JEG SKAMMER MEG!

Uff, hvor skal jeg begynne dette innlegget? Den siste tiden har jeg vært utrolig dårlig til å blogge. Ting har altså ikke vært helt som det skal og mye av dette er min egen feil, men også en del kommentarer som faktisk gikk mer innpå meg en det jeg noen sinne hadde trodd. For helt ærlig så har jeg tenkt at jeg er sterk nok til å ikke la enkelte kommentarer gå så kraftig inn på meg, da mener jeg slemme kommentarer.. riktig nok har jeg bare tenkt dette og satt på en maske som ikke har stemt helt, for vet dere.. mange av de kommentarene gikk faktisk inn på meg og jeg har grått omtrent hver eneste dag den siste tiden. Tanken om at jeg ikke bryr meg om disse kommentarene er mye bedre en å si til seg selv at jeg bryr meg, men det er også ganske tøft å skulle holde den masken hele tiden.

Jeg har ikke hatt det bra grunnet dette og fordi jeg ble syk og mistet veldig mye energi. Nå vil jeg beklage meg for mye negativitet jeg har spredd på bloggen og for mye sutring og overskrifter som noen av dere mener har vært dramatiske i forhold til innleggenes egentlige innhold! Noen ganger tror jeg man mister seg selv og denne gang gjorde jeg det.

Å ikke ha blogget så mye og vært så “på” sosiale medier har fått meg til å tenke mye og ikke minst lande på beina mine igjen. Henrik har vært en utrolig fin støtte for meg og det var også han som merket at jeg ikke hadde noe bra.. for en fin og god kjæreste og samboer jeg har, elsker han.

Ærlighet varer lengst og derfor beklager jeg på det sterkeste om mange har vært irritert eller skuffet over meg.. sannheten er bare den at jeg har prøvd å beskytte meg selv, selv om det ikke gikk helt som det skulle. Jeg har fått tid til å finne mer energi og motivasjon igjen! Også en siste ting jeg har lyst til å si og det er at jeg føler meg utrolig heldig som har så fantastiske lesere som dere og takk for alle dere som gir meg konstruktive tilbakemeldinger, jeg leser fortsatt alle kommentarer, men har ikke orket å svare da det har vært så utrolig mye sårende. ❤️

13 kommentarer
    1. Det er ditt liv. Du har lov å klage, du har lov å ytre dine meninger! Det har ikke vært lett for deg, og du har ingen grunn til å unnskylde deg! Mange her som skriver negative ting er bare sjalu og misunnelig på deg, eller så har de det dårlig med seg selv å lar det gå utover andre. De velger selv å lese innleggene dine. Du virker som en kjempe herlig jente! Stå på, du er kjempe flink ❤️ Håper det går bedre med deg!

    2. Er det en ting jeg ikke skjønner så er det hva folk egentlig får ut av å være slem med andre.

      Uansett så har du helt siden barndommen vært utrolig sterk, tøff og selvstendig, uansett hva som har skjedd. Du har stått imot utrolig mye motgang, og det gjør deg bare enda sterkere :*

      Så da får folk mene det de vil. Tenk så priveligert du er som har folk som sløser bort unødvendig tid i sin hverdag på at de skal være negative mot deg – bare for at de vil føle seg «litt» bedre. Helt tullete spør du meg.

    3. Stå på fine deg ❤️di som kommenterer di stygge tingene har det ikkje noe bra me seg selv så di lar det gå ut over andre 🤦‍♀️

    4. Stå på Ingrid du er en kjempe flink blogger og skjønner veldig godt at du har blitt lei deg for de negative kommentarene det er lett for i en vanskelig og sårbar situasjon du har en syk mamma og du er blitt syk selv. Synes det er teit at du skal få så mye hets og at folk ikke kan ha litt forståelse for det. Alle vet at du har en mamma med en alvorlig sykdom så ble du syk selv oppi alt. Får veldig vondt av deg skal du vite. Kjempe fint at du har en god kjæreste som støtter deg oppi sykdom og når folk begynner å være så negative da blir man enda mer sårbar. Lett å si ikke bry deg eller la det ødelegge for det du driver med, men jeg mener det ignorer negative kommentarer det er flertall som liker deg uansett <3 Og synes du er kjempe flink å trene og ser du har fått utrolige brae resultater av all treningen din kjempe bra stå på fine Ingrid jeg synes det er kjempe gøyt å følge deg. Klemmer til deg<3 heier på deg

    5. Skjønner at du har trengt å ta en pause. Men å gi deg kritikk må være lov. Er nok veldig mange som kanskje ikke mener det så slemt som det høres ut men ettersom at man mister oppfatning av tonefall, utrykk osv så kan man noen ganger lese det på en kvassere måte en ment. Du er ikke så veldig flink til å ta i mot kritikk, og folk blir kanskje mer opprørt av det. Uansett hva som kommenteres ta det men en klype salt, og ikke hør på de som er usaklige. Men er det saklig kritikk ville jeg tatt det i betrakting. Du blogger også om noen temaer som fort kan bli et irritasjonsmoment for mange, som b.l.a sykdom og helse. Også skjønner kanskje ikke alle at sykdommer rammer folk forskjellig og det er ikke alltid en fasit. Alle kommer ikke alltid til å like det du deler men det får nå være. Og folkens, ALLE burde tenke på hvordan de formulerer seg. Ville du ikke mottatt kommentaren du skriver, ikke skriv den:)

    6. Jeg et enig i at bloggen din har vært veldig dårlig over en lengre tid. Clickbaits så det holder og dårlig innhold. Eneste grunnen til at jeg har lest den er å lese kommentarfeltet, det samme med flere av vennene mine. Du har mistet deg selv helt. Alt for stort fokus på penger. Du virker ikke være helt moden for oppmerksomheten, er ofte spydig i kommentarfeltet. Lær litt av de større bloggerne, det hadde du tjent på. Det forventes ikke av deg ar du skal prøve å fremstå som om du lever et liv i luksus. Du falt også noen hakk når du begynte å harselere med den nye kjæresten til eksen din her på bloggen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg