JEG SVARER PÅ UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Nelly

Lue her / Jakke her

Husk: Nelly har 25% rabatt på omtrent alle klærne og skoene jeg har i min egen garderobe.

Leser du på jodel?

Nei, jeg leser faktisk aldri på jodel lengre da det ikke gir meg noe positivt. Jeg har appen da, men trykker aldri innpå. Om jeg skulle finne på å trykke innpå for å lese er det fordi noen anbefaler meg det og mener at jeg må lese enkelte ting som står der.

Hvem heier du på i skal vi danse?

Helt ærlig.. jeg har ikke sett en eneste episode med skal vi danse i år.

Hva er Henrik sin dårligste egenskap?

At han kan være langsur for ting.

Syns du at du er et bra forbilde for unge jenter?

Ja, det syns jeg absolutt. Til å dele alt som er sårbart og vanskelig i livet på en hverdagslig måte som mange går gjennom til å skrive om de beste tingene i livet og oppturene føler jeg at jeg er et godt forbilde. Jeg har gått gjennom ekstremt mye som mange kan kjenne seg igjen i og ta del i om å ikke føle seg alene. Det er også mange som setter pris på at jeg motiverer gjennom trening og sunt kosthold på en måte der man faktisk også kan spise usunt i blant. Det jeg ikke er stolt over er at jeg har silikon og der føler jeg ikke at jeg er et godt forbilde.. heller ikke med leppene mine, men nå har det seg slik at jeg kun har nevnt at jeg har silikon og ellers er det aldri et tema som jeg bruker på bloggen. Leppene mine har jeg ikke fylt på ett år og kommer ikke til å gjøre det igjen. Alle skal gjennom ulike faser i livet og jeg føler at jeg er et godt forbilde når det kommer til det hverdagslige og det mange der ute kan se opp til.

Har du noen gang hatt et sykt forhold til mat?

Njai, jeg har vel det. Altså jeg har vært ekstrem på inntaket av mat tidligere, men nå er det helt slutt. Jeg spiser sunt og bra, men også usunt og bra, hehe.

Hvordan har du det?

Jeg har det kjempebra! Akkurat nå er jeg i en helt annen by en Bergen og stortrives her sammen med mamma.

Hvilket deksel har du til telefonen din?

Jeg har et gjennomsiktig fra Telenor butikken.

Er du sjalu eller Henrik?

Ja, vi er vel begge litt sjalu av og til. Jeg syns det er bra jeg, det betyr ikke at vi ikke stoler på hverandre, men at vi genuint bryr oss om å ikke miste hverandre! Husk at ting man har opplevd tidligere kan ha innvirkning på hvordan man er i dag, jeg har lagt tidligere opplevelser bak meg, men det sitter nok litt i kroppen likevel. En redsel man ikke helt kommer seg utav – fordi man bryr seg så ekstremt mye om et annet menneske.

Hvor trener du?

Nr. 1 fitness.

Hvilken butikk kjøpte du iPhonen din på?

Telenor butikken på Bryne (m44), og for en service!!

97 eller 96 kull?

97 kullet.

Hvor mye betaler dere for oppussingen?

Det er ikke fastsatt enda, vi holder enda på med plantegningene.

Hva skal dere pusse opp?

Vi skal i hvert fall pusse opp kjøkkenet, mer kommer etterhvert, men det er mange rom dere!! Holy.

Skal du være med å betale for oppussingen selv om du ikke eier huset?

Jepp, jeg skal jo på en måte det.

Må du stå opp om natten for å måle blodsukkeret ditt?

Ja nå i starten gjør jeg det for å være på den sikre siden.. jeg er livredd for å sovne med for lavt blodsukker.. tror det er fordi jeg er redd for å få føling gjennom natten og at jeg ikke skal merke det og dø.

Når kommer kostholdsplanen?

Jeg vet at dere venter, men den kommer ikke før nyåret! Dere får en dato i julen.

Har dere planer om å gifte dere etterhvert?

Ja så klart, jeg hadde aldri vært sammen med Henrik om jeg ikke så for meg at jeg skulle gifte meg med han.

Hvilke treningsøvelser er dine favoritter?

