JEG KOMMER TIL Å FLYTTE HIT

Aah, jeg er i ekstase! Akkurat nå sitter jeg på en cafe i Bergen med tusen tanker om det ene og det andre.. sammen med Julie og Fredrik. Jeg har det veldig bra, nesten så bra at jeg ikke klarer å sette ord på det, utrolig nok. Det er ingenting som er bedre en i de periodene man har det bra med seg selv, jeg merker så enormt stor forskjell på det å sitte hjemme største delen av tiden min til det å være i en annen by og leve der. Her går dagene i ett og jeg trives utrolig godt med det! Det er ganske merkelig fordi Bergen har omtrent like mye regn som hjemme i Stavanger, sett bort i fra det liker jeg alt mye bedre i denne byen og er det en ting jeg ikke er vandt til er det å bo i en by nært alt. Elsker det! Regn er noe av det verste jeg vet.. men om man skal bo i Norge må man nesten finne seg i det og leve med det.. Jeg vil gjerne bo slik som dette hver eneste dag, derfor har jeg tenkt å dra på en del visninger, ta meg tid til å bli enda bedre kjent med byen og finne ut om det er her jeg har lyst til å flytte eller om det blir en annen by. Oslo har også vært i tankene mine i flere måneder, det eneste minuset der er at jeg ikke føler meg hjemme på samme måte som i Bergen.. dilemma. Anyways, det kommer garantert til å bli en spennende tid i vente og jeg er klar for hva som helst, spesielt å flytte for meg selv!

Hva tenker dere? Bergen eller Oslo?

Se så fin venninne jeg har!

20 kommentarer
    1. Egentlig Oslo, fordi jeg bor her og det er fint her og sånt.
      Men jeg føler Bergen passer mye bedre til deg. I tillegg til at du føler degg mer hjemme der.
      Alle kjendiser flytter jo til Oslo, og det er veldig stort og mye her. Kanskje det kan bli mye drama her (vet ikke, men bare noe jeg tenker).
      Det hadde vært kult om du gjorde noe annet. Har selv vært i Bergen flere ganger (har litt familie der), og det er en veldig fin by. Julie bor der jo også, så det er koselig.
      Kanskje jeg ser deg en gang når jeg er der.

      Unnskyld, nå skrev jeg veldig langt her ( skjer alltid når jeg starter å kommentere). Alt i alt så syntes jeg du bør flytte til Bergen, siden du føler deg så hjemme der. Men det er selfølgeøig opp til deg❤️❤️Forresten veldig kult at du skal flytte👍🏼😊

      Håper du har det fint nå og at det går bra med moren din❤️❤️

    2. Eg vil seie utafor Bergen, sånn i Nordhordaland (strila landet). Fordi då e du unna all støyen samtidig at det e kort reiseveg inn til Bergen by.
      Men eg stemmer for Bergen

    3. Stavanger er etter min mening ti ganger bedre enn både Bergen og Oslo😂 er ikke fra Stavanger en gang

    4. Neii ikke hør på hun over med nordhordaland med mindre du vil bruke 100 år på å komme deg til sentrum og kun ha 1 nærbutikk. Bergen sentrum er helt idyllisk om sommeren og vakkert på vinteren. Folk er stolte over byen når solen skinner og man merker det på viben! Det finnes ingen vakrere by og man kan trene gratis fordi byen ligger i gropen av 7 fjelll!:) Man kjenner på livet når det er brannkamper selv om man ikke liker fotball og alt er en kort busstur unna!

      Elsker Bergen selv om jeg ikke bor der (flyttet vekk). Jeg skal til flytte tilbake om 2 år etter studiene. Det finnes ingenting bedre.
      Det eneste med Oslo er at de har flere utesteder og at man kanskje har alle kontaktene der om man jobber med blogg

      1. Heheheh. Du har sant i dette, men jeg tror det viktigaste for meg er å bo en plass jeg liker meg, jobben er også viktig, men det kommer ikke først ikke rekka når det kommer til boplass <3 Tusen takk for tilbakemeldingen, det er så fint å kunne lese meninger til de som har bodd/bor i Bergen <3

    5. Har bodd halve livet i Bergen og halve i Oslo, og vil helt klart anbefale Bergen! Det du vil merke som den største forskjellen mellom Bergen og Oslo, er folka. Folk i Oslo strever for hardt på å være noe de ikke er, og det er mange usikre og falske folk der. Bergensere er de beste og mest inkluderende folka, og du kommer aldri til å angre hvis du velger Bergen. Lykke til😊❤️

    6. Har bodd halve livet i Bergen og halve i Oslo, og vil helt klart anbefale Bergen! Det du vil merke som den største forskjellen mellom Bergen og Oslo, er folka. Folk i Oslo strever for hardt på å være noe de ikke er, og det er mange usikre og falske folk der. Og du kan aldri føle deg like trygg der som i Bergen. Bergensere er de beste og mest inkluderende folka, og du kommer aldri til å angre hvis du velger Bergen. Lykke til😊❤️

      1. Åh vet du? Du har så riktig i det der. Har vært mye i både Oslo og Bergen det siste året, men hver eeeeeeneste gang jeg er i Bergen møter jeg hjelpsomme og hyggelige mennesker! Dette er ikke tull altså. Tusen takk for tipset <3

    7. hei,

      Jeg sier ikke dette for å være slem, men du som er så god venninne med Julie, burde ikke du si ifra til henne som en god venninne at hun burde ta det litt med ro med fillers i leppene.
      Det er så lett å se seg blind på det selv, og da er gode venninner gull verdt. Jeg vet at jeg hadde satt veldig stor pris på det om mine nærmeste hadde sagt i fra til meg om jeg hadde holdt på sånn.
      Har ingenting i mot fillers i leppene og fiksing på utseende, men det der set bare altfor dumt ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg