JEG HAR FJERNET FILLERS I LEPPENE

Jepp dere leste riktig.. 

Jeg har valgt å fjerne all fillers i fra leppene mine og etter å ha fylt i flere år er jeg nå ganske lei og syns det har gjort noe rart med hele smilet mitt, spesielt etter så mange år. I tillegg har jeg fått disse markerte linjene ved siden av munnen som gir meg en mer “fillers” look, noe jeg absolutt ikke vil ha lengre, og takk GUD for det, pjuh! Tenk så mye forskjellig drit som har samlet seg inne i leppene mine fra de ulike typene fillers jeg har fått sprøytet inn, samt hvor mye som har klumpet seg og flyttet plass med tiden. Frysningene mine reiser seg, jeg forstår ikke hva jeg har tenkt med da jeg for flere år siden valgte å dra på forskjellige steder å fylle, og endte med å gå på den klinikken som hadde kjappest ledig time til en billig penge.

Helt ærlig så syns jeg ikke det er noe fint med den unaturlige looken av fillers i leppene og syns nesten at det har blitt “gammelt nytt” og det har nok også noe å si med at jeg har vokst fra det, innsett at det verken er fint eller komfortabelt. Det funket heller ikke den gang for å få opp selvtilliten min og det har det i hvert fall ikke etter at jeg var med på tv i fjor.. da veldig mange påpekte hvor stygge de var. Jeg liker den naturlige looken og må nok fjerne litt til for også rette opp i ting som har blitt helt ødelagt! Selv gleder jeg meg til å få alt dette overstått og føle meg naturlig og fin igjen.

Jeg er ikke imot fillers, bare sånn det er sagt, men jeg syns absolutt ikke at den trutmunnen med klumper er noe fint lenger og det gir meg frysninger av å tenke på hva som har blitt sprøytet inn i leppene mine i så mange år. Jeg går heldigvis nå til en utrolig flink dame som vet hva hun driver med og som hjelper meg med dette.

Og, forresten.. det er en ting dere ikke vet om meg før – nå – og det er at jeg allerede har fjernet det meste av fillers fra leppene mine og merker allerede nå hvor mye de har trukket seg tilbake. Det føles så utrolig deilig, men også uvant. Heldigvis er jeg skikkelig komfortabel med å fjerne dette!! Klarer dere å se forskjell?

8 kommentarer
    1. Så det du egentlig sier er det at mennesker som har fillers og føler seg komfortable med det er stygge?
      Men for all del, skjønner du må gjøre noe “sjokkerende” for å beholde relevant og på topplisten!

      Godt nyttår.

      1. Herregud, det hun sa er at hun ikke synes den unaturlige fillers-looken er noe fint, og det tror jeg veldig mange er enig i. Les hele teksten før du kommenterer. Hun har absolutt ikke kalt folk som er komfortabel med fillers stygge.

      2. Selvfølgelig er det stygt med lepper som ser UEKTE ut. Å ta fillers er ikke noe problem sålenge det ser naturlig og bra ut. Men klumper og lepper som står rett ut hvor man knapt kan lukke munnen, det er stygt ja. Men desverre er det ikke alle som innser dette.

    2. Jeg har selv fillere i leppene mine, men jeg har bare gått til en behandler som virkelig vet hva hun gjør – og vi har brukt lang tid på å bygge det resultatet jeg har i dag. Som regel får jeg masse komplimenter på de på byen osv, og det slår aldri feil at mange får bakoversveis når jeg forteller dem at jeg har fillere.

      For min del har det å ha fyllt leppene mine vært viktig for selvfølelsen min. Jeg har hatt et stygt arr fra en ganske stygg voldshendelse på overleppen i mange år, som har fått meg til å føle meg stygg og ødelagt etter hendelsen. Filler har jevnet ut selve arrvevet og resten av leppene mine. Men man må helt klart undersøke nok, og gå til noen som kan faget sitt. Den behandleren bør man også holde seg til. Du vil ikke ha masse ulike produkter av fillere i leppene dine, samt at det blir utført forskjellig behandling for hver gang.

    3. Herrems må folk her inne ha lite i hjerte og enda mindre mellom ørene.
      Filler er hot med måte , enkelt kler det. Andre gjør virkelig ikke.
      Så flott hun foretrekker naturlig look nå, why not. Hilsen filler glad kjerring 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg