JEG SVARER PÅ RYKTENE

At du har tatt ut nippelpiercingene dine, stemmer det?
Ja, det har jeg faktisk.. klarer dere å se det på bildene? Merkelig. Jeg tok de ut for en måned siden kanskje da jeg fikk ekstremt mye betennelse! Jeg syns det er utrolig dumt da jeg likte de veldig godt og hadde absolutt ikke lyst til å ta dem ut. I tillegg var det dritvondt å ta de – noe jeg aldri kommer til å tørre å gjøre igjen! Auch.

Du og Henrik er forlovet innen veldig kort tid.
Jeg aner ikke her.. det er ikke noe vi prater så mye om annet en at vi sier til hverandre at vi ønsker å være sammen i evig tid. Om han velger å fri er ikke noe jeg vet noe om, men det hadde jo vært ufattelig gøy en dag i framtiden.. er det rart at vi jenter ofte forventer at guttene skal fri? Jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det noen gang, men føler meg nesten litt frekk som sier det, det føles bare ikke naturlig selv om det kanskje er det.

At du ikke var forelsket i noen av eksene dine.
Jeg har vært forelsket jo, men ikke på samme måte som det jeg er med Henrik nei. Barndomskjærester er jo veldig spesielt det også, da man faktisk kjenner på kjærlighet for første gang, men det er absolutt ikke like sterkt som det forholdet jeg er i nå dersom jeg tenker tilbake i tid. Henrik er en gutt jeg vet at jeg vil gifte meg med, ha en framtid med og få barn med.

Har hørt at du er hemmelig CIA agent som tester ut forskjellig sovemedisiner på bergensere.
Hahahah, hva?? Nei og nei og nei. Jeg trodde jeg skulle dævve da jeg leste dette. Hvem kommer på noe så sjukt kreativt, haha.

At du holder deg unna andre bloggere fordi du ikke liker drama.
Nei det gjør jeg ikke.. jeg liker ikke drama, men jeg holder meg ikke unna de pga det. Det handler mer om at jeg bor i en helt annen by en de fleste bloggerne også handler det om at jeg faktisk ikke kjenner alle bloggerne like godt og da er det ikke naturlig å henge sammen. Jeg elsker å møte andre bloggere når jeg først kommer meg til et event eller noe også er det noen jeg er venner med til vanlig også da og det er så gøy!

At du tar deg på niplene dine før du tar bilder for å få dem stivere!
Hahaha, nei.. noen har det til vanlig og trenger ikke å ta seg der for å bli stiv..

Har hørt at du ikke kjøper deg inn i huset til Henrik fordi dere kommer til å gjøre det slutt.
Nei.. gud så teit. Det handler mer om at vi ikke har vært sammen så lenge og at jeg vil kjøpe noe eget eller noe sammen!

At du skulle være med til LA, men ikke hadde råd?
Jeg ville være med til LA og ble spurt, men det passet ikke inn med både bilkjøp, reise og private ting. Håper virkelig at jeg får til å være med en annen gang, slike turer er gull verdt.

Du har sluttet å drikke alkohol fordi du er gravid.
Nei, jeg er IKKE gravid!!

16 kommentarer

Siste innlegg