang lang tid, men sammen med haircare og sunt kosthold funket det veldig kjapt, jeg merket forskjell etter 1-2måneder. Noen uker brukte jeg oljen 2-3 ganger og noen bare 1-2 ganger, alt etter hva jeg orket å gjøre. Tusen takk gode deg, stor klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg