JEG SVARER PÅ UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

TOPP HER / SKINNBUKSE HER

Hvordan går det med deg?

For tiden går det veldig bra med meg, det eneste som ligger å irriterer meg er skolen. Det er noe jeg må finne en løsning på, derfor er jeg i kontakt med skolen om å finne den beste løsningen for meg! Livet mitt er ikke helt der at jeg kan prioritere å studere 100% framfor jobben min.

Har du sluttet på skolen?

Som jeg nevnte over så er det noe jeg finner ut av.. jeg har ikke lyst til å slutte, derfor må jeg finne en annen måte å få det til å gå opp i opp med jobben min og den hverdagen der.

Skal du ha barn? Så du kjøpte barnestol på story.

Nei, ikke nå.

Hvorfor kjøper du babystol fra Ikea?

Åh, det er litt koselig at dere er så kjappe med å spørre om jeg skal ha barn fordi jeg kjøper en barnestol fra Ikea. Grunnen til jeg kjøpte den er fordi tantebarnet er på besøk og han trenger en slik stol.

Gir mye du mye penger til veldedighet/gode formål?

Jeg vil si at jeg kunne ha støttet gode formål enda mer en det jeg gjør, og den tanken er ganske dum og trist syns jeg. Det er akkurat som man glemmer det ut med mindre det er aksjoner som settes i gang, som rosa sløyfe kampanjen. Sett bort i fra det syns jeg at jeg bidrar mye når jeg først gjør det og det er bedre en ingenting. Jeg vet at det er mange som ikke gjør noe for å støtte veldedigheter og gode formål, det syns jeg er dumt, men vi må også huske på at selv om vi bor i Norge eller generelt sett burde støtte ulike gode formål er det ikke alle her i Norge heller som har råd. Jeg mener jo at vi får råd om vi vil, det klarer alle, men noen sliter nok med å ta vare på seg selv og eventuelt familien sin.

Har noen gang blitt bevisstløs av diabetesen?

Nei, men jeg opplevde denne uken å få en ekstrem føling der jeg omtrent besvimte inne på Ikea.. skummelt altså, uff. Stakkars Henrik.. han ble jo livredd.

Hva hadde du gjort om PH eller Ex on the Beach hadde kontaktet deg og ville hatt deg med i en ny sesong?

Om det var noe Henrik og jeg kunne ha gjort sammen hadde vi nok sakt ja, men dersom det hadde vært at jeg skulle ha vært deltager ville jeg ikke ha vært med igjen nå som jeg har kjæreste. Syns det er helt feil om jeg skulle ha sovet med andre gutter.. prinsippet der inne er jo at man har en partner å stå med hver uke under parseremonien.

Savner du å være med på Paradise Hotel?

Ja noen ganger, men jeg ville ikke ha gjort det igjen eller spolt tiden tilbake for akkurat nå har jeg det veldig bra i livet og trives slik det er sammen med samboeren min.

Hvem tjener mest av deg og Henrik?

Henrik har jo fastlønn og en veldig god jobb her i Bergen, men jeg har nok mer utbetalt i måneden en han, nå de siste månedene hvert fall, men det varierer også litt! Vil si at om det fortsetter slik jeg har det nå tjener jeg mer en han.

Er du redd for at Henrik skal være utro mot deg?

Hva skal jeg si? Ja og nei? Jeg er jo redd for det, hvem vil at kjæresten skal være utro? Men på den andre siden er jeg ikke redd for det heller da jeg kjenner han så godt og vet at han aldri hadde gjort meg noe vondt eller hadde villet såre meg på noen som helst måte, det er bare noe man vet når man treffer den rette!

Skal du og Henrik gjøre noe nytt i november?

Ja, det skal vi!

Går du på en type diett?

Nei, men jeg spiser ganske sunt.

Hvilke intervaller anbefaler du?

Jeg springer korte kjappe intervaller, men da er også farten ekstremt rask.

Hvor mange dager i uken trener du nå?

Jeg trener hver dag, utenom de gangene vi har besøk og slikt, da er jeg heller sammen med dem! Noen dager trener jeg to ganger.

Har diabetesen gått ut over treningen din?

Njai, jeg må jo være enda mer obs på ting når jeg har diabetes og trener, men det føles fortsatt som før! Jeg gjør akkurat det samme.

Er du aktiv på Jodel?

Nei, men jeg har sjekket Jodel to ganger denne uken faktisk!! HAHAHA.

Hvordan ser din ideelle ferie ut?

En ideel ferie for meg er å reise til en ny plass/land uten noen planer sammen med de jeg er glad i!! Helst varmt land, men det å bare dra på hyttetur er også konge.

Hvis du kunne ha hatt superkrefter, hva ville det vært?

Akkurat nå skulle jeg ønske det var å helbrede kreft eller fjerne sykdommer fra mennesker. Før hadde jeg sakt å fly eller noe, men nå er det dette som er de kreftene jeg skulle ønske jeg hadde.

4 kommentarer
    1. Håper det ordner seg med studiene! Dette skulle du jo klare uansett! Jeg tenkte mitt da jeg leste det… Det er ofte hardere enn det virker… Så du skulle nok ikke värt så bastant der desverre… <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg