JEG HAR GJORT NOE HELT SYKT

Vel, vel, vel.. jeg har klart det igjen! Jeg har gjort noe ganske sprøtt og random i dag dere. Fy fader, noen ganger er jeg så spontan at det nesten er på grensen til at jeg burde sjekke om jeg er normal, men jeg elsker det og angrer aldri, så noe bra er det med det selv om jeg blir litt skremt av meg selv. Gjett hvem som har tatt 7 nye piercinger på kroppen?! Meg.

Jeg elsker å være spontan og jeg vet at dette her er mye på en gang, men jeg digger det og jeg vet hvordan resultatet kommer til å bli! I dag dro Cornelia (en venninne av meg) og jeg innom Leading Light Classic i Bergen for å ta nye piercinger i øret. Dette skulle ende med ett hull hver, men så ble det noen endringer da.. jeg endte opp med 7 hull, hahaha!!

Er det noe jeg digger så er det å gjøre min greie og når jeg først blir revet med går jeg all in. Under kan dere se hvordan det ser ut og jeg kan låve dere at det var jævlig vondt. Akkurat nå har jeg kun i sølv øredobber og dette skal endres til gull, men mye mindre piercinger og noen ringer. Det kommer til å bli dritfint, men jeg må vente et par uker før jeg kan bytte øredobber. Jeg vet at det er mange der ute som har flere hull med årene og som ikke får tak i fine piercinger i riktige former og størrelser, derfor vil jeg tipse dere om at Leading Light Classic i Bergen skal begynne å tilpasse dette for oss. De kommer til å ha flere dritfine øredobber der man kjøper det gjennom dem og får de satt på helt gratis. Noen øredobber er umulige å bytte på egenhånd og dette konseptet elsker jeg at de skal utføre. Grunnen til at jeg har disse store øredobbene er fordi det skal være mye lettere å rense og når man har så mange hull på en og samme gang er det utrolig viktig at det renses og tas vare på! Det forebygger infeksjon og gror bedre, derfor ser det slik ut nå. 🤟🏼

Jeg kommer selvfølgelig til å vise dere resultatet når jeg har byttet øredobber, men før det får dere se hvordan jeg må gå i flere uker, haha! Mye, men jeg er bare slik og digger det rett og slett.

Sondre Melum gikk jeg til, hos Leading Light Classic i Bergen. Sjekk han ut og planlegg med han hvordan du vil bygge ditt øre og hvilke piercinger du vil ha når det har grodd ordentlig!! Han er dritflink og jeg er nødt til å få skryte av han. Dere finner han under navnet Sondrepiercing på Instagram.

9 kommentarer
    1. Fyfader så ekkelt. Mye penere før, du skulle ikke ha tatt så mange hull😭😭😭såg sykt vondt ut

    2. Vil ikke kalle det der verken helt sykt, eller stor forandring på kroppen 🤦‍♀️ Clickbait much 🙄

    3. Her syntes jeg du skal være forsiktig med hva slags type informasjon du sprer. For det første er det å ta syv hull på en gang ikke en god ide, og det kommer til å ta lang tid før det gror. Du skriver at smykkene er sølv, det håper jeg ikke de er. Sølv er ikke et egnet materiale til piercing, man må bruke implantatgrad titan eller ekte gull. Du bør heller ikke bytte til ring i brusken på minimum 6 mnd (så ikke ett par uker). Så vær så snill og ikke spre feilinformasjon

    4. Vet ikke om du vet det, men når man har diabetes så gror alle sår mye saktere enn hos de uten diabetes! Derfor anbefaler man egentlig, å ikke ta mer enn et hull av gangen! Så bare pass litt påå! Veldig fint daa😍😍

    5. Det Martine sier er helt riktig.. De fleste piercere nekter å ta fler enn 3 hull samtidig, fordi det ikke er bra for kroppen og hvordan piercingene gror. Hvis du bytter til ring før HVERTFALL 3 måneder, kan det skape store problemer. Og som Martine også sa, så håper jeg virkelig ikke øredobbene er i materiale sølv, da det ikke er bra for ferske hull… Ut fra dette innlegget virker det som om pierceren ikke kan/vet alt han burde :/ … Digger deg, og håper du har det bra<3

    6. Sykt kult😍 bare lurer på om det er meningen at hull nr 2 nedenfra skal være litt skjevt plassert?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg