JEG HAR STALKET MEG SELV IGJEN OG FIKK HAKESLEPP

Hello you. Gjett hvem som har stalket seg selv igjen? Jo, nemlig meg.. lite å gjøre om dagen? JA, veldig.

Som en offentlig person er det veldig mye mer som blir sakt og gjort mot deg en det vanligvis gjør og det er noen ganger utrolig slitsomt, men også morsomt. Kontrasten er stor og det er heldigvis mer glede og gøye ting en det er slitsomt og dumt. Så, jeg vet at alle har en liten stalker i seg og jeg er også nysgjerrig. Faktisk like nysgjerrig som de som googler meg og vil vite ting om meg. Derfor googlet jeg meg selv for å prøve å snoke litt i de tingene folk er mest opptatt av og nysgjerrige på når det kommer til meg, haha! 

Jeg elsker slike innlegg som dette selv og tenkte derfor at det kan være gøy for dere også. I tillegg er det lenge siden jeg gjorde dette og da er det kanskje på tide igjen. Forrige gang jeg søkte på meg selv fikk jeg sjokk.. Ingrid og Newa var det folk hadde søkt mest på en periode og jeg skjønner ikke hvorfor det er så spennende, hm. Uansett, denne gang ble jeg ikke noe mindre sjokkert.. jeg fant nemlig et forum om meg selv hvor flest voksne mennesker henger og der har de skrevet mye dritt om meg siden jeg var med på tv og selvfølgelig noe positivt, men det er som regel de som hater som bruker tid på å skrive dritt på nett, andre bryr seg, men bruker likevel ikke tiden sin på å hate på andre, men på seg selv og det er slik det skal være, syns jeg.

Først startet jeg med å google – Ingrid Fosså Aguiluz – og fikk opp dette:

Rolig start ja.. også søkte jeg på – Ingrid Aguiluz – og da dukket dette opp:

Frokost og brød, haha! Jeg digger det og det er tydelig at folk er interessert i frokostene mine som jeg ofte poster på Instagram story, morsomt. Ellers er det vel det vanlige og forståelige? 

Da jeg søkte på navnet mitt og trykket på bilder inne på google kom jeg til dette bilde:

Og kom videre der ifra inn til Stavanger Aftenblad, så om dere ikke har lest denne saken kan dere gjerne det. Jeg forteller om diabetesen og alt som skjedde da jeg fant utav det, og ikke minst alt styret rundt det.

Videre fant jeg dette:

Og måtte vise dere det! Her ser dere meg for 2 år siden! Da jeg postet dette var det ett år siden, men tiden flyr jo og nå er det to år siden, snart tre?? Uff. På den tiden der hadde jeg det veldig bra med meg selv og bilde ble tatt i Marbella på jentetur.

Så over til noe som satte meg ut. Voksne mennesker på nett.. kvinneguiden? ÆSJ. Har aldri likt eller forstått meg på den siden og det er like mye søppel som Jodel, det burde IKKE ha vært lov, men sånn er da verden og sosiale medier blitt?

Dette var hyggelig da, helt til jeg bladde ned..

For en gjeng.. tenk å bruke tiden sin på noe slikt? Jeg skjønner ikke og det jeg heller ikke skjønner er – tenk om andre hadde snakket sånn om deres barn eller noen de var glad i.

Fant også dette:

Hahaha jeg orker ikke. Dette bilde er ekstremt gammelt og jo jeg hadde fillers her. Når i alle dager har jeg sakt at jeg aldri har tatt fillers? Jeg har vært 100% ærlig rundt det, bare ikke snakket mer om det en å si at jeg har det. Også sies det her at jeg har sakt jeg ikke har det! For en gjeng.. de burde lese og følge med istedenfor å finne på tull. Dette viser bare hvor mye dritt som finnes på nett og det er absolutt ikke alt man skal tro på.

Uansett, man finner mye rart når man søker på seg selv og jeg syns det er ganske morsomt og ikke minst spennende å se hva som er der ute om meg. Noen ganger syns jeg synd i de menneskene som hele tiden jager etter andre istedenfor å fokusere på seg selv og ha det bra! Andre ganger syns jeg nesten også at det er “bra” at det står så mye feil og dritt om meg på nett. Det viser igjen til at alle ikke kjenner meg og jeg har noe privat, at de som tror de kjenner meg ikke vet noe i det hele tatt og det tyder også på ren sjalusi, noe som gir en enda større motivasjon til å fortsette, haters makes me famous? 

12 kommentarer
    1. Hvilken musikk hører du på? Kun listepop? If not, sjekk ut et band som heter Casiopea, spesielt en låt av de som heter Sleek Passage👌

    2. Hvilken Rolex har Henrik å hvordan fikk han råd til å kjøpe den? Å hvordan har han råd til så mange Gucci å Lv belter? Å mye Gucci klær?

        1. Men hvilke modell er det? 🙂 dette er jo ur med veldig lang leveringstid.. ::) hvilke AD er de fra? 🙂

    3. Tips: lær deg å skrive sagt på korrekt måte.
      Du har sikkert skrevet «sakt» sånn typ mange titalls ganger her på bloggen. 😳

    4. Tror ikke du bør bry deg så mye om de, er som regel sjalu damer på 45+ som skriver slik! Jeg tror det har litt med at du er ganske personlig på bloggen, så de føler kanskje de kjenner deg uten å gjøre det.. Hadde en gang blogg, og lærte at jeg ikke taklet det for personlige innlegg følte jeg blottet meg selv litt for mange som egentlig ikke kjente meg. Men skjønner din situasjon, siden det er jobben din. Min var bare en hobby, men sluttet når noen trodde jeg reklamerte for ett utgått produkt jeg hadde fått av kjæresten..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg