JEG SVARER PÅ PERSONLIGE SPØRSMÅL

Hva har du på deg?

Akkurat nå i skrivende stund har jeg på meg en hvit joggebukse og en beige hettegenser, rett og slett helt chill! Elsker chilleklær, spesielt i disse dager der man ikke kan gjøre like mye som før!

Hvilket stjernetegn er du?

Jeg er steinbukken.

Hvem ringte du sist?

Tantebarnet mitt Norah! Så koselig å snakke med henne på Facetime ettersom de bor i Stavanger og jeg er i Bergen. Det er en ekstra stor glede i hverdagen for meg, virkelig.

Hva stod det på den siste smsen du fikk?

Thea lurer på om du har TIX på meldinger. (hahaha, tantebarna mine elsker Karantene sangen til TIX og har visst fått med seg at jeg kjenner han, noe som er veldig stas syns de da).

Når så du moren din sist?

Oi, når var det da? Det begynner å bli en god stund siden. Jeg har sjekket opp i det og det er faktisk 6 uker siden.. så en og en halv måned siden og for meg er det utrolig lenge å gå mellom å se henne for hver gang, men ettersom viruset har vært så aktivt har jeg ikke kunnet gjøre det! En gladnyhet er at jeg ser henne igjen veldig snart.

Hvilken øyefarge har du?

En blanding mellom grønn og brun.

Er foreldrene dine gift eller skilt?

De er gift og bor enda sammen!

Hvilken sang er din favoritt om dagen?

Broken Love (Gianluca Dimeo).

Hvor tror du at du befinner deg om 10 år?

Da bor jeg i et stort hus sammen med Henrik og har tre barn! Jeg jobber fortsatt med sosiale medier og har oppnådd veldig mange av drømmene mine innen den tid. Å få en fin og god familie er noe jeg virkelig ønsker, spesielt ettersom jeg har møtt gutten i mitt liv! Tenk så heldig jeg er om jeg kan få flere Henriker, hahaha.

Hva skremte deg om natten som barn?

Den samme ekle drømmen husker jeg.. om en gigantisk elefant eller noe lignende som egentlig ikke finnes sprang etter meg i gjennom samme by. Jeg husker enda at jeg drømte nøyaktig det samme flere ganger, samme dyr som løp etter meg, samme by, samme hus rundt meg og det der.. sykt ekkelt. Ellers var det mørket. Jeg måtte ha litt lys på og døren litt på gløtt. Det var også en annen ting som skremte meg om det var broren min Andre som hele tiden sa “pass deg for minene”.. hahahah. Jeg hadde jo ingen anelse på hva minene var den gang så jeg så for meg noe dritskummelt og gråt.

Hva er din beste egenskap?

At jeg er utadvendt og bryr meg om andre!

Hva er din verste egenskap?

At jeg tar ting veldig til meg og får ofte dårlig samvittighet når andre har gjort noe som jeg ikke skal ha dårlig samvittighet for. Det syns jeg er det verste fordi jeg tilgir så lett og blir ofte satt i posisjoner med dårlig samvittighet når jeg ikke egentlig har gjort noe.

Hva er det rareste du har spist?

Haifinne-suppe!!!! crazy?! Jeg syns det i hvert fall, omg. Jeg husker hun ene venninnen min bestilte dette en gang og jeg fikk smake! Utrolig nok var det ikke så verst, just sayin.

Den største premien du har vunnet?

Oi, hm.. jeg var nært en halv million i Mexico! Hm.. Den største premien jeg har vunnet er nok pokalen vi fikk etter at vi fikk 2.plass i NM jenter 16 i fotball.. jeg har liksom ikke vunnet så mye annet som jeg kommer på! Kanskje noen tusenlapper på skrapelodd.

Øl eller vin?

VIN, uten tvil.

Kan du spille poker?

Ja faktisk og utrolig nok så vil jeg si at jeg er ganske flink, pleier alltid å sitte igjen til slutt ellers vinner jeg, haha!

Leilighet eller hus?

Hus.

Hva er det neste “dyre” du sparer til?

Egen leilighet!

Kan du noen andre språk enn norsk?

Jeg kan engelsk og litt spansk, men er ikke noe flink i de språkene.

Hva bruker du mest penger på?

Mat og sparing!!

Hvordan imponerer man deg?

Man kan ikke imponere meg fordi jeg er blitt helt betatt og imponert av Henrik! Neida.. tuller, eller jo det har jeg, men jeg skal svare ordentlig på spørsmålet. Man må virkelig vise interesse, men litt i det skjulte slik jeg husker Henrik gjorde! Også må man gi meg oppmerksomheten! Heldige meg som har dette.

Fortell 3 ting som leserne dine antagelig ikke vet om deg?

1. Jeg snorker tydeligvis når jeg har drukket og sover.

2. Jeg er livredd dyr. Bokstavelig talt alle dyr, spesielt hunder.

3. Jeg hoppet i sofaen og datt rett i bordet og splittet hele underleppa mi i to da jeg var liten.

Hvor drar du når du er trist?

Jeg går inn på rommet og ligger der, ellers dusjer jeg i varmt vann.

Hvor lang tid bruker du i dusjen?

Det varierer alt etter om jeg skal ha i hårkur eller ikke, men kanskje 10minutter?

Hvor lang tid bruker du på å gjøre deg klar om morgenen?

30-45minutter når jeg sminker meg og fikser håret. I hverdagen skjer ikke det så ofte derfor bruker jeg 15minutter.

Hva er det siste som fikk deg til å gråte?

Jeg husker ikke om det var i en episode i Sons of Anarchy eller om det var da Henrik og jeg snakket om sykdommer i familien.

Nevn tre ting du og din samboer har til felles. 

1. Vi er begge svært spontane og elsker å gjøre ting helt random. Alt fra å reise bort spontant til å bygge eller kjøpe noe spontant hjemme og det blir ALLTID gjort når det kommer til oss to sammen. Ting blir ikke halvgjort og det liker jeg med oss to. Vi kan også bare dra helt random å ta piercinger og slikt. Vi er ganske spontane av oss!

2. Vi er like dårlige til å lage mat. No joke!! Vi er virkelig ikke flinke, men så har vi en rett eller to som vi mesteren bedre en normalt vil jeg si. Ganske rart det der.

3. Begge to elsker å være med hverandre. Vi er bestevenner og gjør nesten alt sammen fordi vi syns det er dritgøy!

Hvor mye penger bruker dere på mat i måneden?

Vi bruker sammen ca. 5000kroner i måneden, men noen ganger litt mer fordi vi i perioder kjøper mye ferdigmat og junkfood.. ikke bra, men man må leve litt også.

9 kommentarer
    1. Heii, jeg lurte på hvordan du bruker pukka castor oil i håret ditt som du tipset om på snap her om dagen, har kjøpt meg det men sliter med å skjønne hvordan jeg best kan bruke det ☺️☺️

    2. Kjenner du til de 5 kjærlighetsspråkene? Kunne du skrevet om hvilke kjærlighetsspråk du og Henrik har? Har dere noen av de samme? <3 <3 <3

    3. Siden du sparer til en egen leilighet, vil du ikke bo sammen med Henrik? Og hvis du vil bo et stort hus om 10 år bør dere vel heller spare til det?…

    4. Er du klar over at for å lage haifinnesuppe drepes maaange millioner hai i året, og resten av kjøttet brukes ikke. Mange haiarter er utrydningstruet nettopp pga dette. Og ofte blir finnene skjært av til sjøs og de tar kun med finnene på land. Synes alle burde tenke seg om før de bestiller seg haifinnesuppe….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg