JEG SAVNER HENNE

 

I dag har det vært en litt annerledes dag og det er trolig nok fordi jeg har latt det gå lang tid siden sist vi snakket sammen. Det har vært travelt for begge og noen ganger er det bare slik, likevel har jeg virkelig kjent på savnet og hatt en liten skyldfølelse på at jeg ikke har snakket så mye med henne som jeg burde. Den personen jeg snakker om er min kjære mamma!

Nå har jeg bodd i Bergen i over ett år og elskeeeeer det(!!)🤘🏽, men det er fremdeles noe som mangler rundt meg og det er virkelig ikke til å legge skjul på at er familie og venner hjemmenfra. Savnet er så enormt stort og jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne tatt alle med meg til Bergen slik at de var rundt meg og at mulighetene for å sees hadde vært titusen ganger lettere, men sånn er det jo ikke. Meg og mamma har hatt det travelt og vi har ikke fått tid til å snakke så ofte sammen som vi gjorde før! Heldigvis har ting roet seg litt ned på jobbfronten og da får man også satt seg ordentlig ned for å snakke sammen om alt og ingenting, noe jeg elsker å gjøre med henne ettersom hun har kloke og gode ord å komme med. 

Jeg vil så gjerne at hun vet hvor høyt jeg elsker henne og hvor vondt det er å bo i en annen by i den forstand av at jeg ikke alltid kan stikke innom slik jeg gjorde før. Det føles digg å være selvstendig og jeg stortrives med det, men herregud så takknemlig dere som har familie og venner rundt dere burde være, for man kan fort kjenne ekstremt mye på savnet og det er da man innser at man gjerne skulle hatt dem nært likevel.

Dagene går her i Bergen og jeg er vandt til å se familien min sjeldnere enn før, men savnet er fortsatt der, hver eneste dag og det kommer det alltid til å være! Fremover nå skal jeg planlegge enda bedre og få tid til å reise hjem et par dager uten planer slik at jeg kan henge med dem uten å måtte dra på det ene og det andre. Også skal jeg jobbe enda hardere fremover når jeg er i Bergen med å få ut innhold, flere bilder, videoer og diverse, men når vi er i slike perioder som nå blir det fort veldig lite man gjør og hva skal man liksom da skrive om? Så det er en case, men jeg finner utav det.

Jeg måtte bare få lettet litt på hjerte også håper jeg at dere får en nydelig helg. Det skal nemlig jeg ha, de har jo meldt dritfint vær dere!!*hyyyyyl, hahaha.

4 kommentarer
    1. Kanskje litt privat men lurer på hvorfor du og Julie Grindbakken ikke henger sammen mer? Dere bor jo i samme by og alt nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg