JEG SVARER PÅ DE MEST STILTE SPØRSMÅLENE

Reklame | NELLY

BOBLEJAKKE HER / LUE HER / LIGNENDE SKINNBUKSE HER

Når tenker du og Henrik å få barn?

Ikke nå i hvert fall, men det er jo noe vi snakker ofte om, tiden vil vise!

Har du fortsatt noe kontakt med eksen din fra Paradise Hotel (nevner ikke navn)?

Nei overhode ikke og det er noe jeg er veldig glad for den dag i dag! Noen forhold er bare absolutt ikke ment for hverandre og det er slik jeg kan beskrive det gamle forholdet der.. vi levde i en boble i Mexico, det er helt sikkert.

Hvordan er det å ha en mamma med en uhelbredelig kreft?

Det er ganske tøft og vanskelig. Faktisk veldig vanskelig til tider, men man lærer seg jo å sette mer pris på de øyeblikkene man har sammen. Hun er sterk og tøff, en veldig inspirerende kvinne og et gigantisk forbilde for min del! Jeg har grått mye på grunn av dette, men også satt veldig mye mer pris på mammaen min. Det er trist at det må skje etter at man nesten minster noen eller at de man er glad i blir syk. Syns vi burde bli flinkere til å sette pris på det vi har her og nå – før det er for sent.

Hvordan takler du at du har fått diabetes?

Jeg syns jeg takler det ganske bra nå, men det også var en stor forandring i livet mitt – nå er det som å skifte truse hver dag! Det har blitt en normal rutine og det føles deilig!! For en gangs skyld. Jeg har aldri gravd meg selv ned når det kommer til diabetesen og jeg har alltid tenkt at dette er noe jeg kommer til å takle og klare helt fint.. selvfølgelig var det litt dritt i begynnelsen, men man klarer det om man må og det er ganske kult å se og kjenne på.

Hvordan har du råd til så mange fine og dyre ting?

Jeg har en ganske god jobb!

Hvorfor kjøper du deg ikke inn i huset til Henrik?

Vi kommer nok heller til å kjøpe noe nytt sammen ved siden av dette huset vi allerede har, eventuelt at jeg kjøper egen leilighet – noe som er det jeg tror hender først. Gleder meg!!

Hvordan holder du deg så brun hele tiden?

Jeg bruker vitaminer og kosttilskudd + tar sol en sjelden gang og reiser mye til varmere strøk.

Hvordan fikk du så langt hår?

Jeg har spart mye!! Brukt varmebeskyttende, ikke brukt så mye varme (rettetang) osv.. jeg har sovet med Castor Oil i håret om natten, flettet håret om natten. brukt de riktige produktene til håret og drukket mye vann/ spist sunt, da vokser det!!

Savner du oppholdet og menneskene fra da du var med Paradise Hotel?

Jeg savner noen ganger Mexico med den friheten uten telefon, festene og den evige spenningen rundt spillet, men jeg savner ikke menneskene der inne på den måten lengre. Jeg gjorde det når vi kom ut, men tiden har gått og alle lever sitt liv. I tillegg var det en haug med drama og drit etterpå som fikk meg til å innse at vi egentlig var en gjeng med mennesker som ikke skal passe helt sammen pga. konflikter tv-folkene vil vi skal skape!! Det samme gjaldt jo på utsiden der alle tok alt personlig og lagde drama uten like, noe jeg tror de fleste angrer på i dag fordi vi kunne ha hatt det ganske gøy i ettertid.

Hvorfor har du og Henrik fjernet hverandre i bioen på Instagram?

Hahah, enda får jeg dette!! Og har fått det siden vi tok hverandre bort. Jeg syns det var litt barnslig for å være helt ærlig, men jeg har jo han på en måte i bioen enda om dere skjønner hva som står der <3

Hvilken type diabetes har du?

Jeg har diabetes type 1.

Hvor lenge har du og Henrik vært kjærester?

Vi har vært sammen i ca. 9 måneder nå!! Tiden flyr så sjukt.. hjelp.

Hvor mye har du gått ned eller opp i vekt etter diabetesen?

Jeg holder meg ganske så stabilt på grunn av et sunt kosthold!! og mye trening.

Hvordan fikk du motivasjon til å trene?

Henrik var vel den største motivasjonen min, men ellers er det jo det å få de resultatene kroppsmessig som jeg ønsker! Jeg elsker å være fornøyd med kroppen min og føle meg sunn og frisk. Jeg får også mye motivasjon av å se på andre som trener og hvilke resultater de får.

Kan du fortelle om den ufrivillige sexen du har opplevd?

Jeg vet ikke. Jeg tror ikke det.

15 kommentarer
      1. Nei vi snakker svært sjeldent om de. Han vet det han trenger og det holder! Man skal ikke bruke tid på sånt i et forhold tenker jeg <3 Også ser jeg ikke vitsen i å snakke om de selv heller da jeg ikke "bryr" meg lengre, om dere skjønner.

    1. Hva tenker du om at Erik går rundt å sier (bla på YT kanalen til Isabelle) at du var helt forferdelig med han?

    2. Du trenger ikke å svare på disse kommentarene👍🏻😘 Du er ferdig med eksen din og du har ny som du er stolt av😊

    3. Kan du begynne å legge ut litt oppskrifter og bilder av maten du spiser? Trenger sårt inspirasjon til sunn mat jeg kan lage❤️

    4. Hvorfor sier du at du holder deg så brun for du tar vitaminer og kosttilskudd og tar ein sjelden gang sol og reiser t varmere strøk, når du egentlig er halvt utlansk. Du må slutte og lyge heile tiden!!!

    5. Hvorfor sier du at du holder deg så brun for du tar vitaminer og kosttilskudd og tar ein sjelden gang sol og reiser t varmere strøk, når du egentlig er halvt utlansk. Du må slutte og lyge heile tiden!!!

    6. Fikk ikkje morå di noen medisiner mot kreften? Som vil sei at den kan bli helbredet? Å keffor kjøpe egen leilighet når dåkk har hus nå og vil kjøpe et sammen? 🙂

      1. Jo hun får det.. ikke cellegift, men hun får noen nye tabletter! helbredet vet vi jo aldri om hun blir, men håper det <3 Det står mellom å kjøpe et sammen en dag og lage det helt nytt fra grunnmuren av, eller kjøpe en leilighet nå og leie ut – noe som økonomisk er ganske bra!

    7. Kan du legge ut bilder og oppskrift på hva dere pleier å lage til middag? Ser du legger ut bilder op Instagram. Ser så godt ut! Trenger inspirasjon til sunn mat 🌟

    8. Bare vær obs på alkohol som cider og vin (sukker) i kombinasjon med diabetes. Du tåler mindre mtp når du blir full!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg