JEG SVARER PÅ PRIVATE SPØRSMÅL DEL 2

Skal du flytte til Oslo?

Nei jeg kommer ikke til å flytte til Oslo. Det var det jeg hadde aller mest lyst til etter Paradise Hotel i fjor, men jeg føler meg ikke hjemme der på samme måte som jeg gjør i to andre byer. Akkurat nå og i veldig lang tid fremover kommer jeg til å være fornøyd med å ikke flytte dit da det ikke er riktig for meg. Jeg skal ikke legge skjul på at det er mye som skjer i Oslo.. det er bare ikke nok for min del. Første prioritet er å føle meg hjemme, det andre er å være i en by der jeg har mennesker rundt meg som er glad i meg og ikke noe mas og drama.

Hva syns du om at folk kommer bort til deg på gata?

Det er så hyggelig! Jeg elsker det og setter stor pris på at leserne/følgerne mine ønsker å slå av en prat med meg. Det er også utrolig fint å få bli kjent med dere!

Reiser du til LA med Sofie?

Nei, eller det er litt usikkert, vi har snakket om det, men jeg er bortreist en god stund når de er der, derfor må jeg nesten se det litt an og eventuelt hoppe på den LA turen! Foreløpig skal jeg til LA i juni med venninnene mine og det gleder jeg meg mye til.

Har du hørt sangen Ensom – Walid, hva syns du om den?

Jeg digger den! Syns det er en av de bedre låtene jeg har hørt som kommer fra realitydeltakere. Den ligger inne på spotifylisten min og høres på minst en gang daglig, den er så bra.

Hvordan ble du og Henrik fra PH kjent?

Vi ble kjent på et vors i Bergen og har etter det snakket en del sammen, så glad i han.

Hva skal du i sommer?

I sommer skal jeg først og fremst til LA – ellers har jeg ingen planer og det føles fantastisk! Er det lov til å si? Denne sommeren skal være spontan og brukes sammen med de som står meg nært. Jeg håper at jeg får bestilt en tur til i forveien av sommeren da det er en person jeg har veldig lyst til å dra på ferie med.. hehe.

Hvor langt kom du på Paradise Hotel?

Jeg fikk 2.plass!! Hvem hadde trodd det? Det går an å gli gjennom til slutten, snakker av erfaring.

Går rykter om at du kommer inn i årets sesong av PH, stemmer det?

Dere får vente å se.. neida, jeg kommer ikke inn i årets sesong.

Syns du Paradise Hotel ser likt ut i virkeligheten som det gjør på tv?

Nei, det er mye mindre i virkeligheten! Dere aner ikke, det er faktisk sinnssykt mye mindre i virkeligheten, men fint er det da! Det eneste som var dumt med Paradise Hotel var at vi ikke fikk lov til å ha aircondition da dette bråker mye for mikrofonene, dette gjorde at vi svettet oss i hjel, sminken rant av og håret ble brusete.. ikke akkurat noe man digger når man skal filme et tv-program.

Hvorfor legger du ut kommentaren til Newa? Hva er formålet? barnslig.

Fordi jeg er drittlei av den saken der og jeg vil at folk skal se alle sidene av saken. For det første snakker jeg ikke med Erlend eller Erik lenger og har heller ikke gjort det på flere måneder, selv om Erlend ringer mamma jevnlig for å dra saken opp igjen. For min del er den saken der død og jeg syns det begynner å bli komisk for å være helt ærlig. Vi får trusler om det ene og det andre, det er bare teit, og det er faktisk ikke jeg som holder denne saken gående. Jeg får skylden for alt mulig, blant annet for å ha hengt ut Erik, for å ha ødelagt mye for Erik som gjør at han “tydeligvis” har tapt penger, jeg får skylden for å dra denne saken lengre og lengre, men hva annet har jeg gjort en å si min side av saken? Dere kan lete dere ihjel på bloggen og kommer fortsatt ikke til å finne et eneste innlegg der jeg har hengt ut Newa, Erik eller Erlend på noen som helt stygg måte. Jeg er ikke et menneske som vil andre vondt, men når visse personer kommenterer bevisst på bloggen min og sier sin side av saken til avisene skal vel jeg få lov til å holde meg saklig og si min mening på bloggen? Det er det jeg gjør i hvert fall og det har jeg lov til.

Grunnen til at jeg delte kommentaren til Newa var fordi flere spurte hvor de kunne finne dette og det syns jeg er greit. Poster man en kommentar offentlig på bloggen min er den i offentlighet uansett om jeg “deler” den eller ikke. I tillegg har ikke Newa noe med denne saken å gjøre. Det å uttale seg om at jeg må “move on” er latterlig. Tror de aller fleste vet at jeg var ferdig med Erik for lenge siden og har en greie med noen andre. I tillegg er det ikke vits å beskylde meg for å ikke ha gått videre (noe jeg har) når hun ikke har gjort det selv. 

Hvem har du dratt på ferie med denne gang?

Jeg er på ferie med kusinen min Victoria <3 det er så koselig.

Var det vondt å ta piercing i niplene?

JAAAA! Det var dritvondt – vondere en tatoveringene mine!

Syns du selv det er fint med piercing i niplene?

Det er super duper harry, men det skal sies at jeg liker de mer og mer for hver dag som går.

Fullførte du vgs?

Jepp, det gjorde jeg! Takk og pris for det – det er noe jeg virkelig kommer til å få bruk for i nærmeste fremtid.

Hva skal du gjøre etter bloggingen?

Studere, jobbe og stifte en familie! Hahaha.

Kan du poste et bilde av deg med midtskille?

Ja gjett om. Jeg kan gjøre det, men det er ikke noe jeg passer.. 

Hører rykter om at du har operert mer en 1 gang, stemmer det?

Jeg har operert en gang – ikke noe mer.

Hvor er du nå?

IM IN BALI!

Har du en greie med noen?

Ja, det vil jeg si og jeg har det veldig bra akkurat nå <3

Har du noe kontakt med eksene dine?

Jeg har litt kontakt med en, men resten har jeg ingen kontakt med.

Ser du alle episode av PH denne sesongen?

Jeg prøver å få sett alle episodene, men det er ikke like lett nå som jeg er på reise igjen.

Hvordan går det med moren din?

Hun har det bra, men det er ikke like bra som det var for noen uker siden. Hun fikk tilbakefall og må gå på nye runder med cellegift. Denne gang går det mye utover huden hennes som hun må være veldig forsiktig med. Hun kan heller ikke være i solen og disse tingene her påvirker henne veldig mye nå som det er fint vær hjemme. Jeg syns skikkelig synd på henne og jeg skulle så gjerne ønske at hun ble kreftfri. Ellers er hun litt mer kvalm og sliten denne gang.. uff, jeg får tårer i øynene av å skrive om det fordi akkurat nå kjenner jeg at det er sinnssykt tøft. Livet altså..

Er du flink til å spare penger?

Nei, jeg er kanskje den verste på det der.. men jeg er flink til å spare på bsu i det minste.

Hvor drømmer du om å reise?

Italia, Maldivene, Frankrike og Australia.

24 kommentarer

Siste innlegg