Sittende knebøy og vanlig knebøy, love it!! Det er definitivt mine favoritt øvelser.. ellers er det også en del forskjellige mageøvelser som brenner i magen, om ikke gidder jeg ikke å trene de øvelsene.

Hva er din største frykt i verden?

Det er å miste noen jeg er glad i.

Spiser du godteri i uken eller bare på lørdager?

Det hender at jeg spiser godteri i uken også, men da passer jeg på inntaket og tenker nøye gjennom at jeg ikke kan spise så mye til helgen igjen da. Det jeg også gjør er å passe på at jeg spiser sunne måltider før og etter det usunne i løpet av en dag f.eks.

Hvem har du kontakt med fra ph?

Jeg har ikke kontakt med så mange i fra min sesong. Det var så sinnsykt mye drama og splittelser etter at vi kom hjem blant mange og jeg følte jeg ble dratt mot enkelte sider og droppet andre jeg ikke hadde så mye i mot. Jeg snakker litt med Kristian og Ine, men ikke så mange andre.

 

Ps: Nelly har 25% rabatt på ALT fra NLYbyNelly som er alle klærne mine i garderoben.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE INN TIL SALGET

17 kommentarer
    1. Åh. Blir så forbannet på slike kommentarer som fra Siw. Er det i det hele tatt nødvendig å kommentere utseendet til folk? Kan vi ikke bare innse at vi alle er forskjellig, ned forskjellige utgangspunkt og forskjellige preferanser?

      Kjære vakre Ingrid, du er så et fint menneske og virker som du har gode verdier og et sterkt grunnlag for å klare deg gjennom livets opp og nedturer, og det er vel det alt handler om? Vi kan godt være så uenige med hverandre at busta fyker, men å kommentere noens utseendet er lavmål og den styggeste trenden i verden! Hold dere for faen saklig.
      Ha en fin søndag!

    2. Jeg spurte deg i innlegg fra 2. Oktober hvor buksen din er fra, den sorte med skinndetaljer på lommene. Det hadde vært fint om du gadd å svare meg. Det er ingen god egenskap å la være å svare på spm du får, så viktig en blogger er du ikke.

      Håper du ikke går i fella at du investerer i huset til Henrik uten at dere skriver ned hva du har betalt for. Du har ingen garanti for fremtiden, og skulle dere to ryke, kan du risikere å ha tapt my penger for at du ikke gadd å sikre deg. Mange hundre kvinner går i den fella hvert år, ikke bli en av de da.

    3. Så dum du er som skal betale for Henrik sin oppussing! Det skal du ikle gjøre!!! Når det er han som eier huset så skal ikke du betale en eneste krone! Ikke bli lurt eller ut yttet! Det er Henrik som tjener på
      Å pusse opp sitt hus og får med
      Seg verdistigningen! Du burde ikke reklamere så mye for han heller huset hans fordi det er hans som tjener på det og ikke du! Det
      Aller dummeste du gjør er å
      Betale for en annens hus! Du burde heller ikke betale
      Husleie hos hAn! Fordi det er han som tjener på det! Ja det er sikkert pga deg han tjener på å ha råd til pusse opp når du må betale husleie for bo hos han. De fleste lar dama si bo gratis. Husk du skal ikke betale en eneste krone når du ikke eier en dritt. Den dagen Henrik selger huset sitt så
      Har du ingen rettigheter å

      En eneste krone! Ikke vær så dum! Kjøp deg noe eget så kommer du et steg videre i livet!

        1. Enig med Andrea! Men da håper jeg dere har kontroll på det via kontrakt!
          Jeg gjorde det samme med min type, men det ble slutt, vi hadde ikke signert kontrakt = han fikk alt, jeg fikk ingenting. Så naiv var jeg! Så der sto jeg uten de sparepengene jeg egentlig kunne kjøpt mitt eget hus til, og har måtte begynt sparingen til noe nytt helt fra scratch.
          Flott at du kjøper deg inn på den måten, men pass på at papirer er i orden.

      1. Selvfølgelig skal hun betale for seg for å bo der! Er helt normalt å dele på fellesutgiftene utenom lånet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg