JEG LÅ VÅKEN I HELE NATT PÅ GRUNN AV DETTE

Hva skjer med meg hahaha? Jeg lå seriøst våken i hele natt og kan dere gjette hvorfor? Nå skal dere få høre. Ettersom det er utrolig lite å finne på om dagene har jeg blitt helt hektet på spillet Coin Master og venter hele tiden på nye spins slik at jeg kan vinne mer penger i spillet og kjøpe nytt stæsj slik jeg går videre i level.. ikke så avansert, men man blir avhengig og det er jeg. Jeg kjøper ingenting for egne penger altså, der går grensen min, men jeg liker å vinne penger på spillet. Så, i natt lå jeg våken for å få nye spins hver time for å kunne vinne mer spins. Jeg er jo ikke riktig god, men det er påskeferie så da er det litt lov!

Tror dere jeg angrer på det i dag? JAAAA. Så ikke finn på å gjør det samme. Det var ikke verdt det og jeg er drit trøtt, sliter med å holde øynene åpne og har egentlig bare lyst til å sove.

Ellers er det flere som lurer på hvordan jeg har det for tiden og hvorfor jeg ikke blogget i går eller var aktiv på sosiale medier i det hele tatt. Nå skal dere få høre, jeg har det helt greit. Man kommer vel alle til et punkt i livet der man skulle ønske man kunne gjøre noe gøy, spontant og bare drite litt i alt, men at man ikke kan det. Jeg kan ikke fordi det er et virus og det er likt for alle der ute og man går kanskje litt oppi hverandre om dagene. Jeg har hatt store humørsvingninger og det samme har Henrik, vi trengte rett og slett bare tid av sosiale medier i helgen og det var deilig, men jeg har savnet det også.. så, her eg jeg igjen, haha!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg