JEG KOMMER TIL Å SAVNE HAN

Jeg har ikke ord. Jeg kan nesten ikke huske sist gang vi var fra hverandre i en hel uke! En ting er sikkert og det er at jeg faktisk gleder meg veldig, både til å kjenne på savnet etter han, men også for å få tid til å være sammen med bestevennene mine og komme meg litt bort fra den ensformige hverdagen i Bergen, en liten stund.

Henrik reiste nemlig hjem i går og jeg kjenner at det stikker litt i hjerte. Vi er bare ment til å være med hverandre og ha hverandre i hverdagen, vi er bestevenner og samboere, men vi kan begge skrive under på at vi også har godt av litt avstand. Det har vært corona, mye sykdom som har gjort at han har vært hjemme, vi har ikke kunnet reise og har vært tett oppi hverandre i mange måneder, så litt frisk pust kan bare være deilig for oss to. Misforstå meg riktig fordi vi trenger absolutt ikke å være fra hverandre, men noen ganger er det digg også, og jeg gleder meg til å se han igjen og være med han.🤍🙈🙌🏽

Grunnen til jeg har valgt å bli igjen i Stavanger er for det første fordi jeg vil være sammen med familien min og han nye lille babyen som er kommet inn i familien vår. Det er også fordi jeg har lyst til å henge med vennenene mine uten å kjenne tidspresset. Jeg vil kunne game, ha lan, hahahha, handle, finne på gøye ting, og bare råtne med vennene mine! Og om dere ikke visste det var jeg sammen med venner hver eneste dag før jeg flyttet bort også snudde det. Jeg liker begge deler, men om jeg kunne valgt hadde jeg tatt alle ed meg til Bergen, hahaha. Jeg er teit.

Så, denne lille avstanden og friske pusten blir digg, men jeg kommer til å savne han ekstremt mye og det vet jeg fordi vi hadde en del avstand før vi flyttet inn sammen og det var da jeg innså hvor heldig jeg er som har han og hvor mye jeg setter pris på å våkne opp med han hver eneste dag.

5 kommentarer
    1. Hahaha folk ass… «Sykt personlig/Clickbait» er det så jævlig ille? Lureri?? For en jævla barnehage… jenta kan kose seg og skrive hva henne vil! Er jo fint deres valg å gå inn å lese innholdet… eller IKKE… RIP mennesker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg