JEG SVARER PÅ DILEMMAER

Reklame | NELLY

T-SKJORTE HER / BUKSE HER / SMYKKE HER

Hei fininger!!Dette er evig lenge siden, derfor kjører jeg i gang med en ukens dilemma igjen og tro meg, det er dritvanskelig å svare på mange av dilemmaene dere kommer med, men jeg prøver så godt jeg kan! Ellers vil jeg nevne til dere at Nelly har 20% rabatt på alle de fineste plaggene som de har få antall av igjen, klikk gjerne her for å se hvilke plagg de har 20% rabatt på! Ellers håper jeg dere får en superfin uke, det skal nemlig jeg ha og det er det også en stor grunn til, vent å se!😍 Herregud som jeg gleder meg.

Få barn nå eller aldri få barn noen sinne?

Helt klart å få barn nå!! Jeg har en stor drøm å få min egen familie en dag og det ville ha knust meg om det ikke ble noe av det.

Rock musikk eller rap på trening?

Jeg har aldri likt rock!! Det bli rap, men samtidig løfter jeg bedre med rock hahaha! Nei uff, det må bli rap.

Hva liker du minst av markløft og det å være i en skog helt alene?

Oi.. jeg hater markløft, men jeg hater enda mer å være i en skog alene!!!

At kjæresten din er utro eller at du er utro?

At han er utro, jeg kunne aldri ha gjort noe slikt mot Henrik, aldri.

Miste Henrik eller familien din?

Oi, dette er jo helt umulig å svare på. Henrik er jo familien min vil jeg si, men om det MÅ være noe så sier det seg selv at jeg mister han da.

Aldri kunne se eller aldri kunne snakke?

Aldri kunne snakke.

Slutte å blogge eller slutte med YouTube?

Slutte med Youtube.

Å være 10kg tyngre eller 10kg lettere?

Oi.. hadde jeg vært 10kg lettere hadde jeg nok hatt anoreksi til å være meg ut i fra det jeg veier og har av fett på kroppen nå, så det må være 10kg tyngre!! Mer å ta i, mer og være glad i.

Trening eller reise?

Reise!!! Jeg elsker å reise og ser ikke for meg å skulle trene hver dag uten å kunne dra til steder man kan gå i bikini og føle seg vel i egen kropp.

Sex annen hver dag eller en dag i uken?

Sex annen hver dag.

Måtte operere rumpen eller aldri reise til utlandet igjen?

Aldri dra til utlandet igjen.

Hatt niplene på tærne eller tærne som nipler?

Ew.. ingen av delene takk.. men om det må være noe så velger jeg nipler på tærne!!

Alltid nyse når du skal reise deg opp eller alltid gape når du skal sette deg ned?

Alltid gape når jeg skal sette meg ned.

Sofie Nilsen eller Andrea Sveinsdottir?

Hva i alle dager?? Hahaha, jeg kjenner jo Sofie Nilsen best så det blir henne!

Delta på Paradise Hotel igjen som singel eller måtte være med på Ex on the Beach selv om du har type?

Ex on the beach med type, kunne aldri ha mistet Henrik. Dette kommer aldri til å skje uansett, HELDIGVIS.

Slette Instagram eller måtte gå på MMA hver eneste dag i ett år?

MMA hver eneste dag i ett år, haha!! Heldigvis kunne jeg ha gjort dette sammen med Henrik om han hadde blitt med! Hva sier du Henrik? Skal vi begynne?

9 kommentarer

Siste innlegg