JEG SVARER PÅ DILEMMAER

Gifte deg eller få barn?

Få barn!!

Pizza eller kebab?

Kebabpizzaen til Happy Time!!

Bli påkjørt eller kjøre på noen?

Bli påkjørt. Jeg hadde aldri klart å tilgi meg selv om jeg hadde kjørt på noen.. uff så forferdelig!

Instagram eller bloggen?

Instagram.

Paradise Hotel eller Ex on the Beach?

Paradise Hotel, selv om denne sesongen var skuffende.. holder jeg med Paradise Hotel og spillet der, men Ex on the Beach har virkelig vært mye bedre i år. Om valget er mellom å være med på det ene eller andre må det være Paradise Hotel siden jeg har vært med der.

Trailer Park Boys eller Barbie?

Barbie!!

Alkoholiker eller narkoman?

Narkoman..

Kun vipper og ikke negler eller kun negler og ikke vipper?

Kun vipper og ikke negler.

Penger eller Fame?

Penger.

Være strandet på en øde øy med Mads Hansen eller Erna Solberg?

Erna Solberg, fordi Mads Hansen hadde kun funnet feil med meg! hahaha.

Aldri pusse tennene eller aldri klippe håret?

Aldri klippe håret.

Bli skuespiller eller artist?

Skuespiller!! Det virker så jævlig kult. Hadde jeg vært god i engelsk ville jeg kanskje ha gitt det et forsøk.

Null mat i tre dager eller spise råtten fisk i tre dager?

Null mat.. men tviler jeg hadde klart det.

Aldri dra til Bali igjen eller flytte tilbake til Stavanger?

Flytte tilbake til Stavanger med Henrik, så mye betyr det for meg å dra til Bali med han. Det er en av de største drømmene mine!

Alltid tilgi noen eller aldri tilgi noen?

Alltid tilgi noen.. jeg er ikke den som ikke tilgir, og noen ganger kommer det ikke godt med, men alle kan gjøre feil <3 Jeg er ikke så glad i de som aldri kan tilgi.. tror på det å finne en balanse her.

Miste brunfargen din for godt eller klippe av alt håret ditt?

Miste brunfargen..

Miste hørselen eller stemmen?

Hørselen..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg