JEG HAR TATT EN VOND OG VANSKELIG AVGJØRELSE

Reklame | Lenker fra Nelly

TOPP HER (før: 149 nå: 119) | VINYL BUKSE HER (før 299, nå: 239) | JAKKE HER (før: 429, nå: 214) | VESKE GUCCI

For et par måneder siden delte jeg med dere her på bloggen at jeg endelig hadde bestilt meg en LA tur med venninnene mine hjemmefra. Det var faktisk en barndomsdrøm som skulle gå i oppfyllelse og jeg vet med hånden på hjerte at jeg kanskje kommer til å angre på valget jeg tok. Jeg har nemlig avbestilt reisen på grunn av svært personlige årsaker. Det å reise så lange distanser tar på humøret og gleden min, selv om det å være på ferie i andre land er ekstremt gøy. Jeg har null energi etter å ha vært i Bali, samtidig hadde vi en såpass grusom flytur hjem som gjør at jeg verken har lyst eller orker å sette meg på et fly i så mange timer igjen. Det kommer jo absolutt til å skje en gang, men ikke nå og det føles helt på sin plass. Noen ganger må man ta valg etter hvordan man føler seg selv og det er ikke til å legge skjul på at det er dumt for vennene mine at jeg ikke blir med på turen. Jeg føler meg heller ikke så bra etter å ha sagt til dem at jeg ikke ønsker å være med. 

Dette er noe vi har planlagt i flere måneder og gledet oss mye til, derfor er det ikke gøy å avbestille reisen. I tiden fremover skal jeg både flytte og jobbe hardt frem mot høsten da det skjer ulike ting der også! Jeg har aldri flyttet hjemmefra før og kjenner at dette er en prossess i livet jeg ønsker å bruke fornuftig og glede meg over. Dersom jeg hadde dratt til LA vet jeg også at ting hadde blitt svært hektisk rundt flyttingen og før høsten kommer, da er det heller ikke gøy å være i LA.

Turen har kostet over 10.000 kroner, nærmere 15-20.000 og det er selvfølgelig også kjipt å vite at dette er penger som ikke skal bli brukt likevel og som på en måte blir kastet ut av vinduet. Psyken min og helsen min generelt er ikke klar for USA – noe som gjør det verdt det. Det er faktisk helt forferdelig at jeg ikke er i stand til å dra.. heldigvis vet jeg at det var det riktige valget for meg selv, samtidig som jeg får massevis av tid til overs til å flytte og kose meg med det! Noen ganger kommer livet vårt i veien for de tingene man ønsker at man fikk gjort.

 

Nelly har forresten 20% salg på alt i hele butikken utenom blacklist. Klærne jeg bruker på bilde over er også på 20% rabatt!
KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET.

12 kommentarer
      1. Det var kraftig turbulens i 9 timer i strekk, flyvertinne sprang og alle måtte feste setebeltene og gjøre seg klar dersom det ville gå galt. Utrolig ekkelt. Dette var på det første flyet hjem fra Bali. På det andre flyet som varte i 6 timer var det verre turbulens og jeg satt med angst i flere timer 🙁

        1. Heldigvis er turbulens nesten aldri farlig, veldig veldig få tilfeller med f.esk landing eller når man tar av. Bra det gikk fint:)

      1. Vi er veldig gode venner, men hun er så skoleflink at hun er utilgjengelig i eksamensperiodene! Vi er kjempegode venner, men har ikke så mye tid akkurat nå til å sees, heldigvis er hun ferdig og da skal vi få tid <3

        1. Takk for svar😍 Skjønner at det blir dårlig tid til å treffes da. Blir gjerne sånt når man studerer. Er veldig glad på dine vegne at du har møtt en som Henrik, du fortjener å være lykkelig. Ser at mange mener at Erik og Henrik ligner litt på hverandre 😂 Er så uenig. Henrik er dropp dead kjekk. Det er langt ifra Erik. Og Henrik virker som en bedre, jordnær og ydmyk gutt. Håper alt står til bra med din mamma forresten ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg