JEG SVARER PÅ SPØRSMÅL

Reklame | Inneholder annonselenker & lenker fra Nelly

JAKKE PARAJUMPERS / VESKE GUCCI / SKINNBUKSE HER / SKO HER

_______________________

Hvilken modell er Louis Vuitton vesken din og hvor mye kostet den?

Det er Cherrywood BB i babyrosa og den kostet ca. 16500 kroner..

Opplever dere utroskapsrykter?

Nei ikke så mye nå, men mest i starten av forholdet.

Er du venn med Isabelle Eriksen?

Vi kjenner hverandre såvidt, men jeg liker henne og har ingenting i mot henne selv om vi har svart på noen kommentarer her og der om hverandre.

Hvem er det du skal til syden med i jula?

Henrik og to vennepar av oss, gleder meg.

Hvordan sjonglerer du all den snopen du spiser med din diabetes?

Aner ikke, jeg spiser veldig sunt i måltidene gjennom dagen.. 

Hvilke planer har du for 2020?

Veldig mange faktisk, håper det blir vellykket og bra! Jeg tror 2020 er mitt år og jeg skal virkelig gi alt når det kommer til jobben.

Hvordan går det med deg?

Mye bedre en før.. takk som spør!! Jeg var i en deprimerende fase?? om jeg kan kalle det for det. For litt siden og merket det ikke selv før flere andre begynte å påpeke det. Noen ganger blir det for mye for meg også selv om jeg virkelig prøver å stå i alt som har skjedd med kreften til mamma og diabetesen min. Jeg tror rett og slett jeg ble så lei meg at jeg latet som det gikk bra, også gjorde det ikke det.

Beste sjekkereplikken som funket på deg?

Hahaha, jeg blir klein av sjekkereplikker, tror det funker aller best å komme med komplimenter til meg.. øyekontakt og vise at man er interessert – dette gjorde Henrik, haha.

Vet du noe om sannheten rundt Carl Aksel saken?

Nei, jeg har null anelse.

Føler du at det er noen som ikke forstår alvorligheten med diabetes?

Ja, selvfølgelig og det er kjempedumt. Jeg var en av de som ikke forstå alvorligheten med det selv før jeg faktisk fikk det. Det var da det gikk opp for meg hvor alvorlig det faktisk er og hvor mye man må tilpasse seg hverdagen “på nytt”.

Hvor mange tatoveringer har du og skal du ta noen flere?

Jeg har tre tatoveringer til nå – en spontan med en venninne og to på fylla (anger fortsatt ikke).. hehe. Ellers har jeg planlagt en liten ny som kommer til å tas i begynnelsen av 2020, men denne er ganske spesiell og veldig skummel å ta.. derfor vil jeg ikke røpe noe før jeg er 100% sikker.

Louis Vuitton eller Gucci?

Louis Vuitton, uten tvil!

Er du rik, ser du som du lever luksuslivet?

Jeg er ikke rik nei og lever ikke luksuslivet (kanskje noen ganger), men det er fordi jeg fortsatt kan det og sparer til det!

Reagerer du på spørsmålene du får om barn/graviditet? Det er jo et veldig privat tema.

Jeg reagerer egentlig ikke, det eneste jeg er redd for er at jeg skal svare på spørsmålene som om jeg “vet” at jeg kan få barn.. og det vet man jo aldri, og for noen som ikke kan det å skulle lese at jeg virker som jeg “forventer å få barn” er ikke så bra fra min side.. det er mer der jeg syns det er dumt, men jeg er veldig åpen og ærlig om det jeg ønsker, tenker og har lyst til, derfor svarer jeg også ganske åpent om det. <3

Hvorfor lyver du om at jakken din har fake pels?

Parajumperen har jeg aldri sakt har fake pels, men en annen pelsjakke er fake som er den jeg snakket om den gang da.

Beste restaurantene i London?

Jeg syns virkelig at pizzahut sin cookie dough dessert er verdt å smake!! Fyfader så digg, beste vi smakte der nede. Ellers må det være Ask Italian i Oxford Street og Gaucho Piccadilly som er en veldig fin restaurant med en sinnsykt god biff.

Møtte dere noen kjente mennesker i London? (Louis Vuitton butikken)

Nei, men Henrik lurte meg og sa at Messi var der (jeg gikk på den), helt til jeg innså at det bare var en som lignet noe så sinnsykt mye.. men det var dessverre ikke han, haha.

Har du tenkt på å kutte ned på å spise kjøtt?

Jeg har tenkt mye på det, men jeg tror ikke det er noe for meg.. jeg er flink til å ikke overdrive med kjøtt, men jeg er nok et menneske som spiser det. Det jeg holder meg mye borte fra er svinekjøtt.

Hva syns du om storyene andre legger ut om deg og Henrik der de “disser” dere?

Vi ler vel egentlig bare av det.. om det er grusommebi dere mener? Det er så mye de ikke vet, som de en dag kanskje vil forstå og som vi ikke har noe behov for å skrive til dem. De får styre på, morsomt er det jo til tider, også tar de så utrolig mye feil til tider, både med informasjon og det de tror de finner utav på egenhånd eller gjennom andre.

13 kommentarer

Siste innlegg