JEG KJENNER IKKE MEG SELV IGJEN, HVEM HAR JEG BLITT?

MEG, PER DAGS DATO.

Hei fine dere! Akkurat nå har jeg kommet meg inn dørene etter trening, slengt meg i sofaen og begynt å tenke over hva fader jeg skal blogge om i dag og tro meg, det er ikke alltid like enkelt å skrive om noe dersom livet generelt ikke er så spennende akkurat nå, men.. det skal jo sies at det skjer mye spennende fremover som jeg gleder meg til å vise dere alt og ta dere med på reisen videre! Selv om livet mitt er litt rolig i disse dager så blomstrer jeg! Treningen går bra, Henrik og jeg har en gøyal hobby sammen og det skjer mye spennende fremover som jeg også gleder meg til å dele med dere. 😁 Ellers dere, så har jeg lyst til å dele en ting og det er dette her med å ofre enkelte ting for å klare andre.

Den siste tiden min i livet har vært rolig og det føles godt, selv om jeg til tider har lyst til å hive meg på neste fly til utlandet eller dra på jenteturer, være med venninnene mine hver eneste dag, drikke vin, champagne og spise ute på restauranter, feste i andre byer og mye mer. Jeg gjør dette av og til og det er veldig hyggelig, likevel elsker jeg å fokusere på trening og det gjør også at jeg ikke får blogget om alt det samme som jeg gjorde tidligere. Det er ganske deilig å kunne blogge om trening da dette er noe jeg elsker, men det skal også bli gøy å kunne blogge om reisene vi skal på fremover og andre morsomme ting som skjer!!

Jeg har valgt å ofre mye for å ha det livet jeg har i dag og noen ganger har jeg ofret altfor mye og virkelig blitt tatt på sengen der jeg har måtte innse at det trengs endringer her og der for at hjulene skal gå rundt. Å ofre enkelte ting er ikke alltid feil og mange ganger må det til for å lykkes på andre sett og tilslutt vil det gå opp i opp og man vil nok føle seg bra! Det føles bra å måtte si nei til ting av og til for at man skal prioritere det man virkelig vil. Jeg har mange ganger vært utslitt av å si ja til absolutt alt og det er ganske så deilig å kunne holde fokuset på det jeg vil bruke mest tid på akkurat nå! 

Jeg elsker å ikke bruke like mye tid foran speilet hver eneste morgen for å sminke meg og rette håret som jeg gjorde før, men at jeg kan ta det i en dott på hode og likevel føle meg fresh! Jeg sier av og til nei til å henge med andre for å få tid til å trene mer og bruke tid alene, noe som har vært viktig for meg etter at jeg virkelig gikk på en smell om å ikke bruke tid alene på å tenke etter at mamma ble syk og jeg ble syk, jeg har ikke vært så flink til å prioritere bloggen slik jeg har villet! Det føles ut som jeg har ofret mye og jeg har det, spesielt sosialt, men samtidig vet jeg at jeg er med når jeg kan og vil, men at jeg også bruker tiden min fornuftig slik jeg ikke gjorde før.

Jeg drar sjeldent ut på restauranter og spiser slik jeg gjorde omtrent hver eneste dag før.. også er det dritdyrt og jeg har blitt veldig flink til å spare. Livet mitt er å stå opp, jobbe, trene, annet, jobbe og sove før kl.22:00. ALT dette for å få tid til å trene, men også for å få tid til å bearbeide alt som har skjedd etter Paradise Hotel i 2018 – noe jeg ikke brukte tid på før! Jeg får selvfølgelig også tid til å være sosial i blant, misforstå meg riktig og det er også derfor jeg har omformulert dette innlegget da folk har tolket det jeg skrev helt feil. Jeg liker å kjenne på mestringsfølelsen av å løfte mer og bli sterk, jeg liker at jeg har begynt å ta ordentlige valg, jeg liker at jeg tørr å si nei til noen ting og at jeg faktisk ofrer mange ting for å nå målene mine. Henrik og jeg koser oss på trening hver eneste dag og har funnet det som en hobby sammen! Det er helt topp, i tillegg er venner også ofte med og sammen pusher vi hverandre og er sosiale! Alt går dersom man innser hva man har lyst til å bruke tiden sin på og hva man sier nei til! Jeg trives slik ting er nå, men gjett om jeg også gleder meg til å reise på nye eventyr snart, blogge mer om livet mitt generelt og fortelle om spennende ting som skjer fremover!? Det blir så gøy det!

Svett, gammel sminke, hår i dott og en svett hettegenser, der har dere meg hver eneste dag.

Uansett, haha, dette var da dagens preken og jeg håper virkelig at dere skjønner poenget mitt og kanskje tenker på hva dere faktisk vil prioritere i livene deres – og forstå at det ikke alltid er feil å bortprioritere noen ting for å lykkes med andre ting! Anyways, jeg gleder i hvert fall fremover til å vise dere mer av meg igjen(!!). Vi skal reise mye, det kommer ting som skjer som er stort og som skal deles! Bare vent. Jeg gleder meg så utrolig mye.

Er det noe dere ønsker at jeg skal blogge om?

14 kommentarer
    1. Men kjære deg, hvorfor har du på nytt fyllet inn leppene når du var så fornøyd med å ha tatt det ut??? Mye penere uten!

    2. Noe du kan ha på bloggen:
      – fast ukens spørsmål
      – motetips / sminkeprodukter ol. du liker og anbefaler
      – uken som gikk i bilder (eller andte ting “i bilder”
      – treningsprogram
      Ja, det var de jeg kom på i farten. Stå på, digger bloggem din! ❤

    3. Du er så opptatt av kropp/trening at det er kvalmt. Det er usunt for deg og du kommer til å møte veggen, tro meg.

      1. Åneida! Man møter absolutt ikke veggen av å trene og spise sunt, ikke i en viss grad og jeg vil si at jeg bryr meg mer en normalt om dette, men det er fordi jeg brenner for det og vil se resultater, det må da være lov!

        1. det er jo absolutt ikke galt å trene og spise sunt? ingrid “skeier” jo ofte ut også, og koser seg med maten..det er det viktigste.. tror det er sjalue folk her som skulle ønske de var like flinke som deg…

          ps, du er heldig som ser så bra ut svett og med gammel sminke<3

    4. Hvorfor kjøper du glutenfri havregryn? Du vet havre er naturlig glutenfritt, right? Men vanlig havre har rester av gluten fordi det blir produsert sammen med korn med gluten i

        1. Du vet godt jeg mente kommentarer og ikke innlegg.. det var ei annen som hadde skrevet det også men det er og blitt slettet. Du blokker folk som kommenterer ting som ikke passer seg. Latterlig!

          1. Jeg måtte inn og skrive fra en annen enhet enn den jeg brukte første gang. Så du kommer vel til å slette denne kommentaren og blokke igjen. Barnslig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg