JEG SVARER PÅ UKENS SPØRSMÅL

Hva har du operert?
Jeg har operert brystene mine.

Hva er snapchaten din?
Ingridaguiluz, add meg der for å se mer av mitt private liv.

Har du sluttet å snuse?
Nei, men hør nå! Etter at jeg la ut en story på Instagram: Ingridaguiluz – om å slutte, stemte flertallet på at jeg burde slutte. Det som har skjedd de siste dagene nå er at jeg har gått i fra å snuse nesten en hel boks til å snuse kanskje tre snuser om dagen. Er ikke det en stor forbedring? Om jeg noen gang skal kunne slutte må jeg ta det gradvis, dersom jeg ikke gjør det klarer jeg det heller ikke.

Hvilket kamera bruker du?
Canon G7X.

Bruker du extensions?
Nei, det har ikke selv om det er mange som tror det. Alt håret jeg har er ekte og det er jeg kjempeglad for! Jeg husker enda veldig godt den tiden hvor jeg brukte ekstremt mye penger og tid på falskt hår.. aldri mer. På YouTube kanalen min kan dere finne to videoer om hvordan jeg fikk mitt hår til å bli så langt. Søk på Ingrid Aguiluz og sjekk ut kanalen min der.

Hvordan går det med moren din?
Det går bra med henne. Den siste tiden har gått til å prøve å finne ut hvilken cellegift hun skal ha også videre. I tillegg fant de noe veske på mageområdet som måtte sjekkes ut i tilfelle det var enda mer spredning. De har tatt ut en del veske slik at de kan bruke dette til å sjekke forandringer. 

Er du sammen med Henrik?
Nei, vi er ikke sammen.

Hvordan kjenner du Fredrik?
Gjennom Julie og Henrik! En fetere type skal dere lete lenger etter, hahahah. 

Hvilke erfaringer har du med vippeextensions? Er det verdt det?
Jeg elsker det!!! Anbefaler det dersom man vil ha mer volum og slippe å ta av og på mascara hver dag.

Hvordan går det med deg?
Ååå takk som spør! Jeg har det bedre en det jeg har hatt på veldig lang tid akkurat nå, takket være bra mennesker og en helt ny og spennende by.

Sjekker Fredrik inn på Paradise Hotel?
Dere får vente se! U never know before u know, u know.

Syns du selv at du ligner på Marthe som er med i årets sesong?
Hahahah, dette er så sinnssykt. Det dukker opp hele tiden, overalt. Veldig mange sier at vi ligner i måten vi er på, selv om jeg ikke kan si meg helt 100% enig i det. Det jeg liker med dette er at Marthe virker som en ufattelig oppegående og smart jente, hun virker snill og veldig seg selv, noe jeg selv også føler at jeg var inne på PH. Utseendemessig ligner vi nok ikke så mye, men dette tar jeg absolutt som et kompliment. 

Har du fillers? om ikke, skal du ta?
Ja, det har jeg.

Hvor mange timer i uken trener du?
Ehh, ikke mange… blir mer med tiden nå som jeg skal gå på diett og trene hver dag (krysser fingrene) for at dette går som det skal.

Er du og eksen (ph) din fortsatt venner? Snakker dere sammen?
Nei, vi er ikke venner og det er absolutt det aller beste. Jeg har det utrolig bra nå og trives slik som ting er i livet mitt akkurat nå! Vi snakker ingenting sammen, selv om det er mye snakking her og der. Man burde passe på hva man sier og hvem man sier ting til. Det er tydelig at dersom man har et behov for å snakke dritt – bryr man seg enda.

Får du mye hat for tiden?
Nå har det endelig roet seg ned, men da Molde saken var fremme fikk jeg høre en del dritt ja.

Hvor har du spilt fotball? hvor lenge gikk du?
Voll og Klepp il. Begynte da jeg var liten, sluttet rett før jeg begynte i tredje klasse på VGS.

Er Erik og Sofie sammen? hva tenker du om det?
Har fått dette spørsmålet en million ganger, derfor svarer jeg på dette nå. Nei, jeg bryr meg ikke! Som sakt er ikke jeg og Erik venner og vi snakker heller ikke sammen – noe som er det beste for begge to! Så lenge han ikke er sammen med meg kan han jo være med hvem han vil, det er ikke noe som angår meg lenger. Over til om de er sammen, nei det er de ikke.

Beste utestedet i Bergen?
Dere finner meg på Kava.

Hva syns du om årets sesong av PH?
Syns den er dritbra jeg! Veldig spennende og mye spill, gleder meg til å følge med videre.

Syns du selv at du henger mye med PH folk for å holde deg aktiv?
Okei, dette her er så teit, jeg ler hver gang jeg leser dette! Ja, det er veldig enkelt å henge med andre PH deltagere og influensere når man selv er det, i forhold til om jeg ikke hadde vært med på TV i fjor. Det som er ganske morsomt her er at vi vil henge like mye med hverandre – det er ikke noe mer fra min side en de andres. Etter et random vors for to helger siden kommer vi utrolig godt overens – og det er jo bare gøy det da! Ser ikke helt problemet med dette. Det er også veldig mange som ikke vet at mange tv personligheter og PH folk kontakter meg før jeg gjør det med dem, bare for å legge dette litt på spissen og slik at dere er klar over det.. jeg elsker å møte nye mennesker, derfor klarer jeg ikke helt å bry meg om dette her. Er det noen som henger med PH folk for å holde seg aktiv er det et par andre mennesker her ute i verden.. ikke vanskelig å se.

Hvem er dine beste venner?
Barndomsvennene mine og Julie.

Er du forelsket i noen i nå?
Ja, det er jeg absolutt.

3 kommentarer
    1. Petter Sjurseth er en av de som prøver for hardt! For en slitsom type.. Gjør alt for å klamre seg fast til den siste lille fame. La nå de nye reality deltakerne få nyte tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg