JEG SVARER PÅ DE DRØYESTE DILEMMAENE

Være utro mot Henrik eller han utro mot deg?

Uff, så grusomt. Ingen av delene og jeg vet ingen av delene kommer til å skje. Det er et dilemma og jeg er nødt til å svare, da velger jeg at han er utro.

Fortsette å bo i Åsane eller flytte til Bergen sentrum?

Fortsette å bo her i Åsane fordi jeg trives utrolig godt her. Byen og sentrum er ikke helt min greie, jeg elsker det, men jeg kunne ikke ha bodd der da jeg ikke er vandt til det. Jeg er redd jeg ikke hadde følt meg hjemme.

Vært partner med Erik eller Henrik på Paradise Hotel om dere var i samme sesong?

HENRIK, alle dager i uken. Lett valg.

Tannkrem til pålegg eller kaviar som tannkrem?

Tannkrem til pålegg.. hahaha. Kunne aldri ha pusset tennene med kaviar, ÆSJ.

Fingrer til negler eller negler som fingrer?

Fingrer til negler?! HAHA.. da hadde det vel bare vært en finger uten negl? Eller er jeg dum?

Slette Instagram eller slette Snapchat for resten av livet?

Slette snapchat!! Hadde ikke klart meg uten Instagram, elsker det. Det er der jeg får inspirasjon fra og kan følge med på kjendiser spesielt 😉

Adrian Sellevoll eller Henrik Borg (blodprinsen)?

Helt klart stilen til Adrian, men generelt sett Henrik Borg.

Gå i en halvtime eller buss i en time?

Buss i en time!! Lett.. jeg er lat utenom trening.

Aldri trene igjen eller aldri møte Henrik igjen?

Da må det bli å aldri trene igjen, selv om det hadde ødelagt meg, likevel kunne jeg ikke ha valgt bort Henrik, han er alt for meg.

Aldri spise sjokolade eller aldri spise taco igjen?

Aldri spise taco hehe. JEG ELSKER SJOKOLADE.

Aldri pusse tennene igjen eller aldri vaske deg, dusje, bruke produkter og heller lukte?

Oi, dette er umulig. Det må bli å aldri pusse tennene..

Isabel Raad eller Mads Hansen?

Dette er jo dårlig gjort? Men det må nok bli Mads Hansen der.

Sex på tv eller aldri sex igjen?

Sex på tv.

La Henrik se deg ha sex på tv eller motsatt?

Tror det må bli at jeg ser han.. har ikke lyst til at han skal se meg med andre. Heldigvis er det som skjedde i fjor på tv ikke blitt sett av han og det føles bra.

9 kommentarer
          1. Handler ikke om dårlig svar! Alle skal snakke og blande inn Erik hver gang. Ingrid har en ny kjæreste og la hun være lykkelig med han. Hun og Erik er over og et ferdig kapittel, hun trenger ikke høre om han hver dag resten av livet.
            At hun velger Mads Hansen fremfor Isabel Raad har sikkert noe med hvem hun kommer best overens med eller kanskje det har skjedd noe mellom hun og Isabel så hun ikke vil dele med oss? Alle liker og kommer overens med forskjellige personer, sånn er det bare. Alle kan ikke like hver enkelt person like godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg