JEG SVARER PÅ RANDOM SPØRSMÅL

Reklame | Lenker fra Nelly

LIGNENDE BODY/TOPP HER | BUKSE HER

Hva er din favoritt sminke?
Jeg bruker mye forskjellig, men favoritten er absolutt too faced sitt pudder, chocolate, den mørkeste fargen. Det lukter også så sinnssykt godt.

Kan du legge ut flere stories fra hverdagslivet ditt?
Ja, det skal jeg virkelig prøve å bli flinkere til! Jeg har egentlig så mer å vise dere.

Hva er dine mål for sommeren?
Dra på ferie med Henrik, men vi vet ikke helt hvor vi skal dra, trenger absolutt flere tips. Ellers er målet mitt å dra til et varmt land hvor jeg kan sole meg, bade og drikke masse champagne. Vi leter etter steder nå så gjerne kom med tips!!

Hva syns du om uttalelsene til Jamilla?
Syns det er helt sykt og nesten dobbeltmoralsk – føler at det å bruke rasismekortet blir helt feil. Har sagt ifra før her på bloggen at jeg syns det er sykt å bruke ord som rasisme, men da klikket det for flere av hennes lesere som mente at jeg burde holde kjeft i og med at jeg ikke hadde noe med det å gjøre. Jeg har ikke noe med forholdet til henne og Andreas å gjøre, men når jeg får spørsmål om dette velger jeg å svare det jeg mener. Jeg kjenner Andreas og syns dette her var veldig ufortjent og dårlig. Det kan godt hende hun føler det slik som hun uttale seg for, men man skal likevel være forsiktig med å bruke enkelte ord som fra gammel av har vært utrolig sterke og misbrukte.

Kan du begynne å lage content hver uke på yt hver fredag f.eks?
Ja, men dette må jeg vente med til jeg har fått flyttet inn 100% og alt er på stell. Det blir også mye gøyere for dere å se videoer fast i uken når ting er i rutiner – da blir også innholdet bedre.

Hvilke serier anbefaler du etter at du spurte på story?
Jeg fikk disse seriene anbefalt: Pretty Little Liars, Prison Break, Orange is the new black, Trailer park boys (dette ser på jeg nå sammen med Henrik, så utrolig teit serie med en svært dårlig humor) & Gossip girl.

Fikk dere godteri inne på Paradise Hotel?
Jaaa, mye! Vi fikk det i nesten alle pausene (off cam) gjennom hele oppholdet. Vi hadde pauser flere ganger daglig.

Hvilken øyefarge har du?
Brun, grønn.

Er du fornøyd med deg selv?
Ja selvfølgelig! Alle burde være stolt og fornøyd med seg selv. Akkurat nå er jeg så heldig å ha verdens beste kjæreste som får meg til det bedre.

Hvilken tatovering skal du ta?
Hemmelig enda, beklager.. vil det skal være en overraskelse, det er med stor betydning at jeg tar den.

Er det bevisst at du går etter blonde gutter?
Jaaaa, elsker blonde gutter. Neida tulla – det er ikke bevisst i det hele tatt. Jeg har bare falt for det og slik er det.

Hva syns du om årets vinnere av Paradise Hotel?
Syns det var så fortjent, men hadde selvfølgelig håpet på at Henrik vant! Hahaha. Ja vi er kjærester, men fyfader han fortjente det.

Hvor bor du for øyeblikket?
Hjemme på Klepp.

Hvordan har du det?
Har det utrolig bra! Akkurat nå er jeg på hyttetur med Henrik <3 Vi lager mat, ser på ferier, skal lage yt video og slikt. Henrik har lyst til å svare for meg på neste blogginnlegg som handler om å svare på spørsmål om alt mulig. Han skal utgi seg for å være meg, men det er han som kommer til å svare og da er det ikke sikkert at alt stemmer helt.

41 kommentarer
    1. Jeg andbefaler virkelig Rhodos!❤️ Det er et helt fantastisk sted! Jeg har vert der 2 ganger før å skal dit i sommer og😍❤️Så det er et ferie/syden tur tips fra meg! Loveuu❤️

    2. Du skriver jo ingen argumenter for hvorfor Jamilla tar feil, du sier bare at ordet er misbrukt. Vel, tror det har vært flere tilfeller av rasisme her i verden enn ordet har blitt misbrukt. Hvis hun virkelig har følt på rasisme, er det ikke da viktig å snakke om?

      Blir det ikke litt rart å skrive hva du «syns», uten å komme med noen argumenter for hvorfor Tix ikke er rasist? Du skriver at du kjenner Tix, det er da ikke et bevis. Nå sier jeg ikke at jeg tror han er rasist, men syns du ordla deg veldig dårlig her og totalt overkjørte hva Jamilla har følt på og opplevd, uten å komme med noen bevis eller argumenter. Hvis Jamilla virkelig har følt på rasisme, er det ufølsomt å hysje henne ned med å si at ordet er misbrukt – så da er det plutselig ikke lov å si? Er enig med deg i at man ikke skal kaste rundt seg med antagelser, men synes du kunne tenkt deg litt mer om før du ytret deg om saken, og skrevet noen ordentlige argumenter istedenfor å synse.

      Man skal ta folk som har følt på rasisme på alvor. Rasisme eller ei, så har Jamilla opplevd noe kjipt her. Skjønner at du tar parti med kjæresten din som er venn med Tix, men når du først skal ytre deg om en så viktig sak kan du skrive noe ordentlig.

      1. Helt enig med Johanne! Helt jævlig at Jamilla har følt på rasisme. Vi nordmenn tror vi har rett hele tiden og får Jamillas følelser til å bli mindre legitime. Dette var skivebom Ingrid. Her kunne du hatt en mulighet til å bevise at du er så “snill” som du alltid sier du er ved å reflektere og vise mer personlighet.

        1. Heilt enig med Johanne og Kari, dette synes jeg du ikke burde skrive om spesielt når du bare «hysjer» på henne. Altså viss hun har følt seg slik så har du ingen rett til å si at det ikke er sånn osv. Og nei jeg er ikke en FAN av Jamilla sier bare det som er sant.

          1. Altså, er det rasisme når Andreas og jamilla rett og slett ikke går overens? Har han i det hele tatt kalt hun noe rasistisk? Har han angrepet hun utifra hudfargen? Tror ikke det.. jeg velger å forsvare Tix fordi alt jeg så var bare 2 helt forskjellige mennesker som ikke gikk overens. Jamilla har også uttalt seg stygt om Andreas inn på pH? Så jo, hun misbruker ordet rasisme, fordi det har ikke vært en spesifikk hendelse der Andreas har angrepet henne, pga hudfarge…

        2. Skrivebom nei? klart hun kan føle på hva hun vil, men som sagt så skal man være jævlig forsiktig med å slenge ut et ord som “rasisme” mot et annet menneske på sosiale medier og i ettertid ikke kunne stå for det selv. Da mener jeg at man bruker ordet feil, samtidig som man trykker ned et annet menneske. Vi nordmenn tror ofte vi har rett ja, men jeg har aldri sagt at hun ikke kan føle på det hun gjør, KUN at man skal være forsiktig. Produksjonen og de aller fleste fra tv3 vet at han ikke er rasist, i tillegg til flere på utsiden. Jamilla fikk ikke lov til å komme på pressen før selve finalefesten etter det innlegget fordi det er HELT SINNSSYKT å bruke slike ord for å undertrykke andre. Man burde kanskje tenke seg litt om før man kaller andre mennesker slike ting, er man kanskje det samme selv? altså rasist?

      2. Jeg skriver ordentlig jeg, og jeg tar ingen side av saken, men ordet rasisme er utrolig sterkt, bruker man det så skal man faan meg også kunne stå for det. Flere tilfeller der hun ikke har stått for det, ordet blir bare brukt for å få sympati i noen tilfeller dessverre.

        1. Det du sier her er grunnen til at det er så jævlig mye rasisme i Norge. Vi som dessverre opplever rasisme daglig får rett og slett ikke lov til og utrykke oss om det. Med en gang ordet rasisme kommer ut vår munn skal noen hoppe på oss og si at det er et sterkt ord! Vis vi ikke får lov til og kalle rasisme for hva det er hvordan tror du det noen gang kommer og bli en løsning? Er sykt skuffet Ingrid. Likte deg godt før nå.

    3. Hva i all verden mener du med at ordet «rasisme» fra gammelt av har vært misbrukt? Hvor i historien har dette vært et fenomen? Slavetiden?

      1. Lurer på det samme!
        Å si at ordet rasisme har blitt brukt misbrukt, når mørkhudede har opplevd såpass mye gjennom historien (og fortsatt opplever), blir helt feil.
        Ordet rasisme har ikke blitt brukt NOK.

        1. ordet er ikke brukt nok nei, men man skal vite hvordan man bruker det. Hun har ALDRI kommet med en forklaring der Andreas har kommentert hudfarge eller bakgrunn. Bruken av ordet syns jeg har blitt brukt helt feil. Derfor mener jeg at ordet har blitt mye misbrukt og dette er også selv fra folk som er mørkhudet og alt annet. Mange misbruker det, mens noen bruker det riktig.

        1. Nei, Ingrid. At du klarer å lirke ut av deg at rasisme fra gammelt av er et misbrukt ord, det er ikke bra.

          Værsåsnill å tenk deg om litt mer før du skriver, og innse når du har gjort en feil.

    4. Altså jeg blir bare så lei meg når jeg sitter og leser det du skriver om Jamilla, ærlig talt Ingrid det ser bare ut som at du slikker ræva til tix srry men det gjør det. Du er jo nesten lik Sofie du, men som Johanne sier når du først skal ytre deg om noe så må du skrive noe ordentlig og ikke bare skrive om noe du synes. Blir jævlig teit og når du sier leserene hennes klikker, det er ikke derfor vi klikker det er fordi du ytrer deg om noe du ikke kan så mye om. Blir veldig leie meg ass.

      1. Uffda, dette blir for dumt. Syns dere skal la være med å kommentere om dere syns det er så dritt, jeg står på mitt og syns overhode IKKE DET ER OK Å KALLE ANDRE MENNESKER FOR RASIST. Uansett hvordan man vrir og vender på saker er det to sider der og jeg har ALDRI sagt noe stygt om henne – jeg sier bare at man skal være forsiktig med hvilke ord man bruker og hva man slenger med leppene om.

        1. Det er jo helt sykt å si at det «ikke er ok å å kalle andre mennesker rasist», tenker du ikke over hva du skriver her? Ikke ytre deg om noe det er veldig klart at du har lite peiling på. Tror Tix hadde klart å forsvare seg bedre selv.

    5. Bare fordi du har vert med Andreas i en eller to fester betyr det ikke at du vett hvordan han behandler andre, skjønner du er på «lag» med kjæresten din sin venn men vi alle har sett hvordan Tix var mot Jamilla på tv bak ryggen hennes hvordan da trur du han er i virkiligheten etter Ph?

    6. Altså alle dere som mener at Ingrid ikke kan si det hun sier ang Jamilla. Jamilla har ikke noe grunnlag for å kalle han rasist. Det er lov å ikke like en person selvom personen er mørk. Greit at han kunne vært en hyggeligere person når det gjelder hvordan han snakka om hu.. men ordet rasist mener jeg for sterkt ord og bruke. Jamilla har heller ikke kommet med noen ordentlig forklaring på at han skal være rasist. “Jeg skjønner ikke grunnen til at han ikke likte meg og sa stygge ting om meg” holder virkelig ikke..

      1. Viss det er slik hun har følt seg så har ikke verken du Lotte eller Ingrid rett til og si at hun ikke kan kalle han for rasist, for der på lik linje som meg vett ikke hvordan det er å føle og gå gjennom det.

        1. At noen er uenig eller ikke venner gjør ikke noen til rasist. Så om jeg ikke går overens med en med annen hudfarge er jeg også rasist da? Blir for dumt. Folk må kunne mislike hverandre uten å måtte bli kalt for rasist. Alle kan ikke like hverandre, sånn er det bare. Syns hele denne greia mellom Jamilla og Andreas er latterlig. De er 2 individer som rett og slett ikke liker hverandre, noe som er helt greit. Å dra rasismekortet hver gang noen er uenig med deg og ikke liker deg blir for dumt, rett og slett.

      2. Ja, helt enig med deg, tusen takk for forståelsen. Det er det jeg også mener. Man skal være forsiktig med hva man sier og hvilke ord man bruker mot andre. Rasist er som sagt er utrolig sårbart og vondt, samtidig et sterkt ord å bruke. Jeg har også sagt her i kommentarfeltet at jeg har verken lyst eller hengt Jamilla ut, jeg syns at måten hun gjør det på er feil og ordet er utrolig feil. Hun har heller ingen ordentlig forklaring nei.

    7. Jeg blir faktisk direkte sur på dere som sier at Ingrid tar feil og at Jamilla har rett til å kalle han rasist osv!! Andreas og Jamilla kom bare ikke overens å det skal jo ikke være sånn at når man ikke kommer overens å den ene personen tilfeldigvis er mørk i huden at det er rasistisk?!! Vet du hva?? Og Jamilla fikk jo egt heller ikke lov til å komme på premiere festen fordi de visste at hun ville spre rykter om Andreas eller si noe slemt til han som ikke var sant som kom på TV. Men siden ikke de lot Jamilla komme så ville ikke Thea heller komme å da måtte de til slutt la Jamilla komme alikevell. Å se som redigerer episodene å følger med på de der inne har jo sett alt som ikke kommer på ph heller, og de sier at Andreas ikke mobber Jamilla på en eneste plass!! Så jeg syns bare dere som sier det skal holde kjeft sånn helt ærlig!

      1. Loool, dette er det verste jeg har lest noen gang. Jeg døøør av latter. De kom ikke overens, men er veldig rart at Andreas ikke sa noe stygt om alle andre når de kom inn, men med en gang Jamilla kom inn så var de stygge komentarene hans der. Og det forsatte han med, og det er ikke rart at hun tenker slik når det ikke er en annen grunn til hvorfor han hatet henne så mye der inne. Og ingen andre vett hvordan han behandlet henne på utsiden, facebook, snapp osv osv. Så ja når hun sier at hun har følt seg slik så synes jeg det blir alt for teit at andre skal komentere og hysje på henne og fortelle at hun ikke kan føle seg slik. Ja ordet rasist er et tabuu ord her i Norge, men sånn ærlig vi burde snakke mer om dette.

        1. Det var jo ingen som likte Jamilla ved Innsjekken hennes. Hun tok et upopulært valg når hun splittet Sofie og Mario (bestevennene til tix BTW) Da er det kanskje ikke så rart at Jamilla ikke akkurat var på bestevennlista til tix? De kom rett og slett ikle overens. Så enkelt er det. Rase i seg selv et irrelevant i denne sammenhengen spør du meg.

    8. Dra til Thailand😍 Der er det varmt og tropisk🌿
      Men dessverre er det ikke så fint vær der på sommeren. Hvis du vil dra dit er det nok best å dra en gang i februar👌🏻

    9. For å være ærlig tror jeg at Jamilla ble såret av alt det Andreas sa om henne på TV mens hun ikke sa et eneste vondt ord om han. Tror ikke hun forstår selv hvorfor han skulle være så slem mot henne. Nei, det er kanskje ikke rasisme, men det kan hende at det var sånn HUN opplevde det siden hun ikke så en grunn til nettopp dette. Hvorfor har alle andre lov til å si meningene sine unntatt Jamilla? I tillegg så har hun slettet innlegget og ordnet opp med Andreas (sånn halvveis ivertfall) . Ja, hun gjorde en feil med å si det på Internett og ikke ta det opp med han først, men alle mennesker gjør feil. Hvorfor ta det opp? Det er mellom Jamilla og Andreas. Hvorfor skal alle blande seg opp i det?

    10. Enig med de som støtter Jamilla, du som influencer burde vite bedre. Ingen av oss her kan vite om Andreas er rasist eller ikke, men du kan ikke ta fra Jamilla følelsen og at hun opplevde det slikt. Man bør se på to sider av saken, og ja det er mye rasisme rundt i Norge og de som opplever det sprer ikke ordet bare for gøy. Synes dere influencere bør være mer forsiktig når dere skriver om slike temaer.

      Andreas er sikkert en kjempe snill person, men måten han var mot Jamilla på var ikke rettferdig i forhold til hvordan han var med de andre. Kanskje han ikke mente det som rasistisk men jeg kan godt skjønne at Jamilla følte det sånn fordi hun skilte seg ut fra gjennomsnittlig deltakerne på paradise hotel.

      Liker din blogg, men at du kommer her og sier at ordet blir misbrukt når det er mange som fortsatt opplever rasisme i dag, støtt heller de. Fordi har noen en grunn til å tro at noen er rasist så er det nok måten den som blir anklagd og oppfører seg det er noe galt med, og ikke den som anklager.

      Andreas hadde tross alt beklagd til Jamilla , så var ikke bare misbruk av ordet.

    11. Det som irriterer meg er at DU som er en person ved siden av dette faktisk uttaler deg, for DU vet faktisk ikke hvordan han har vært mot hun på pH, altså det vi ikkw har sett, hvordan han er mot hun i samtaler og andre ting. Det som også irriterer meg er at dere pg person tror dere er fremtiden, noe dere overhodet ikke er. Skal liksom aldri la ting ligge, men fortsetter. Likte deg, men nå syns jeg nesten du er kvalm

    12. Det du sier her er grunnen til at det er så jævlig mye rasisme i Norge. Vi som dessverre opplever rasisme daglig får rett og slett ikke lov til og utrykke oss om det. Med en gang ordet rasisme kommer ut vår munn skal noen hoppe på oss og si at det er et sterkt ord! Vis vi ikke får lov til og kalle rasisme for hva det er hvordan tror du det noen gang kommer og bli en løsning? Er sykt skuffet Ingrid. Likte deg godt før nå.

    13. Alle må lære seg å stå for det man sier og de valgene man tar. Noen ganger tar man feil, og da bør man klare å ta halen mellom beina og innrømme dette.

      Jeg prøver å se ting fra Jamilla sitt stå-sted, og for alt vi vet så har jenta kanskje opplevd rasisme tidligere som gjorde at forholdet til Tix var nok for henne til å dra «rasismekortet»? Men hele Norge har forelsket seg i den Andreas vi såg på TV, og for meg virker det veldig urealistisk at han har et problem mot mennesker med forskjellig hudfarge.

      (Du er rå Ingrid, stå på!!)

    14. Hei Ingrid! Hva om du lager flyttevlogger? Da har du en del content til noen uker frem i tid, dersom du tenker å poste en gang i uken. Du kan for eksempel lage ulike deler av flyttevloggene, for det tar jo så klart tid, enten basert på ukesvis (hvis det tar fler uker) eller på hvor langt du har kommet med å flytte inn 🙂 det er hverfall noe jeg syns er utrolig spennende!

    15. Vet du hva Ingrid. Jeg kjenner jeg blir irritert på nesten alle dere ph influencere. Dere står her og faktisk uttaler dere om situasjoner dere ikke vet en dritt om. Dere har ingen rett til å uttale dere om det? Hva vet du om hva som skjedde inne på ph når kameraene ikke rullet? Hva vet du om hva som skjedde ETTER ph. At Jamilla har uttalt seg og sagt at Andreas er rasist uten å komme med grunner og bevis er dumt ja. Men rasisme er et så tabubelagt ord her i Norge at det ikke er så sinnsykt enkelt å snakke om heller. Og da er det hvertfall ikke greit at Jamilla får alt pisset på seg at hun ikke får lov å kalle han for rasist, når dere en gang ikke vet shit om hva som har skjedd. Helt ærlig folkens. Selvfølgelig blir det naturlig for deg å støtte Tix siden kjæresten din kjenner han, men det er nettopp det. Du kjenner ikke Jamilla og du vet ikke hva det er hun har gått igjennom. Og DERFOR burde det også vært naturlig for deg å IKKE uttalt deg om det i det hele tatt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg