JEG HAR ENDELIG FLYTTET

Hei hjerter. Akkurat nå har jeg en stor nyhet å dele med dere for jeg har nemlig flyttet til Bergen, WOHO!! Hvor sykt er ikke det!? Det er svært surrealistisk for min del, men likevel ganske deilig å endelig være på plass der jeg hører hjemme. Bergen har blitt min favoritt by og nå blir jeg endelig boende her på ubestemt tid. Det er en evighet siden jeg har oppdatert dere rundt livet mitt og det eneste jeg har å si at er at mye har skjedd. Når ting skjer med meg så skjer det alltid på en og samme tid, noe som sliter meg ut psykisk. Uansett, her er jeg – bloggende fra Bergen! Jeg kan kjapt oppsummere ting som har skjedd den siste tiden.. mamma ligger for operasjon i skrivende øyeblikk, bestevenninna har opplevd det verste og er nå traumatisert, noe som er helt forferdelig for en bestevenns hjerte, ellers har det vært mye sykehus på mamma, jeg har kjørt med flyttelass frem og tilbake til Bergen, og har rett og slett ikke følt meg helt vel. Når man flytter er det mye som skjer oppi hode fra det å skape nye rutiner til det å faktisk klare å ta vare på seg selv gjennom hele prosessen.

Kroppen min har ikke vært helt der jeg ønsker at den skal være. Med tanke på hvor travelt jeg har hatt det har jeg verken fått trent eller spist noe særlig sunt, det har heller blitt kjappere løsninger som ferdigpizza og bæring av esker. Selv om dette er dumt at jeg ikke får prioritert vet jeg at det jeg holder på med nå – som å gjøre huset til mitt eget er verdt det. Jeg prøver å kose meg så mye jeg kan med å finne møbler og slikt før hverdagen begynner igjen og frem til det er null å gjøre i huset. Det skal bli deilig det også og rutiner er virkelig noe jeg ser frem til å få på plass med tiden.

Akkurat nå er det ekstremt mye kaos i hode mitt og på bildene under kan dere se kaoset jeg bor i, haha! Tro meg – den dagen alt er i orden vil også livet mitt være enda bedre for det å bo i esker er helt forferdelig. Jeg finner ikke klærne jeg vil gå med og det går svært mye utover hvordan jeg føler meg for tiden.

Uansett, jeg føler meg også svært heldig som har flyttet og holder nå på med å skape mine egne rutiner, minner og ikke minst et eget hjem. Savnet etter det å være under samme tak som familien min er der og i denne tiden nå som mamma ligger på operasjonsbenken føles det svært tungt og veldig hjelpesløst, men likevel er jeg et par timer unna i bil og det er svært betryggende. Jeg drar hjem i morgen sammen med Henrik og det er det som føles riktig akkurat nå. <3

4 kommentarer
    1. Har du kjøpt bolig? Siden du bytter gulv og alt😄lykke til fremover! Håper du trives i Bergen, beste byen uten tvil🤩

      1. Innbrudd er skremmende og det gjør noe med et menneske, heldigvis er Julie såpass sterk at det går fint med tiden, det vet jeg <3 Ellers syns jeg utrolig synd i henne da dette ikke er lett å komme over, det skal nok mye tid til for at hun skal tørre å bo alene igjen, stakkars jente <3 uff, jeg får helt vondt på hennes vegner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg