JEG SVARER PÅ DE MEST STILTE SPØRSMÅLENE

💭dagdrømmer om å reise langt, langt bort, til varmere steder som der jeg var på dette bilde.. miss it.

Hvilket kamera bruker du til å ta bilder med?

Jeg bruker canon g7x til å ta bilder med! Med det kameraet kan man også snu skjermen rundt og se seg selv noe som er veldig deilig dersom man skal filme eller lage vlogger.

Hvilket redigeringsprogram bruker du?

Lightroom classic!! Der inne har jeg ferdige preset som jeg bruker på alle bildene mine.

Hvem heier du på PH nå som det nærmer seg finale?

Jeg har ikke fulgt med i det siste så jeg aner ikke hvem jeg heier på lengre!!

Hvem vinner PH i år?

Can`t tell!

Er du og Henrik forlovet?

Nei vi er ikke det, men det er en av de største drømmene mine. <3

Kan du og Henrik vlogge mer når dere er sammen?

Ja, jeg vil gjerne bli flinkere til det, men det skjer ikke så mye spesielt i disse tider føler jeg.. tips?

Har du enda piercing i begge niplene dine?

Nei, jeg fikk betennelse og tok de ut.. dessverre.

Føler du noen gang at du bruker lite tid med moren din?

Nja, litt ettersom jeg bor i Bergen, men jeg føler også at jeg ser henne oftere en flere andre som bor i en annen by. Jeg er også svært heldig som kan jobbe hvor som helst noe som gjør det lettere for meg å kunne dra oftere hjem til henne.

Hva syns du om dritt-kommentarene du enda får?

Jeg svarer noen ganger på de, men jeg orker ikke å svare på alle! Jeg syns det er teit at folk bruker tid på det! De går ikke inn på meg så forsøket er jo tapt, hahaha! Det viser bare hvor lite noen mennesker har å gjøre på.

Syns du det er rart å bli nevnt i andre influensere sine YouTubevideoer og podcaster?

Ja, egentlig, men jeg føler ikke jeg blir det noe særlig! Jeg får ofte tilsendt av faste lesere og følgere når noen har snakker om meg på sine plattformer av andre influensere, og når det er mennesker som ikke trenger eller burde nevne meg blir jeg ganske irritert, men jeg gjør det jo selv også av og til? Så det går vel opp i opp.. men noen kunne ha kommet seg over det selv følgelig og ikke nevnt meg i noen sammenhenger.

Hva skal du gjøre i sommer?

Aner ikke, kjøre rundt, dra på hytteturer, bade, grille, fikse opp hjemme!

Hvordan takler du offentlighetens meninger om forholdet ditt og Henrik sitt?

Jeg kan forstå offentligheten – at de bryr seg. Spesielt ettersom jeg deler 99% av livet mitt. Skjer det noe da, merker nok folk det og det er jo helt menneskelig, men jeg syns det er litt dumt når jeg ikke har lyst til å snakke om noen ting også blir jeg stilt de samme spørsmålene om og om igjen!

Kan du si helt ærlig hvordan det går med deg?

Det går veldig bra her nå!! <3 Jeg gleder meg til å spise mye kaker og drikke champiiiiiisss i helgen.

4 kommentarer
    1. Hei!
      Lurer på om du fortsatt er snusfri?? Jeg prøver desperat å slutte men blir bare sur og irritert. Har sluttet før også, da i 2 år, før jeg begynte igjen. Var liksom alltid noe som manglet og var ikke like glad uten snusen.. har du tips?

    2. Du er så pen! 😍Hva gjør du får å holde på den kalde brunfargen i håret ditt? Har problemer med rødskjær i håret mitt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg