JEG HAR GJORT EN AV DE MEST HARRY-TINGENE JEG VET OM

Gjett hvem som har tatt piercing i navlen igjen?😂Jeg.. hahaha. Jeg husker enda så sjukt godt hvor gira jeg var da jeg gikk å tok piercing i navlen da jeg var 13 år gammel.. altfor ung. Navlepiercingen var noe jeg elsket og jeg husker enda hvor kul jeg trodde jeg var som hadde det. Da jeg var med på Paradise Hotel i 2018 innså jeg at det ikke var så kult lenger. Jeg fikk i hvert fall følelsen av det da ingen av de andre jentene der inne hadde det, så jeg endte opp med å ta den ut der inne! Hvor teit er ikke det? Jeg likte den jo egentlig, men fordi ingen andre hadde det var jeg redd de skulle syns jeg var teit. Heldigvis er jeg ikke slik lenger og jeg driter i hva andre syns om meg så lenge jeg er fornøyd med meg selv og står for det jeg mener.

Jeg hadde helt plutselig dritlyst på piercing i navlen igjen. Ikke en vanlig navnepiercing, men en gullring i og med at jeg elsker gull og ringer på fingrene og i ørene. Det matcher og er dritfint. Jeg har ikke sett mange med gullring i navlen, men om en måneds tid skal jeg vise dere hvordan det ser ut slik dere kan se hvor fint det er. Jeg syns også at det er mindre harry enn en vanlig piercing der. Ikke frekt ment mot dere som har det, det er fint, men jeg syns samtidig det er sykt harry, på lik linje som nippel piercinger, men selv om det er harry er det fett og jeg liker å være litt rar og crazy. Akkurat nå har jeg i en vanlig som dere kan se på bilde under, men så snart jeg har tatt i gullringen skal jeg vise dere!

13 kommentarer
      1. Ehm, dette var et utrolig rart spørsmål! Det er ikke slik at vi henger med folk han har elsket før meg eller motsatt, det tror jeg ikke det fleste gjør og det ville nok ha vært super merkelig og rart! Men jeg har absolutt ingenting imot å bli kjent med jenter han har vært med før og det tror jeg også noen av de vet <3 Jeg har sagt jeg kan være litt sjalu i en normal form – slik man kan bli når man elsker noen, men jeg er ikke gal! Hahaha.

    1. Så fint det ble! Blir sikkert fint med ring også. Sierra Skye har det og ser veldig kult ut 🙂 ikke bry deg om hva andre eventuelt måtte mene

      1. Siden jeg tok min navlepiercing har jeg alltid brukt ring istedet for vanlig piercing. Digger det. Måtte ta ut min i militæret og da grodde den igjen selvom jeg tok den for mange år siden. Vet du om de går an å fikse på arret/hullet evt sy det igjen før man piercer på nytt? For min har flyttet seg og piercer jeg på nytt og i samme hullet kommer det til P bli skjevt.

    2. Så fint 🤩
      Gjorde det vondt? Og hvor lang tid tar det før du kan trene?
      Og hadde du problemer med at den «grodde ut» forrige gang du hadde? Er så mange som sier at den gjør det og at arret blir skikkelig stygt. Er 23 år å har sykt lyst på men føler at når jeg ikke har gjort det før nå så kan jeg lik så godt la være med tanke på evt arr 🤭

      1. Tusen takk!! Nei, det gjorde ikke vondt i det hele tatt<3 Jeg trente to dager etterpå, regner med du kan trene så lenge det ikke gjør vondt, litt usikker der.. Ja, arret mitt ble dritstygt for mange år tilbake, men det gjør ikke noe for min del nå.. den er nesten tildekket med den nye piercingen! Ja.. om du ikke liker arr hadde jeg droppet det, men man lever en gang, et lite arr gjør ikke noe tenker jeg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg