ÅPNER MEG OPP – SVARER PÅ PERSONLIGE SPØRSMÅL DENNE UKEN

Annonse | Nelly

Er du forlovet i og med at du la ut ringen din på story på Instagram?
Nei, jeg er ikke forlovet! Ville bare vise frem den fine ringen jeg fikk.

Har du silikon i leppene?
Nei.

Er du eller foreldrene dine fra et annet land på grunn av etternavnet ditt?
Jeg er født og oppvokst i Norge, men pappa er halvt spansk og halvt fra Chile.

Hvor høy er du og hvor mye veier du?
Jeg er 1,74 og veier det jeg skal.

Kommer du til å snakke mer om utroskapet? Hvordan fant du det ut?
Nei, jeg kommer ikke til å snakke mer om han, men utroskap generelt kan det hende jeg tar opp! Det er veldig mange som lurer på hvordan jeg fant det ut og hvordan jeg har klart meg i ettertid. Det kommer innlegg om dette. Måten jeg fant det ut på var at han sa det selv, og noe rykter.

Er det en del av deg som ønsker at du og eksen din skal bli sammen igjen?
Om dere snakker om Paradise eksen min så nei, det kommer aldri til å skje, vi har opplevd så mye vondt at det er ikke til å tro på.

Hva er det du og Isabel har imot hverandre? Hvorfor er dere ikke venner?
Vi har bare aldri hatt noe kontakt etter Paradise Hotel.

Hvem var den storyen du la ut om oppmerksomhet rettet til? Kan du forklare?
Dette er svært personlig og en irritasjon som måtte ut, derfor slettet jeg det med en gang. Man skal ikke legge ut slikt offentlig, syns jeg. Nei jeg er IKKE BITTER, men forbanna fordi det er jævlig mye mer bak et ansikt en det som kommer frem.

Har du vært på date med han du er interessert i?
Ja, det har jeg og elsker det!

Kunne du ha vært sammen med en mørkhudet?
Ja, hvorfor ikke?

Hvor mye kostet ringen din? og hvor er den fra?
Aner ikke, det var ikke jeg som kjøpte den!

Hvem fikk du ringen din av?
En hemmelig beundrer – jeg fikk den av en gutt.

Har du noen klipp av migos i New York?
Nei, vi filmet ikke så mye, kan risikere å bli kastet ut dersom man filmer personer, spesielt kjendiser offentlig.

Kan du foreslå noen fine vårjakker? Er på jakt etter en fin en.
De har utrolig masse fint på Nelly! Nå har Nelly 20% rabatt på alt av NLY Trend – inkludert fine vårjakker. Klikk her så kommer du direkte inn på salget!

Hvordan går livet?
Takk for at du spør, jeg har det veldig bra nå, men det svinger en god del!

Kan du lage en video der du synger?
Det har jeg tenkt på lenge, hahaha. Dere kommer nok til å få se meg synge en dag!

Handler sangen “ukjent” om deg? og hva syns du om den?
Det må dere nesten spørre personen som har skrevet sangen, jeg fikk vite at den handlet om meg tidligere, men den har visst blitt endret på.

Har du kontakt med Julie enda?
Jaaa, skal besøke henne snart, verdens beste hun der.

Hvem syns du er finest utseendemessig av Travis Scott eller Scott Disick?
Travis Scott;)

Syns ikke du at USA har kommet mye lenger enn Norge når det kommer til rasisme?
Aner ikke..

Hvem av alle Paradise Hotel deltageres YouTubekanal liker du best?
Min egen;) neida, jeg liker best Martine Lunde sin. Syns også Sofie Nilsen og Morten sin kanal er sykt bra – de blir bare flinkere og flinkere.

Hvilke topp tre tv-program ville du vært med på?
Skal vi danse, farmen og paradise hotel (som jeg har vært med på).

Favorittfag på ungdomsskolen og VGS?
På ungdomsskolen var det gym og på VGS var det topp fotball.

Fikk du bra karakterer på VGS?
Ja, det hadde jeg!

29 kommentarer
    1. Syns du e ei så hærlig jente!❤️Håpe du finn gutten i ditt liv og at du blir behandla på en ordentlig måte for det fortjene du!❤️

    2. kan du forklare hvorfor du synes travis scott er finere enn scott discik er det på grunn av pengene og at han er artist<+??

    3. Helt utrolig at noen kan være utro mot deg, skriver stort sett aldri i kommentarfelt, men du må være noe av det peneste og mest sjarmerende som går i 2 sko.

      Heier på deg, stå på videre Ingrid!😁👍🏻

    4. Stå på, det virker som du har en fantastisk fin personlighet.
      Det er det aller viktigste 🙂

      Håper så inderlig det kommer gode nyheter vedr. moren din.
      Uff det er når man kommer i en slik situasjon man virkelig skjønner alvoret å prissetter livet.

    5. Du virker så sykt bitter, man ser dritgodt at du ikke er over utroskapet. Dømmer deg ikke for det, men synes kanskje du bør gå inn i deg selv og tilgi han for din egen skyld.

      1. Har du gått gjennom et utroskap selv? Oppi en kreftsyk mor? Nei? Om du har eller ikke så burde du prøve å sette deg inn i andres situasjon. Jeg er ikke bitter – men forbanna FORDI man skal ikke bli behandlet på den måten. Jeg har gått så sinnsykt inn i meg selv og jeg vet at jeg er sterkere en flere andre der ute. Hele Paradise Hotel gjorde en stor endring i livet mitt (positivt) også kom dette med mamma også Erik. Jeg tilga han og var faktisk venn med han, jeg var villig til å snakke med han og vi snakket ut om det med utroskapet, men når jeg tilgir og tilgir og det gjentar seg verre ting en utroskapet? skal jeg da tilgi enda en gang? Nei.

        1. Jeg har opplevd utroskap selv ja, har ikke opplevd å ha en kreftsyk mor og jeg unner deg ingenting vondt. Du fortjener en bra gutt. Jeg mente at du bør tilgi han for din egen skyld, ikke for hans skyld. Ikke gå å bær nag for det som har skjedd, for til syvende og sist så er det du som må sitte med faenskapet, ikke han.

          1. Utroskapet er jeg ferdig med, men jeg velger å ta det opp i ny og ne i og med at flere lurer på ting rundt det <3 Ellers er det ganske mye annet som ikke står på bloggen som gjør at jeg virker bitter – når jeg egentlig er forbanna.

        2. Var i grunn ikke ment som kritikk. Og du var den jeg likte aller best på PH. Likte aldri Erik pga måten han behandlet newa. Liker han fortsatt ikke. Men fikk en følelse av at du kanskje var bitter. Vi som er utafor har ikke peil på hva som foregikk mellom dere. At han valgte å være med på farmen synes jeg var meget rart når han hadde deg. Kanskje like greit at det gikk som det gikk, da fikk du se han sanne seg. Du fortjener bedre. Altfor fin, snill og elegant for Erik.

    6. Er Oskar og Julie enda sammen?????

      PS: JEG ELSKER DEG!!!!🥰🥰
      Du er så fin virker som en utrolig nydelig person😍❤️

    7. Helt sykt hvor PR- kåt Erik og broren er as. kvalmt.
      Tar med seg en ny dame på premierefesten bare for oppmerksomhetens skyld.

      Synes du han er det ?

    8. Nå kommenterer jeg, fordi jeg får så vondt i hjertet mitt.. Absolutt ingenting unnskylder at han har vært utro.
      Dette ekstremt oppmerksommhetssyke og forvridde menneske tok den beslutningen, gi det noen måneder, så innser han hva han faktisk har gjort. Nå vet jeg ikke hvordan du egentlig har det fortiden, men jeg vet at det er viktig og bare bite tenna sammen noen måneder.

      Det han har gått over til nå kommer aldri til og vare, du kommer til og le sist, og best.

      Kjør på med ditt, du virker som en oppriktig hyggelig jente, heier på det du gjør! <3

    9. Hei vakre Ingrid❤️
      Er så enig i det over her, at du virker som det nydeligste vesenet i to sko, så ekte, fin og god. Jeg har opplevd utroskap, og jeg skjønner hva du føler når du snakker om bitterhet og at man blir sint, det er tøft å komme seg helt over det fordi For meg hvertfall ble et stort sjokk. Jeg prøvde å tilgi flere ganger, men hver gang jeg var med mennesket hadde jeg en dårlig følelse og ble sint inni meg. Men man må som sagt bare bite tennene en god stund, så blir det bedre❤️ Det er tross alt du som er kommet seirende ut av dette på alle sett, og bare fortsett å være deg, herregud så nydelig du er. Sender deg en stooooooor varm klem, og masse gode vibber❤️

    10. Så opplagt at han har knulla Carina Dahl.. altså helt ærlig, han fløig på di bestevenninne, ingen grunn til å beskytte han. Fyren visste du var hjemme med kreftsyk mor og knulla ei dame på tv tid ( med full bevisthet ) at d her kan komme litt med på tv og at Martine Lunde ble satt i en ekkel situasjon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg