JEG KLARTE DET FA*N MEG, ENDELIG!!

Jeg har nesten ikke ord. Fysøren altså! Dere vet at jeg har hatt noen mål under denne 300 økters challengen min som den siste tiden har gått rævva på grunn av mindre treningsmuligheter. Vi har bygd gym og er godt i gang der og har allerede begynt å trene litt og litt mere en det vi gjorde for en uke siden og det er deilig. Målene mine har ikke blitt prioritert i det hele tatt, her kan dere se hvordan jeg lå an og hvilke mål jeg satte meg for mars.

Hovedmål:

🦋 Klare x1 pull ups uten hjelpemiddel med kroppsvekten min

Tror dere jeg greier dette? Det kommer ut en video i slutten av måneden der dere skal få se om jeg klarer det eller ikke. Foreløpig klarer jeg det ikke og det kan dere se i denne videoen her. Derfor er målet å klare minst en pull up og det skal jeg virkelig klare! Det er så kult ut.

Mindre mål:

🦋 Øke til 90kg i sittende knebøy. Foreløpig klarer jeg 85kg.

🦋 Klare 30 push ups. Foreløpig klarer jeg 25.

🦋 Klare 3000m på 14 minutter. Foreløpig springer jeg det på nærmere 15,26 minutter.

Dette ble skrevet den 10.03.2020 og nå er det 04.04.2020, så nesten en måned har gått uten ordentlig trening og gjett hva?! Jeg klarte det! x1 Pull ups uten hjelpemiddel, æææææ. Jeg er så sjukt gira! Jeg har det faktisk også på film, men får ikke til å legge den inn hit enda, men så fort jeg klarer skal jeg poste det til dere!! Holy altså. Jeg er så overlykkelig. Dere skulle sett meg etter at jeg fikk det til, jeg smilte fra øre til øre og det jeg ble mest overrasket over var at jeg fikk det til nå?! Etter to uker nesten uten trening. Kanskje kroppen min fikk hvile nok til å klare det.. jeg vet ikke, likevel er det supergøy og nå skal jeg bare øve mer og mer og sette meg nye mål for April.😍

11 kommentarer
    1. Trent i så mange år, reklamert for kosttilskudd etc. Så klares det bare en hang up? Til og med for utrente jenter, er dette og forvente innen ganske få uker med trening, sett bort fra overvekt.

      1. Jeg har trent styrke i flere år og har enda til gode å klare en ordentlig hangup/pullup uten strikk, selv i perioder hvor jeg har hatt høyt fokus på å trene disse øvelsene har jeg ikke klart det. Ingen selvfølge at man klarer det fordi om man trener mye. Bra jobba Ingrid, stå på videre:D

    2. Etter snart 7 år i hæren kan jeg avkrefte det du påstår Jørgen. Er fåtall av jentene klarer det ved innrykk, og de fleste klarer 1 eller 2 ved dimmisjon, 12 mnd senere.
      Med mindre man trener målrettet mot hang-ups, dvs trene på hang-ups med strikk eller negative, er de fleste normalt trente jenter ikke i stand til det. En konsekvens av dette er at Forsvaret tillater såkalt B hang-ups , også kjent som “liggende hang-ups” for jenter.
      Så gå å ta deg en bolle, Jørgen.

    3. Man trenger ikke å være den beste for alt innen trening for å reklamere for kosttilskudd. Mistenker sjalusi her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg