JEG SVARER PÅ PRIVATE SPØRSMÅL DEL 1

Det har kommet inn utrolig mange spørsmål denne uken, derfor har jeg valgt å dele innlegget i to slik at det ikke blir for langt! Om dere lurer på noe mer kan dere stille meg spørsmål i kommentarfeltet, jeg svarer gjerne der også!

Hvor ser du deg selv om 10 år?
Om ti år lever jeg i et hus jeg trives godt i, livet mitt skal være veldig spennende selv om jeg muligens har barn og en happy family! Det viktigste for meg her i livet er å ha det gøy.

Hva syns du om de som tar betalt for sex eller som betaler andre for å ligge med dem?
Det syns jeg helt ærlig ikke noen ting om.. og jeg vet at flere har delte meninger om dette, men det å skulle vite at noen selger kroppen sin for penger er helt uvirkelig og veldig trist spør du meg. Jeg får vondt i magen av å tenke på det, samtidig er det vondt å vite at noen gjør det fordi de “ikke har noe annet valg”. Alle mennesker bestemmer over sine egne valg og det finnes utrolig mye annet man kan gjøre enn å komme til det punktet med å selge kroppen sin for penger.

Hva er dine planer i 2019?
Jeg har sinnsykt mange planer i 2019, men det er ikke alt som er helt bestemt enda. Blant annet skal jeg flytte, kanskje studere litt igjen og gjør noe crazy, jeg oppdaterer dere underveis. Det kommer i hvert fall til å bli et år med store endringer i livet mitt og det gleder jeg meg til.

Hva bruker du mest penger på?
Det jeg bruker mest penger på er definitivt reiser som fly, tog/buss og hoteller.

Hvor mye tjener du på bloggen?
Jeg tjener nok til å kunne leve av den foreløpig, men jeg er ikke en blogger som ligger på topp 5 og da er det ikke cash money flow.. men det er deilig og veldig morsomt å kunne leve med, spesielt nå som jeg ikke studerer eller noe.

Kunne du har vært med i gift ved første blikk? Liker du det programmet?
Nei, aldri. Jeg skal ikke gifte meg før jeg møter den rette og det tviler jeg sterkt på at man gjør i et slik tv-program. Tv produksjon er ikke slik som det ser ut på tv og det er veldig annerledes å skulle “leve og være seg selv” når det er flere kameraer rundt deg. Tenk deg da å skulle møte en gutt/jente også gifte deg med kameraer rundt, nei uff, hjelp.

Dersom du var med i Kjendis Farmen, hvilken gren tror du at du hadde klart deg best i?
Jeg hadde nok tapt i alle grene.. nå som jeg sitter å tenker på dette går det opp for meg at jeg nok mest sannsynligvis hadde vært best i øksekasting.

Hva syns du om årets sesong av Paradise Hotel?
Jeg liker den godt jeg, mye spill og det er spennende! Samtidig savner jeg litt mer fest og fritid på tv-skjermen.

Et det noen bloggere du ikke liker?
Njai, det er ikke noe fint å skulle si det her med mindre jeg hadde fått en konkret navn.. jeg føler at jeg kommer overens med de aller fleste som jeg har møtt eller kjenner. I tillegg er jeg alltid meg selv når jeg møter andre bloggere – det betyr at jeg ikke er slem selv om jeg ikke digger alle.

Hvem er dine næreste venninner?
Det er jentene jeg har hatt i livet mitt fra hjemstedet mitt + Julie!

Du reiser hele tiden! Hvor er du nå og hva skal du gjøre i påsken?
Jeg er faktisk i Sverige nå!

Henrik?
Henrik hvem?

Har du kontakt med noen fra din sesong av PH i dag?
Ja, jeg har kontakt med en del, men vi snakker ikke daglig. I tillegg har jeg jo Julie i livet mitt som betyr svært mye for meg!

Er Henrik og Walid i venner igjen? Spør fordi du var sammen med de i Stavanger.
Jeg tror det er på bedringens vei og det er veldig bra! Det var fett i helgen i hvert fall.

Favoritt mat?
Kinamat, sushi og taco.

Skal du møte noen kjente i Bali?
Jeg kjenner en del som bor der og som skal ned dit på samme tid som meg!

Liker du blonde gutter bedre en brunetter?
Akkurat det spiller ingen rolle, men jeg overrasker meg selv stadig! Blonde gutter er svært fine.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg