JEG HAR LEVD ET TIDLIGERE LIV

Reklame | Siwi Senteret og lenker fra Nelly

Genser her (25% rabatt) / Bukse her (25% rabatt) / Belte Gucci

Folkens, det jeg skal fortelle nå er ganske så sjukt, men også utrolig spennende og interessant. Fordi.. husker dere den gang jeg la ut på story at vi skulle i et møte med døden? Om dere ikke husker det så planla og fullførte Wenche og jeg en time med Reading hos en utrolig koselig dame som heter Siwi. Hun holder til på Siwi Senteret som ligger på Figgjo, ikke langt i fra Stavanger. Vi har ikke snakket noe mer om det vi gjorde der nettopp fordi vi mistet video opptakene våre av selve readingen og det er ufattelig dumt. Vi hadde kjempelyst til å vise dere vår opplevelse av readingen og hvordan man gjennomfører det sammen med en som kan det. 

Siwi i vårt tilfelle fikk både Wenche og meg til å kjenne på følelser vi ikke har kjent på tidligere. Hun leste oss som mennesker hver for oss og gikk i små dype detaljer som ingen, ikke familien min, nære venner eller sosiale medier vet om. Jeg husker enda at jeg var litt usikker på om hun kom til å lese meg.. i tillegg var jeg usikker på om hun kunne si meg noe som ikke sto på sosiale medier fra før av, med tanke på at jeg deler alt (omtrent). Dette klarte hun og det var ikke lite, men mye.. mye personlig informasjon selv mamma fikk sjokk av at hun kunne vite om meg. Det samme fikk Wenche vite om seg selv og da timen var ferdig husker jeg at jeg hylgrein.. alle de følelsene jeg satt igjen med etter den timen var helt absurd. Jeg tror på dette og jeg vet at det funker og er sant. Jeg gråt fordi hun sa fine ting og fikk meg til å se hvordan jeg er som menneske og det er ikke alltid vi klarer å se hvordan vi er på egenhånd. I tillegg tror jeg så sårt på disse overnaturlige tingene og fikk helt ærlig bekreftet hvor fantastisk og riktig hele greien var.

Siwi driver ikke bare med reading, men også terapi i ulike slag, rebirthing som er noe jeg skal prøve neste gang og mye mer som veiledning, krystallseng, fjerning av vannårer, rensing av hus og u name it. Hun er dyktig og har hele 35års erfaring med det hun driver på med og en solid utdanning i bakgrunnen. Hun driver også med kurs og lærer opp mennesker som har de samme åpne mulighetene som det hun har for det overnaturlige.

Jeg sitter igjen med mye etter å ha besøk Siwi. Jeg vet mer hvordan jeg er som menneske, hva som er mine svakheter og styrker, hva jeg kan jobbe videre med og hva jeg har opplevd! Det er så mye og så mye som er personlig og privat. Jeg fikk vite om mitt tidligere liv og som har sammenhenger med mitt eget liv i dag. Den følelsen og opplevelsen man sitter igjen med i etterkant er veldig spesiell og noe jeg syns alle burde prøve selv om man ikke “tror” helt på dette. 

Om dere ønsker å booke en time eller sjekke ut siden deres kan dere klikke her. Jeg skal tilbake for å prøve andre ting da jeg etter readingen fikk et stort overblikk og et bilde over hvordan jeg er som menneske. Jeg er nysgjerrig og vil vite mer!

2 kommentarer
    1. Noen er veldig gode på readinger. Vet ikke hvorfor folk er tvilende til sånt. Vi har alle evnen til å plukke opp energier og vibber til folk, og alle gjør det hele tiden uten å vite om det. Men noen er mer trent i å peile seg inn på en person og bevisst lese sjela/energien til vedkommende 🙂
      Så gøy at du fikk så mye ut av det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg