JEG SKAL DESIGNE NOE HELT EGET

Reklame | Edens Eple

JEG HAR EN STOR NYHET Å DELE MED DERE

Jeg er i ekstase!! hallo?! ÆÆÆÆ, jeg skal designe min egen festdrakt, hvem skulle tro det? Jeg føler meg som verdens heldigste jente akkurat nå. Når det kommer til design er jeg helt sikker på at jeg har mye å by på og er det en ting som ikke mangler er det kreativitet, der er jeg god. For dere som ikke vet hva en festdrakt er ligner det veldig på en bunad og sammen med Edens Eple skal jeg designe min helt egen festdrakt.

Da jeg konfirmerte meg fikk jeg en bunad av mormor som hun i tillegg har brodert helt på egen hånd. Den er kjempefin, samtidig betyr det ekstra mye for meg at mormor har satt sine spor i bunaden min. Man vet aldri hvor lenge man har besteforeldre i livet, det høres kanskje veldig trist og rart ut, men for meg er bunaden et minne fra mormor. Ikke bare det at hun har brodert bunaden, men at vi faktisk fikk gjøre noe spesielt sammen. Hun har lært meg mye og jeg vil helt enkelt si at vi laget bunaden min sammen! Begge to syns den er smashing, da har vi gjort en god jobb.

Vel, det å få lov til å designe min egen festdrakt er veldig spennende og nå som vi går inn i nytt år og nærmer oss mai måned igjen blir det gøy å få lov til å gå med noe jeg har laget helt selv. Festdrakten jeg skal designe kommer til å representere meg – den skal inneholde nøyaktig de tingene jeg syns er finest og selvfølgelig vil jeg at den skal være spesiell. Hode mitt strømmer av tanker og ulike ideer, nå gjelder det å få ting på plass slik at bunaden blir on point.

Dette er altså bunaden min som mormor har brodert! Tenk at jeg skal få lage min helt egen!!? I have no words.
One happy girl!!!

Siden det er desember har jeg fått lov til å dele en rabattkode med dere som vil gi dere 10% på alle bunader og festdrakter ved å bruke koden AguiluzsEple på nettsiden deres. For å komme til bunadene kan dere klikke her og for å komme til festdraktene kan dere klikke her (!!). Ta en titt og gi meg tilbakemeldinger om dere har noen tips eller triks til meg, det gjør meg veldig glad. Ellers håper jeg at dere får en ellers fin kveld videre, smil og ha det bra – vi lever en gang.


Har dere lyst til at jeg skal blogge underveis med dere? Jeg klarer nesten ikke å vente!!

4 kommentarer

Siste innlegg