JEG SITTER MED TÅRER I ØYNENE

I dag er en slik dag der jeg har bladd gjennom arkivet her på bloggen og det var helt naturlig å klikke innpå April 2019 da det skjedde utrolig mye i den perioden i fjor. Tenk at jeg skulle være så heldig å få møte Henrik den gang.. jeg har ikke ord, fordi det gjør meg lykkelig og jeg smiler godt, med gledestårer i øynene fordi jeg setter sånn pris på det. Det er ikke til å legge skjul på at jeg er svært spontan, som en måned etter at vi ble sammen flyttet rett hjem til han i Bergen, i en ny by med en venn eller to og der satt jeg plutselig i huset hans og sitter her enda. 🙏🏽

Jeg er veldig glad for det i dag, jeg angrer ikke et sekund på det og jeg vet at jeg er kanskje for spontan til tider, men at det er de spontane hendelsene som oftest har gjort meg gladest og hatt det gøyest, det er bare slik jeg er som person! Jeg husker enda den dagen på bilde over.. jeg var fast bestemt på at jeg flytte til Bergen og Bergen skjedde. Det er så sinnsykt gode minner å se tilbake på og det gjør meg også litt trist om dagene fordi man skulle så gjerne ha vært ute og gjort flere spontane ting, men også gjennomtenkte ting altså, haha! Det spontane er ikke alltid det beste, men oftest. Vi skulle ha vært i Italia og skapt nye minner der sammen, vi skulle ha vært på vei mot Bali om 2 måneder, men det står enda ganske usikkert oppført på planene og det akseptere vi uten problem.

Det føles bare ut som om dagene står helt stille. Det føles ut som en kjedelig, trist, men også en verdifull periode, der alle kjeder seg mer en vanlig, men at man ser verdien i ting og innser at vi ikke er udødelige på denne jorden. Jeg føler meg veldig heldig og blessed for livet generelt og jeg merker at det å se tilbake på ting som har gjort meg glad i denne perioden er veldig oppmuntrende! Tenk om dette med viruset varer helt frem til 2021? Vi vet liksom aldri og da er det fint å kunne mimre, drømme og gjerne sette opp litt planer for når det eventuelt har roet seg og ting kan falle på plass litt og litt, selv om det ikke er noen garanti for det heller.

Dette var bare en preken om hvordan jeg har det om dagene, om dere lurer. Jeg har også lyst til å tipse dere noe annet også som dere kan gjøre dersom dere kjeder dere og det er å skrive en dagbok. Noter ned fine ting ved deg selv, skriv hva du har gjort hver eneste dag, legg inn bilder (enkelt om du er på pc i et dokument) og skriv hvordan du følelsesmessig har hatt den dagen, sur, lei deg? glad!, alt det der..fordi det er ganske fint å kunne se tilbake på og jeg tror også at vi er i en tid der man ikke vet utfallet og hva med å ha litt hukommelse gjennom en dagbok på fine dager å se tilbake på. Bloggen er som det for meg og jeg elsker det, så gøy å se tilbake på alt som har skjedd, på godt og vondt.🙏🏽🙏🏽

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg