JEG HAR FÅTT EN SUGARDADDY

Yeah, dere leste riktig. Jeg har fått meg en sugerdaddy som jeg ikke vil ha. Merkelig det der, hvordan gutter tror at de bare kan kjøpe en veske også har de jenta for seg selv. Det er sjukt å si, men jeg ble faktisk usikker på om jeg skulle svare han eller ikke. Jeg vet ikke om dere har lest det Sofie skrev på bloggen, men da vi var på byen for to dager siden møtte jeg en gutt jeg snakket med i typ fem minutter som var veldig hyggelig. Han var kjempesnill, men også veldig på meg hele tiden. Jeg skulle ønske at man bare kunne ha møtt mennesker her (spesielt gutter) og bare vært venner med de. Jeg vil ikke ha en veske til flere tusen for også måtte gi noe i gjengjeld, for ja, det er akkurat det de fleste forventer dersom man tar i mot en så dyr veske.

Han skrev en melding til meg om vi kunne møtes ved soho slik at han kunne kjøpe meg en Gucci veske. Det er selvfølgelig drit hyggelig, men jeg kjenner ikke gutten og han kjenner ikke meg. Det som er dumt med dette er at jeg dømmer så og si denne personen uten at jeg egentlig vet hvem han er. Det er jo kjempesnilt av han og tenk om han på ordentlig bare ville gi meg en gave.. og ikke forventet å få noe mer.. hm. Dilemma.

Akkurat nå skal Sofie og jeg dra ut og kjøpe noe frokost, vi snakkes. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg