JEG SVARER PÅ PERSONLIGE SPØRSMÅL

Annonse | Nelly

TOPP HOUSE OF CB|BUKSE ZARA|VESKE GUCCI|JAKKE HER

Hvor mye kostet turen til New York?
Litt usikker, tror det var rundt 8000kr for fly og hotell til sammen! Nå er det jo også utenfor ferie sesongen, da er det billigere en det ville ha vært i en ferie, digg!

Har du kjæreste eller har du en greie med noen?
Ja, det vil jeg si.

Kjenner du Benny (Bjørn Erik) fra før av?
Jeg og Benny ble kjent i løpet av denne turen! Han er seriøst så utrolig hyggelig og kjekk.

Hva er din favoritt mat så langt i New York?
Okei, det der er nesten umulig å svare på! Det som er sjukt er at jeg liker alt jeg har smakt så langt, men om det er en favoritt må det bli maten de har på The br

Har du vært på date i NY?
Nei, det har jeg ikke!

Hvordan møtte du sugardaddyen din?
Jeg har ingen sugerdaddy(!!) Innlegget var ironisk og jeg har ikke møtt han her. Utrolig nok møttes vi på en nattklubb her i New York. For å vøre helt ærlig så var han veldig hyggelig!

Er det vanlig å bli tilbudt guccivesker i New York?
Aner ikke? Det er nok like “vanlig” i alle land vil jeg tro.

Er du spontan? At du typ kan dra på blind dates?
Ja, jeg er veldig spontan og eeeelsker det! Blind dates er ikke min ting dessverre.

Hvordan har du det?
Tusen takk som spør! Akkurat nå har jeg det kjempebra, elsker New York og koser meg hver eneste dag! Vil ikke dra hjem.

Har dere møtt noen kjendiser i NY?
Kanskje;)

Hva er din favoritt nettbutikk?
Det er uten tvil Nelly.com!

Har du og Sofie kranglet på reisen?
Nei vi har ikke det og kommer nok ikke til å gjøre det! Vi trives godt i hverandres selskap og jeg er glad for at jeg er på reise med Sofie! Vi har det så gøy.

Hva syns du om utroskapet til Tristan og Jordyn? Støtter du noen?
Jeg er syns faktisk at dette er sjukt! Det dukker jo hele tiden opp nye ting rundt akkurat det dramaet der så det er sånn sett “underholdene” å følge med på, men det er jo sinnsykt trist. Jeg syns synd på Jordyn som har flere tusen mennesker vendt mot henne når disse menneskene mest sannsynligvis ikke vet hvem hun er og hva som har skjedd. Tristan er en drittsekk, enkelt og greit.

Har du shoppet mye på reisen?
Neeei, ikke i det hele tatt! Det er så uvant meg, men jeg har ikke shoppet noen ting omtrent. Det eneste jeg har kjøpt er en bukse fra Zara og den toppen som er på bildet over.

Skal du på premierefesten til årets sesong av Paradise Hotel?
Litt usikker, får se.

Hvem av guttene i årets sesong av PH syns du er kjekkest?
Henrik og Walid

Hvem har du mest kontakt med fra din sesong av PH?
Julie<3 elsker hun.

Har dere promotør i New York?
Ja, det har vi.

Liker du utelivet i New York?
JA, det er kjempebra!

 

12 kommentarer

Siste innlegg