JEG SVARER PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Hvor mye er du villig til å betale for en leilighet?

Jeg vet ikke helt enda, men for meg er det viktig at leiligheten har en god beliggenhet og da kan prisen ofte være litt mer, likevel vil jeg fikse det opp å gjøre det dritfint! Slik jeg kan style det og gjør det jeg vil med hele leiligheten.

Er tanken at du skal bo i leiligheten og Henrik i huset?

Nei, jeg vil leie ut leiligheten min og selvfølgelig uansett bo sammen med Henrik i huset.

Hva har du lyst til å gjøre dersom ting blir som normalt igjen?

REISE!!! Herregud som jeg gleder meg til det.✈️🌴🐢

Tjener du mer eller mindre penger når som det er korona-tider?

Nokså likt vil jeg si! Jeg merker at det har vært korona i forhold til jobben min, men jeg har også vært veldig heldig som ikke har merket det så mye rundt inntekten.

Hvor mye penger bruker du på klær i måneden?

Jeg bruker kanskje 2000kr.. ca..

Hva syns du om mennesker som lager falsk profil av Henrik på Tinder? Er det ikke rart og ubehagelig?

Jeg syns jo det er sinnsykt rart og nesten litt ekkelt, men det er også noe vi ler litt av.. hvor teit er det ikke å late som du er noen andre for å få deg noe? Man blir jo oppdaga når man skal møtes uansett.

Er du født i Norge?

Ja!

Hvor vil du kjøpe leilighet?

Bergen sentrum tenker jeg.

Skulle du ha reist noen steder i år dersom det ikke var for korona?

Ja, vi skulle ha vært i Italia og i Bali i hvert fall.. ganske så kjipt at det ikke er aktuelt, likevel er det noe alle merker og kjenner på og vi må faktisk legge egoet til side og ta vare på hverandre når verden er i en slik krise som den er i nå.

Hvor ønsker du å dra på ferie etter viruset er over?

Bali!! der skal jeg uansett først, tenker jeg. Ellers vil jeg til Marbella, Italia og litt flere steder.

Hvem har du mest kontakt med fra din sesong av Paradise?

Ikke noen egentlig!

Du skrev en gang “d&d” på en snap av deg og Henrik, har han også diabetes?

Nei, han har ikke diabetes, men dysleksi.

Fornøyd med rumpa de?

Ja, jeg er jo det, men jeg vil gjerne bygge den mye større og at den skal bli mer trent!

Tror du det er lenge til Henrik frir?

Vet dere? Jeg aner ikke.. virkelig. Det hadde jo vært drømmen det da.😍

Hva betyr tatoveringen dere/du tok?

King and Queen, ikke noe mer en det.

Vil du bli mamma nå?

Nei, ikke helt enda!

Hvorfor lyver du på spørsmålene som blir stilt for å fremme deg selv bedre?

Hvor kommer dette fra da? jeg lyver aldri på spørsmålene, men jeg unngår å gå i detaljer noen ganger da flere spørsmål er helt ute og kjører. Jeg er ærlig og har ingen problemer med det, er nok også derfor jeg deler så mye personlig i fra livet mitt som også er dritt.

Hvor lenge har du og Henrik vært sammen?

Snart 1 år!! Tenk det.. tiden flyr.

For du kviser når du bruker sminke?

Nei, jeg får kviser når jeg stresser!!

Hva jobber Henrik som?

Elektriker.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg